Kto zdobędzie puchar świata?
Barts - 08-07-2010 22:07
Witam i proszę abyście zaznaczali kto waszym zdaniem wygra puchar świata
Holandia? czy może
Hiszpania? Oba zespoły pokonały bardzo dobre reprezentacje np.(Holandia pokonała
Brazylię, a Hiszpania
Niemców :crying:). No to ja zacznę xD Chciałbym aby wygrała Holandia, ale rozum podpowiada mi Hiszpanię i dlatego ją typuję.
Matiseq - 08-07-2010 22:20
Pff, to oczywiste że mistrzem świata zostanie H...ia.
Charlie - 08-07-2010 22:23
Co to za płacz przy szkopach? :D
Dobrze im tak.
Co do tego kto zdobędzie puchar, szczerze to sam nie wiem. Hiszpania gra przepiękny futbol, ale nie potrafi wykorzystywać sytuacji. w tym turnieju częściej szczęście im pomagało, niż deklasowali rywali, przegrali na początku z Szwajcarią. Natomiast Holandia jest w miarę solidna, wygrała wszystkie mecze i raczej nie marnują okazji. Szczerze to zostawiam bez głosu, obie reprezentacje bardzo lubię więc jestem tylko i wyłącznie za pięknym widowiskiem na miarę finału mistrzostw.
Morves - 08-07-2010 22:53
Obstawiam Holandie Vs Niemcy i niemcy wygrają 2:0 :D
Nie, przecież finał będzie Chile - Tajwan, i remis po karnych.
Hiszpania. ;)
Dominiq19 - 08-07-2010 23:00
Lubię obie drużyny, wolałbym żeby zdobyła Holandia, ale zdobędzie Hiszpania : >
Small Pall - 08-07-2010 23:16
Jedno jest pewne ;) Pierwszy raz w historii , puchar świata zdobędą europejczycy ;) (tak gdzieś przeczytałem )
A ogólnie to obstawiam Holandię :)
Charlie - 08-07-2010 23:17
Jedno jest pewne ;) Pierwszy raz w historii , puchar świata zdobędą europejczycy ;) (tak gdzieś przeczytałem ) Pierwszy raz
kiedy turniej organizowany jest poza Europą!Kto jest aktualnym mistrzem świata? Gdzie 4 lata temu był mundial?
Tainaka - 09-07-2010 03:39
Wygra Hiszpania;>
ps.Jakis Robak mi wszedl do monitora i niewiem co robic bo lata mi na ekranie... niewiem jak sie tam dostal
Cyna*bR? - 09-07-2010 07:22
@up
Najedź Kursorem na robaka, kliknij prawy przycisk myszy, następnie kliknij "Usuń".
@topic
Od Początku Mistrzostw Jestem z Hiszpanią, dlatego jestem za Zwycięstwem Hiszpani.
biaaly - 09-07-2010 08:42
1.Hiszpania 2. Holandia 3. Niemcy
Szkoda,że Niemcy odpadli. ;/ (z drugiej strony ile tam tych Niemców).
PS: Kibicowanie to "darcie ryja"(doping) na stadionie.
Gesio - 09-07-2010 08:59
ja byłem za Brazylią ale od przegranej z Holandią jestem za Hiszpanią
---------- Added 04 minut, 41 sekund later ----------
Pierwszy raz kiedy turniej organizowany jest poza Europą!
Kto jest aktualnym mistrzem świata? Gdzie 4 lata temu był mundial?
nie wiem gdzie to było ale wiem że Włosi są mistrzami świata
Cien Jade - 09-07-2010 09:15
Nom teraz wiadomo, że ona wygra.
P.S. Mi też łazi ta mucha. xD
Assassin Warrior - 09-07-2010 10:29
Stawiam na Hiszpanię, ale Holandia też dobrze gra. :)
Uber Pro Nub - 09-07-2010 12:58
Hiszpania ma same farty. Przeważnie wygrywała mecze 1:0 i w dużej mierze te bramki to było szczęście, a nie wybitne umiejętności piłkarzy. Holandia powinna wygrać po lekku z Hiszpanią, bo Hiszpania nie zasługuje na puchar. Holandia podobnie jak Niemcy grają do końca i ciągle próbują strzelać bramki, a nie to co Hiszpania - trafi jeden gol i potem przetrzymuje piłkę byleby nie przegrać. Ktoś może powiedzieć, że to taktyka - tu się można zgodzić, ale to ~~~~~wska taktyka i tyle.
siofo - 09-07-2010 13:20
@up i tu sie mylisz jak przecież Holandia grała?
2-0 Dania bo ta druga wpadła przy okazji a takto to sie bronią
1-0 Japonia
1-2 Kamerun
2-1 Słowacja
2-1 Brazylia <Gratki>
3-2 Urugwaj <bo to już końcówka mundialu to trzeba grać>
a Hiszpania
0-1 Szwajcaria < starali sie strzelać na tą bramkę>
2-0 Honduras
2-1 Chile
1-0 Portugalia <gratki>
1-0 Paragwaj
1-0 Niemcy <gratki>
wg mnie to mundial powinni wygrać NIEMCY :/;/ grali najładniej
a do autora
Mistzami aktualnymi są Włosi a mundial był w Niemczech
Szefu - 09-07-2010 13:22
Wygra Hiszpania, ma dużo graczy z wyższej pułki. Stawiam na wynik 2:1
Assassin Warrior - 09-07-2010 13:56
Pierwszy raz kiedy turniej organizowany jest poza Europą!
Kto jest aktualnym mistrzem świata? Gdzie 4 lata temu był mundial?
Mundial 4 lata temu był w Niemczech i wygrali Włosi.
Adiq - 09-07-2010 14:04
Powiem krótko : Hail Espania !!!
Aga - 09-07-2010 17:09
Hiszpania.
Inferniak - 09-07-2010 17:46
Pierwszy raz kiedy turniej organizowany jest poza Europą!
Kto jest aktualnym mistrzem świata? Gdzie 4 lata temu był mundial?
Sprawdź, gdzie był organizowany pierwszy mundial.
Obstawiam Hiszpanię, choć Holendrzy z każdym meczem rosną w siłę. Niespodzianka jest mile widziana.
Charlie - 09-07-2010 18:11
Sprawdź, gdzie był organizowany pierwszy mundial.
Obstawiam Hiszpanię, choć Holendrzy z każdym meczem rosną w siłę. Niespodzianka jest mile widziana.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mistrzo...ce_no%C5%BCnejWytłumacz mi to, bo ja tego nie rozumiem. Chodzi mi o to, że drużyna z EUROPY pierwszy raz w historii zdobędzie tytuł mistrza świata gdy ta impreza organizowana jest poza Europą. A nie, że pierwszy raz w historii mundial jest poza Europą, pierwszy raz w Afryce.
Aktualnym mistrzem świata są Włosi, którzy zdobyli tytuł w Niemczech. Napisałem tego posta ponieważ kolega Small Pall napisał "Pierwszy raz w historii , puchar świata zdobędą europejczycy". Moje pytania: "Kto jest aktualnym mistrzem świata? Gdzie 4 lata temu był mundial?" kierowane były właśnie do niego by sprawdził i dowiedział się, ze Europejczycy też już zdobyli puchar.
@top
Zagłosowałem na Holandię.
Go John Heitinga! :D
Morves - 09-07-2010 19:47
Hiszpania ma same farty. Przeważnie wygrywała mecze 1:0 i w dużej mierze te bramki to było szczęście, a nie wybitne umiejętności piłkarzy. Holandia powinna wygrać po lekku z Hiszpanią, bo Hiszpania nie zasługuje na puchar. Holandia podobnie jak Niemcy grają do końca i ciągle próbują strzelać bramki, a nie to co Hiszpania - trafi jeden gol i potem przetrzymuje piłkę byleby nie przegrać. Ktoś może powiedzieć, że to taktyka - tu się można zgodzić, ale to ~~~~~wska taktyka i tyle.
Huhu, bzdura. Tę grę do końca widziałem zwłaszcza w meczu z Urugwajem. A raczej PANIKĘ. Bzduuury.
Alex Hope - 09-07-2010 19:49
Moim zdaniem Holandia wygra ten mundial.
Uber Pro Nub - 09-07-2010 19:50
Huhu, bzdura. Tę grę do końca widziałem zwłaszcza w meczu z Urugwajem. A raczej PANIKĘ. Bzduuury.
Huhu a szczególnie pierwsza, najgorsza bramka w mundialu nie? Kto to widział z takiej odległości strzelać i jeszcze okienko od słupka nunu, nie popisali się. Masz rację, grali jak ostatnie ~~~~~.
Brav - 09-07-2010 21:32
Wygra Hiszpania, nie przyjmuję do wiadomości innej opcji.
PS. Wiecie, że Barts jest za Niemcami? >.<
Ghoost Assasin - 09-07-2010 21:57
Mi to obojętnie kto teraz wygra. Ważne, że Niemcy odpadli ^^
@up
No wiem właśnie haha xD no ale trudno, to nie jego wina.
Morves - 09-07-2010 21:58
Huhu a szczególnie pierwsza, najgorsza bramka w mundialu nie? Kto to widział z takiej odległości strzelać i jeszcze okienko od słupka nunu, nie popisali się. Masz rację, grali jak ostatnie ~~~~~.
Mówimy teraz o tym, że Holandia "gra do końca, jak Niemcy". Czy coś w tym stylu. O niczym innym. I to właśnie tę wypowiedź skrytykowałem, bowiem to bzdura. Nie mówię o golach strzelonych w pierwszej połowie przez Holandię, szmaciarskich, czy nie. Mówimy o czymś zupełnie innym. Więc w tym wypadku przeczysz sam sobie i wykręcasz słonia ogonem. ;)
---------- Dodane 59 sekund później ----------
Wygra Hiszpania, nie przyjmuję do wiadomości innej opcji.
PS. Wiecie, że Barts jest za Niemcami? >.<
Nooo, masakra. Widziałem jego opis na gg.
Skomentowałem to na cb, ale jakoś ludzie nie podchwycili, i nie zmieszali go z błotem.
Jak oczekiwałem. ;<
<joke>
Inferniak - 09-07-2010 22:07
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mistrzo...ce_no%C5%BCnej
Wytłumacz mi to, bo ja tego nie rozumiem. Chodzi mi o to, że drużyna z EUROPY pierwszy raz w historii zdobędzie tytuł mistrza świata gdy ta impreza organizowana jest poza Europą. A nie, że pierwszy raz w historii mundial jest poza Europą, pierwszy raz w Afryce.
Aktualnym mistrzem świata są Włosi, którzy zdobyli tytuł w Niemczech. Napisałem tego posta ponieważ kolega Small Pall napisał "Pierwszy raz w historii , puchar świata zdobędą europejczycy". Moje pytania: "Kto jest aktualnym mistrzem świata? Gdzie 4 lata temu był mundial?" kierowane były właśnie do niego by sprawdził i dowiedział się, ze Europejczycy też już zdobyli puchar.
@top
Zagłosowałem na Holandię.
Go John Heitinga! :D
Wybacz, mój błąd. :o
Uber Pro Nub - 09-07-2010 22:14
Mówimy teraz o tym, że Holandia "gra do końca, jak Niemcy". Czy coś w tym stylu. O niczym innym. I to właśnie tę wypowiedź skrytykowałem, bowiem to bzdura. Nie mówię o golach strzelonych w pierwszej połowie przez Holandię, szmaciarskich, czy nie. Mówimy o czymś zupełnie innym. Więc w tym wypadku przeczysz sam sobie i wykręcasz słonia ogonem. ;)
---------- Dodane 59 sekund później ----------
Nooo, masakra. Widziałem jego opis na gg.
Skomentowałem to na cb, ale jakoś ludzie nie podchwycili, i nie zmieszali go z błotem.
Jak oczekiwałem. ;<
<joke>
Widzę, że nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Widać jest ona przeznaczona dla ludzi o IQ wyższym niż 50, przykro mi. Btw. też jestem zdania, że Niemcy powinni wygrać, grali najlepiej na tym mundialu no ale cóż, byle teraz Hiszpania nie wygrała to to by było zło i brak sprawiedliwości. To tyle na ten temat, więc skończmy go już. Jeżeli nawet odpiszesz na mój post, zignoruję go i udam, że go nie widzę. Każdemu może się zdarzyć niepohamowanie emocji oraz chęć odpisania.
Morves - 09-07-2010 22:39
Widzę, że nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Widać jest ona przeznaczona dla ludzi o IQ wyższym niż 50, przykro mi. Btw. też jestem zdania, że Niemcy powinni wygrać, grali najlepiej na tym mundialu no ale cóż, byle teraz Hiszpania nie wygrała to to by było zło i brak sprawiedliwości. To tyle na ten temat, więc skończmy go już. Jeżeli nawet odpiszesz na mój post, zignoruję go i udam, że go nie widzę. Każdemu może się zdarzyć niepohamowanie emocji oraz chęć odpisania.
Pocałuj mnie, znowu wykręcasz kota ogonem.
Idź Pan do diabła. ;)
---------- Dodane 59 sekund później ----------
Wygra Hiszpania, ma dużo graczy z wyższej pułki. Stawiam na wynik 2:1
Problem w tym, że Holandia też ma mnóstwo graczy z wyższej półki... mimo, iż jest - mówię na pamięć - 6x mniejszym krajem, niż Polska.
Manager - 09-07-2010 22:41
Holandia to druzyna ktora gra futbol ofensywny. Nie potrafia sie bronic. Mecz z urugwajem: 80+ minuta. Urugwaj atakuje, holendrzy sie bronia. O ile Hiszpania znowu nie da dupy i nie zagra 1 napastnikiem ( niech mi nikt nie dostanei przeblysku inteligencji i nie zripostuje tego blagam..... ), sprobuje zaatakowac, tak mocniej, final bedzie swietny. Obie druzyny sa za~~~iste technicznie. Poukladane ekipy, ktore zasluzyly sobie na puchar. David + Fernando vs Robin + Dirk . Iniesta + Xavi + Xabi + Pedro (sęp !!) vs Vaart + Robben + Bommel + Mega - Sneijder. Klasa sama w sobie, i zobaczcie ze gwiazdeczki nic nie pokazaly, glownie pro-elo-Mess! Ronaldo tez sie nie popisal. Natomiast Sneijder, Robben, Villa(jakos az takim gwiazdusiem to on nie jest ), Higuain, Muller wymiataja/wymiatali. Ogolnie zapowiada sie fajny mecz.
Brav - 09-07-2010 22:43
Problem w tym, że Holandia też ma mnóstwo graczy z wyższej półki... mimo, iż jest - mówię na pamięć - 6x mniejszym krajem, niż Polska.
Jest ok. 8x mniejsza. Tu właśnie widzimy różnicę w systemie szkolenia młodzieży, bo od tego wszystko się zaczyna.
Morves - 09-07-2010 22:47
Jest ok. 8x mniejsza. Tu właśnie widzimy różnicę w systemie szkolenia młodzieży, bo od tego wszystko się zaczyna.
Holandia, powierzchnia 41562 km2.
Powierzchnia Polski... 320000 km2?
Może masz rację, ale ja tego nie widzę.
Fakt faktem, że oni umieją znaleźć piłkarzy, a my nie. ;<
Widzę, że nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Widać jest ona przeznaczona dla ludzi o IQ wyższym niż 50, przykro mi. (...) Każdemu może się zdarzyć niepohamowanie emocji oraz chęć odpisania.
Czy to nie Ty czasem jesteś osobą, która wystawiała Justynce megasuperzabawne i inteligentne notki o treści:
http://img594.imageshack.us/img594/8248/uberr.jpgTak, pamiętam. Pofatygowałem się, żeby poszukać.
Więc skończ z takimi tekstami cwaniackimi. ;x
Manager - 09-07-2010 22:48
@ Brav & Morvesik
W Polsce liczy sie kasa. Mimo jak kolega z góry zauwazyl ze od mlodziezy sie zaczyna, poziom ligi jest wazny. Popatrzcie: gracze z najlepszych lig tj. P D, S A, P L wystepuja w druzynach ktore walcza w tej chwili o final. Cristiano Ronaldo - wart ok. 90 mln. Za to kupimy cala polska lige i jeszcze troche. . . Pieniadze sa wazne. Zdobywa sie je dzieki grze. Mimo ze Polska nie ma takich mozliwosci finansowych to wg. mnie da sie cos zrobic. Mamy fanow futbolu. Trzeba to wykorzystac. Gdyby nie te przekrety i kasa ....
/
MAMY PIŁKARZY ***** ***! ale nie potrafimy ich wykorzystac...
Morves - 09-07-2010 22:55
@ Brav & Morvesik
W Polsce liczy sie kasa. Mimo jak kolega z góry zauwazyl ze od mlodziezy sie zaczyna, poziom ligi jest wazny. Popatrzcie: gracze z najlepszych lig tj. P D, S A, P L wystepuja w druzynach ktore walcza w tej chwili o final. Cristiano Ronaldo - wart ok. 90 mln. Za to kupimy cala polska lige i jeszcze troche. . . Pieniadze sa wazne. Zdobywa sie je dzieki grze. Mimo ze Polska nie ma takich mozliwosci finansowych to wg. mnie da sie cos zrobic. Mamy fanow futbolu. Trzeba to wykorzystac. Gdyby nie te przekrety i kasa ....
/
MAMY PIŁKARZY ***** ***! ale nie potrafimy ich wykorzystac...
Zapomniałeś o PZPN. A nie wolno. Holandia taki mały kraj, tyle geniuszy piłkarskich, mi się po prostu nie chce wierzyć, że w Polsce nie umieją wśród 40 milionów znaleźć kilku chłopaków, którzy wreszcie po tylu latach by tak ślicznie ze sobą pograli... wiem, że to trudne, no ale...
Manager - 09-07-2010 23:00
@ Moj Morves
No zgadzamy sie w 100% zdaje sie, na podworku widac, ze niektorzy maja smykalke do kopanai pileczki. Trzeba chciec, no polak przeciez potrafi ! Niestety jest PZPN jak juz napisales.
Charlie - 09-07-2010 23:12
Klasa sama w sobie, i zobaczcie ze gwiazdeczki nic nie pokazaly, glownie pro-elo-Mess! Ronaldo tez sie nie popisal..
Owszem co z tego, że zaliczył kilka asyst, wypracował sporo sytuacji kolegom, a sam brał po 4 rywali na klatę i często ich ogrywał i stwarzał sobie sytuacje. Często nawet jego koledzy z drużyny mu nie pomagali, by on do nich odegrał, wspomógł ich/ Nie miał szczęścia do strzelania bramek, ale to nie ważne, musiał zaraz w każdym meczu co najmniej hattricka strzelić. Co z tego, ze Argentyna nie miała żadnej taktyki, Diego przygotowywał ich tylko mentalnie. Ale co aj się tam będę wypowiadał.
Morves - 09-07-2010 23:19
Owszem co z tego, że zaliczył kilka asyst, wypracował sporo sytuacji kolegom, a sam brał po 4 rywali na klatę i często ich ogrywał i stwarzał sobie sytuacje. Często nawet jego koledzy z drużyny mu nie pomagali, by on do nich odegrał, wspomógł ich/ Nie miał szczęścia do strzelania bramek, ale to nie ważne, musiał zaraz w każdym meczu co najmniej hattricka strzelić. Co z tego, ze Argentyna nie miała żadnej taktyki, Diego przygotowywał ich tylko mentalnie. Ale co aj się tam będę wypowiadał.
Popieram... i Messi, i (z bólem serca) Ronaldo... chociaż ten drugi moim zdaniem nie zasłużył na piłkarza meczu jak grali z Koreą Północną, więc sława czasami robi swoje... i oczekiwania... niechęć przyznania się do rozczarowania tym, co się kocha. (wtf co ja piszę? ;o)
Barts - 09-07-2010 23:28
Oj ludziska widzę, że macie coś do Niemców :crying:. Moim zdaniem zagrali bardzo dobrze na mundialu. Argentynę po prostu zniszczyli, a z Hiszpanią niestety przegrali, bo tak przepowiedziała ośmiornica :angry:. Jakoś im się nie układało w tym meczu, ale jeszcze pokażą nam, że stać ich na finał, a nie jak Polskę że cieszyłaby się z wejścia do grupy jakiejś. Ich liebe Deutschland und Ich spiele gern Fussball.
Funky Polak - 10-07-2010 08:23
Ja od początku byłem za Hiszpanią i powiem, że się przestraszyłem niemiłosiernie jak przegrali pierwszy mecz ( jeszcze w grupach ). Podoba mi się ich styl gry i do tego tak jak powiedzieli w studiu, np Xabi - trochę śmiesznie się rozgląda przed przyjęciem piłki, ale już przed dostaniem piłki wie gdzie chce podać. Puyol jak strzelał bramkę z baniaka to Pique pięknie blokował przeciwnika wyskakując w górę po to, aby rywal nie miał dostępu do piłki. Pedro świetny rajd z piłką po czym wysunięcie Xabi'emu Alonso i strzał niestety niecelny. Według mnie najlepszą piłkę zagrali na mundialu Argentyńczycy, Brazylijczycy i Niemcy. Argentyna z Brazylią odpadła w Ćwierćfinale, ale zagrali moim zdaniem najlepiej. Brazylia bardzo mało spalonych, szybkie, dokładne akcje. Faktem jest, że Luis Fabiano pomagał sobie ręką, ale jak dla mnie to bardzo dobrze, że tak zrobił ( trzeba sobie pomagać ). Argentyna także dokładna gra, Messi silnie strzelał z daleka. A Niemcy podobali mi się za to, że strzelali dużo bramek i grali do końca.A jak mówiła ośmiornica Niemcy ze swoim trenerem kozojadkiem będą mieli brąz, a Hiszpania wygra mundial Mnie ta ośmiornica jednak nic nie obchodzi, bo ważne jest to kto zagra lepiej. Co do naszej reprezentacji mogę powiedzieć tyle, że nie ma pieniędzy, nie ma porządnych treningów. Za granicą piłkarze przykładają się do gry, a u nas co ? Brak DOBRYCH treningów, piłkarze olewają - np. tacy z Zagłębia Lubin. Mój szwagier pracował w restauracji w Lubinie. Piłkarze sobie niby kulturalnie przychodzą potem siadają i co się zaczyna dziać ? Palą papierosy, piją alkohol jak za przeproszeniem zawodowi alkoholicy.
Friend - 10-07-2010 13:29
Ostatnio W Rmf maxx mówili że ośmiornica przepowiedziała zwycięstwo Hiszpanii.
Ja jednak liczę, że wygra Holandia mimo tego, iż Hiszpania ma naprawdę znakomitego bramkarza.
Manager - 10-07-2010 13:36
Owszem co z tego, że zaliczył kilka asyst, wypracował sporo sytuacji kolegom, a sam brał po 4 rywali na klatę i często ich ogrywał i stwarzał sobie sytuacje. Często nawet jego koledzy z drużyny mu nie pomagali, by on do nich odegrał, wspomógł ich/ Nie miał szczęścia do strzelania bramek, ale to nie ważne, musiał zaraz w każdym meczu co najmniej hattricka strzelić. Co z tego, ze Argentyna nie miała żadnej taktyki, Diego przygotowywał ich tylko mentalnie. Ale co aj się tam będę wypowiadał.
Czarli, Czarli, Czarli ....
Messi wg. was jest napastnikiem czy pomocnikiem i czego od niego oczekujemy? Skoro jest teraz uznawany za napastnika to powinien głównie (choc nie tylko) strzelac bramki. Podam kilka statystyk:
Leo Messi; Bramki - 0 ( trzeba to komentowac? ... szczegolnie patrzac na ...) strzały: 30/15 w bramke, czyli tylko co drugi ... podania messiego dobre?
http://www.fifa.com/worldcup/statist...97/passes.htmlWeasly Sneijder; Bramki - 5 strzały: 22
http://www.fifa.com/worldcup/statist...02/passes.html/ Dobre mistrzostwa chociazby Mullera, Sneijdera, Higuaina, Teveza, gorsze Cristiano, Kaki , Messiego
Nie broncie Messiego, zagrał tak jak zagrał, wg. mnie nędza jak na 'najlepszego pilkarza na swiecie'. Poza tym koledzy, mozecie sie zgadzac lub nie ale messi gra coraz slabiej, w porowaniu do jego wczesniejszej formy-masakry. . . i uwazam ze to sa ostatnie dobre sezony Leo... poza tym zrobilem tak z pamieci porowanie 2 dosc znanych nam pilkarzy w tym LM
Leo: + przeglad pola , + podania, + drybling, + zwinnosc, + swietna technika uzytkowa zagran
Ronaldo: + szybkosc, + start do pilki/zryw, + strzały z dystansu, + stałe fragmenty gry (grozny przy roznych, strzela wolne i karne), + gra głową/wzrost, + technika zagran
reasumując: Messi - 5, Ronaldo - 7. Mozecie sie zgadzac badz nie tj. owszem cristiano ma swoje kiepskie wystepy i dosc samolubne pomysly aczkolwiek messi tez czasami psuje ... Inaczej patrzymy na pilkarza ktorego wszyscy bronią, a inaczej na takiego (chociazby cristiano) od ktorego oczekuje sie niewiadomo czego przy tym krytykujac niektore zagrania ( on lubi uderzyc : ) ). Wazne jest tez czego od kazdego z nich oczekujemy, niby obaj sa napastnikami prawda? Roznia sie tym, ze cristiano lubi i czesciej uderza, messi podaje/asystuje. Jestem fanem Realu Madryt wiec moze ta ocena nie bedzie obiektywna ale, nie oszukujac sie, bardzo slabo gral na mundialu koniec i kropka./ Czarli, zobacz te statystki messiego, nie ogrywał tych 4 rywali : ), tracił pilke. Nie jestem zadnym fachowcem, zreszta widac. Nerwy robia swoje, nie ma co.
Charlie - 10-07-2010 14:02
~~~~~~~isz farmazony -.-
Jak dla ciebie powinien on strzelić w ciul bramek na tym mundialu, bo to w końcu najlepszy piłkarz świata. Słabnące umiejętności? Prawie dogonił Ronaldo(Brazylijczyka, tego prawdziwego Ronaldo) pod względem strzelonych bramek w jednym sezonie w lidze hiszpańskiej. Leo nie jest według ciebie szybki? Patrz też na to z tej strony, że Messi grał W DRUGIEJ LINI zespołu Argentyńskiego, nie był napastnikiem, jeżeli już to cofniętym. Siła ofensywna Argentyny jest ogromna, mają co najmniej 5 światowej klasy piłkarzy na tą pozycję. I Leo nie strzelał, a jego bardziej wysunięci koledzy, którym dogrywał. Twoje porównania statystyk?
http://www.fifa.com/worldcup/statist...9397&pB=201200 . Jakoś tu Messi jest lepszy niż CR9. Co do bramek Sneijdera to 3 z nich bardzo szczęśliwe, pierwsza gdy japoński bramkarz sam sobie wbił bramkę po jego strzale, druga w spotkaniu Brazylii po nieporozumieniu bramkarza z obrońcą(niby samobój, ale uznano mu tę bramkę na jego konto), a trzecia teraz, nie dość, ze po rykoszecie to nie powinna być uznana ze względu, że Robin był na spalonym i odciągał uwagę bramkarza. Messi zaś głównie w pierwszych meczach dużo strzelał, ale trafiał na świetnie wydysponowanych bramkarzy. Mecz Portugalia-Hiszpania, kontakty z piłką Ronaldo można policzyć na palcach jednej ręki :). Nie nikogo nie bronię, to moja obiektywna opinia. Nie muszę oglądać statystyk, co mi po tych statystykach? Oglądałem mecze i widziałem jak Messi ogrywał po 3 rywali po czym odgrywał do kolegów, owszem nie zawsze, ale znacznie częściej się to mu udawało niż Crisowi swoje rajdy, które za chwilę powstrzymywano, nawet Koreańczycy go ogrywali. Później (po 60 minucie tamtego meczu) to już nie ma co kogo chwalić, byli przybici i nic nie grali to nawet w takiej sytuacji Polska by ich dobiła. Moim zdaniem twoja opinia jest subiektywna, patrzysz przez pryzmat swojego klubu, sam jestem kibicem Realu Madryt, chociaż bardziej już byłem niż jestem. Kochałem ten stary Real, teraz to bardziej klimaty Manchester City.
@down
Nie najeżdżam tylko stwierdzam fakty. Kiedyś Real zaciągał dobrych piłkarzy i korzystał z wychowanków, teraz połowa składu pójdzie do wysprzedania, w tym sporo osób kupionych w poprzednim sezonie. Tak samo City teraz zrobi wielką wyprzedaż. Nie kibicuję city w żadnym wypadku. "Kochałem ten stary Real, teraz to bardziej klimaty Manchester City." - chodzi mi o to, że Real wygląda teraz prawie jak City.
Obecnie kibicuję Evertonowi, który nie ma zbyt dużych funduszy.
blood boy - 10-07-2010 15:35
Charlie nie wiem czy ja odbieram to prawidłowo. Czy ty lecisz na te kluby, które mają mnóstwo pieniędzy. Real potęga reklamowa, można nawet powiedzieć, że korporacja piłkarska. Manchester City po wykupieniu większości udziałów przez szejka chce sprowadzić do siebie największe gwiazdy klubów z całej Europy i stworzyć nieosiągalne imperium.
Co prawda Messi na tym mundialu nie zachwycił. Lecz gdy ktoś ogląda chciarz urywki meczów ligi hipszpańskiej lub nawet Ligi mistrzów widzi co potrafi ten argentyńczyk. Nie dość, że wypracuje sytuacje dla swych kompanów w ataku to potrafi, także znaleść się w polu karnym i dokonać egzekucji na bramkarzu drużyny przeciwnej. Owszem potrafi przejść całe boisko samemu z piłką ale nie o to chodzi w futbolu i nie oto by zdobyć bramki ( nie twierdzę że nie są one ważne) lecz o to by wygrać jako drużyna.
@top
Hiszpania na tym mundialu zawodzi. Holandia zachwycała grą na Euro 2008 jednakże w tegorocznych Mistrzostwach Świata nie pokazuje pełni swych umiejętności. Sądze, że batalie o trofeum mistrzostw świata wygra Holandia.
Samuraj - 10-07-2010 19:01
Jestem za lepszą drużyną... za Holandią...
Manager - 11-07-2010 00:18
Czarli mój mistrzu, po kolei:
1. Tak wg. mnie pilkarz ktory jest napastnikiem w swoim klubie, najlepszym pilkarzem na swiecie, ktory strzelil tyle goli w lidze powinien strzelic przynajmniej jedna bramke na mundialu, chyba ze wg. Ciebie napastnik jest od asystowania. . .
2. Owszem messi jest slabszy niz kiedys.
3. Skoro ma doganiac najlepszego napastnika w moim uznaniu, powinien strzelac bramki, na mundialu takze.
4. Napisalem Ci juz, oceniamy go w zaleznosci od roli jaka mu dajemy, jako napastnik - lipa, jako pomocnik - czy asyst mial tak duzo?
5. Przez CR9 Portugalia przegrała z Hiszpania
6. Przez Leo Messiego Argentyna przegrała z Niemcami ( przeczytaj to dokladnie zanim zripostujesz, prosze)
7. ~~~~~ałes kolego ostro, messi nie strzela bramek bo bramkarz ma dobra forme, sory ale rzal i bul ...
8. Asysta messiego przy golu teveza, tevez na spalonym ; ).
9. Ja czesciej niz 3 rywali na klate i dogranie do partnerow widzialem probe dryblingu i strate pilki. Jak wolisz ale ani Arg. ani Por. nie mogly liczyc na swoich gwiazdorow :).
10. Skoro patrze przez pryzmat, pokaz mi ktorys z moich bledow. Czy porownanie CR9 i LM10 bylo zle? Pokaz w ktorym miejscu, naucz sie uzasadniac, swoje wypowiedzi, argumentowac choc w tym malym stopniu bo ....
11. O ile kibicowanie mozna definiowac to nie wiesz na czym ono polega :). Kibic to zdaje sie osoba ktora jest ze swoim klubem, na dobre i zle (och jak pieknie :d ), zawsze kochalem real i zawsze bede kochal, mam do niego slabosc, mimo ze Perez ~~~~~~~~~~~ go... No zobaczymy co pokaze J.M. Skoro co chwile zmieniasz prawda swoj ulubiony klub... Wczesniej Real, przez M.City do Evertonu ...
12. Co do tego pryzmatu to kolego Ty na niego patrzysz bo wiesz ze Messi to gwiazdeczka (CR9 rowniez, i on tez slabo zagral ALE zdobyl bramke ; ] ) i nawet jesli bedzie gral jak cienki bolek to wiekszosc 'znawcow' bedzie go bronilo, to dobry bramkarz, to go kopali, to nikt mu nie podawal, to pilka zla, to pogoda nieodpowiednia, to but mu sie rozwiazal ....
Reasumujac, jesli nie pasuje Ci cos w mojej wypowiedzi, owszem pokaz mi to ale sprobuj tez uargumentowac to , prosze i dziekuje : )
Charlie - 11-07-2010 12:29
GDZIE JA NAPISAŁEM, ŻE KIBICOWAŁEM CITY?! Pisałem, ze Real teraz jest praktycznie takim samym klubem, co chwilę wymieniającym piłkarzy, praktycznie zabawa w klub. Porównałem go do Realu, nie napisałem, ze mu kiedyś kibicowałem. Kibicowałem Realowi od dzieciństwa,szczególnie temu staremu Realowi, później już mnie mniej obchodził, a od zeszłego roku kibicuję Evertonowi. Gdzie się w takim razie przerzucam co chwilę na kluby? Everton zajął w tym sezonie dosyć słabe miejsce, ba na początku sezonu często był w granicy strefy spadkowej i jakoś dalej z nim jestem. Może i Messi jest napastnikiem, to na mundialu był wystawiany jako ofensywny pomocnik, bramki strzelali jego koledzy z napadu, Maradona ustawił to w ten sposób, że Messi głównie rozgrywał, odciągał uwagę kilku obrońców i dogrywał kolegom, jak możesz mówić, ze jest słabszy niż kiedyś skoro z sezonu na sezon strzela więcej bramek oO? Jak to nie argumentuję swoich wypowiedzi? Cały czas powtarzam, ze siła ofensywna Argentyny jest spora i to Tevez i Higuain strzelali bramki. Messi miał raczej inne zadania na boisku. Powtórzę jeszcze raz, że Argentyna grała futbol indywidualny, Diego nie stworzył dla nich żadnej taktyki. Więc dojście do 1/4 finałów po prostu grając według pomysłów zawodników to raczej jest spore osiągnięcie. Zawiodła u nich szczególnie niezorganizowana defensywa co wykorzystali Niemcy. Nie twierdzę, że Messi nie strzelił żadnej bramki, bo zawsze jakaś wymówka, ale niektóre jego strzały były bronione w sposób niewiarygodny, i to nie tylko jego strzały. Dużo bramkarzy pokazało się z dobrej strony na tym mundialu. Rozumiem jakbyś się dopieprzył do Rooneya skoro jest on napastnikiem i nie potrafił strzelić żadnej bramki, ogólnie Anglia grała słabo. Jak dla mnie CR 9 nie lepszy od Messiego. Ani gorszy. To zupełnie różni piłkarze i absurdem jest ich porównywać - coś w czy celują media, a ludzie jak durnie to powielają. Wystarczy spojrzeć, jakie role pełnią w swoich reprezentacjach. Gdzie ja patrzę na stronę Messi = gwiazdeczka. W żadnym wypadku nie jest on moim ulubionym zawodnikiem i nie będę go bronił z tego względu, ze jest uważany za najlepszego piłkarza.
To już moja ostatnia wypowiedź, bo widzę, że to nie ma sensu. Ileż można pisać, że Messi grał w drugiej linii i jego głównymi zadaniami było odciąganie obrońców i dogrywanie partnerom z ataku, że Argentyna to nie tylko Messi i brzemię strzelania bramek spoczywało na Tevezie i Higuainie. Ile można pisać, ze Argentyna nie miała żadnej taktyki, a gracze sami sobie przeszkadzali. Ale jak dla ciebie to nie są argumenty, to ja już nie mam pytań.
Manager - 11-07-2010 13:10
1. Ileż razy można pisac ... Skoro uznajemy messiego za pomocnika licza sie glownie asysty i strzal z dystansu. Jesli za napastnika to bramki...
2. Skoro oceniasz messiego tylko po bramkach w lidze ? Owszem dalej jest swietny jesli chodzi o drybling i gre pilka, ale skoro dobry pilkarz powinien odnajdywac sie wszedzie to ....
3. Pierwszy raz napisałes o Higuainie i Tevezie ... bynajmniej w dyskusji ze mną.
4. 'Brzemie strzelania bramek' i messi gwiazdor? messi nie jest gwiazdorem ? nie powinien strzelac bramek? owszem powinien robic to i to.
5. O Rooneyu nie wspomne ; ).
6. Co do porownania CR9 i LM10 ... Jesli za glupote uznajesz porownywanie dwoch NAPASTNIKOW do siebie ...? Co z tego ze graja w rozny sposob, obaj sa na napadzie, maja za zadanie strzelac bramki ( w tym akurat lepiej wypadl leo).
7. 'coś w czy celują media(...)' kiedys przy~~~ales sie do mnie o to, ze nie potrafie ukladac zdan, sa bezsensowne itp. itd. .... ?
Zapytam Cie Czarli tak, po co ta sztuczna wojna miedzy nami? :) prawie jak w polityce ... Zgadzamy sie co do tego ze Messi zagrał słabo, ze CR9 zagrał slabo, ze argentyna przegrala bo niemcy byli lepsi, a Portugalia nie znalazla sposobu na Hiszpanie... CR9 a LM10 zawsze bedzie kwestia sporna ; ). To ze nie lubie Barcelony, bo wg. mnie do wielu tytulow doszli tylko dzieki sprzyjajacym im sedziom, nie znaczy ze musze uwazac messiego za wroga czy zlego pilkarza. Owszem LM jest swietny, ale czy najlepszy? Kazdy docenia co innego. Natomiast jesli widzisz ze ktokolwiek pisze czasami z sensem, nawet jesli uwazasz go za idiote, to mozesz przyznac mu racje : ). Zreszta dalej uwazam ze w wiekszosci spraw sie zgadzamy : ). Pozdrawiam i zapraszam do dalszej dyskusji.
Barts - 11-07-2010 23:47
Temat zamykam, gdyż jakoś się Hiszpanom udało i wygrali.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl