Poradnik dla Maga.
Justynka - 18-07-2009 15:31
1. Kim jest Sorcerer i co powinniśmy o nim wiedzieć?
2. Najlepsze Miasto dla Maga
3. Mlvl
4. Czary
5. Runy
6. Soul points
7. Summony
8. Ekwipunek
9. Exp
10. Przydatne przedmioty
11. Porady1. Kim jest Sorcerer i co powinniśmy o nim wiedzieć?Sorcerer (mag, czarodziej) jest jedną z dwóch profesji magicznych. Jednak w przeciwieństwie do Druida skupia się on na tzw. czarnej magii, czyli czarach ofensywnych. Jest to postać dość trudna do opanowania oraz słaba na niskich poziomach doświadczenia. Lecz gdy poświęcimy sporo czasu na szkolenie jej umiejętności przeistoczy się w potężnego Maga, któremu mocy nikt nie dorówna.
Z każdym zdobytym lvlem Sorcerer otrzymuje 5 punktów życia (hp), 30 punktów many (mp), 10 oz udźwigu. Ponadto 1 HP regeneruje się co 12 sekund, a 2 MP co 3 sekundy, zaś po wykupieniu promocji (Master Sorcerer), regeneracja życia pozostaje bez zmian a mana regeneruje z szybkością 2 sekund.
2. Najlepsze Miasto dla Magaa)Facc
Jeśli chodzi o miasta, to odradzam Carlin i Ab'dendiel (dużo ludzi, mało miejscówek do zdobywania doświadczenia, bądź wiecznie zajęte miejsca jak, np. Zamek Elvenbane). Polecam za to:
-Venore - Jest doskonałym miastem dla Sorcerera praktycznie na każdym lvlu. Sporo kopalni z Rotwormami, Trolle na południu od miasta, Amazonki na zachodzie oraz Skorpiony dla niskopoziomowych graczy. Do tego Elf Fortess i PoH w pobliżu, Dom Black Knighta, Dragon Lair dla Magów z większym poziomem.
-Kazordoon - Miasto wręcz stworzone dla Magów (moim skromnym zdaniem). Expowista dla graczy z praktycznie każdym lvlem. Kopalnie Krasnoludów, Femor Hills, Minotaury.
-Thais - Nie przepadam za tym miastem ze względu na przeludnienie jakie tam panuje, ale położone jest blisko Fibuli, Mount Sternum oraz Mintwallin dlatego też warte jest polecenia
b)pacc
-Ankrahmun - bardzo spokojne i bezpieczne miasto (pz na piramidach). Tomby są idealnym miejscem do zdobywania doświadczenia dla Czarodziei na KAŻDYM lvlu, ponadto Dragon Lair oraz kopalnie z larvami i Scarabami. Plusem tego miasta są także znajdujące się siedziby Dżinnów.
-Edron i Darashia - miasta dobre dla niskopoziomowych Magów ze względu na obóz Trolli i Goblinów oraz Rotwormy.
O innych miastach nie będę się rozpisywać, jest to kwestia własnego uznania, kto co lubi.
3. MlvlMlvl jest najważniejszym skillem Magów. Od niego właśnie zależy ich moc, dlatego też trzeba 'spalać' manę, by mógł on rosnąć. Najlepiej trenuje się go podczas tworzenia run, które następnie możemy wykorzystać do huntów, bądź sprzedać innym graczom.
4. CzaryCzary są podstawą siły każdego Maga. Bez nich Sorcerer jest bezsilny, dlatego też najlepiej jest wykupić wszystkie czary, aczkolwiek wypiszę te, które każdy mag POWINIEN posiadać:
a)facc
nazwa: Find Person
wymagany lvl: 8
mana: 20
cena: 80 gp
*Exiva "Nick"
nazwa: Light Healing
wymagany lvl: 9
mana: 20
cena: 170 gp
*Exura
nazwa: Antidote
wymagany lvl: 10
mana: 30
cena: 150 gp
*Exana Pox
nazwa: Intense Healing
wymagany lvl: 11
mana: 70
cena: 350 gp
*Exura Gran
nazwa: Magic Shield
wymagany lvl: 14
mana: 50
cena: 450 gp
*Utamo Vita
nazwa: Ultimate Healing
wymagany lvl: 20
mana: 160
cena: 1000 gp
*Exura Vita
nazwa: Energy Beam
wymagany lvl: 23
mana: 40
cena: 1000 gp
*Exevo Vis Lux
nazwa: Summon Creature
wymagany lvl: 25
mana: w zależności od potwora
cena: 2000 gp
*Utevo Res "potwór"
nazwa: Great Energy Beam
wymagany lvl: 29
mana: 110
cena: 1800 gp
*Exevo Gran Vis Lux
nazwa: Invisible
wymagany lvl: 35
mana: 440
cena: 2000 gp
*Utana Vid
nazwa: Energy Wave
wymagany lvl: 38
mana: 170
cena: 2500 gp
*Exevo Vis Hur
b) pacc
nazwa: Energy Strike
wymagany lvl: 12
mana: 20
cena: 800 gp
*Exori Vis
nazwa: Flame Strike
wymagany lvl: 14
mana: 20
cena: 800 gp
*Exori Flam
nazwa: Ice Strike
wymagany lvl: 15
mana: 20
cena: 800 gp
*Exori Frigo
nazwa: Strong Haste
wymagany lvl: 20
mana: 100
cena: 1300 gp
*Utani Gran Hur
nazwa: Ultimate Light
wymagany lvl: 26
mana: 140
cena: 1600 gp
*Utevo Vis Lux
nazwa: Enchant Party
wymagany lvl: 32
mana: w zależności od ilości osób w party
cena: 4000 gp
*Utori Mas Sio
nazwa: Rage of the Skies
wymagany lvl: 55
mana: 650
cena: 6000 gp
*Exevo Gran Mas Vis
nazwa: Hell's Core
wymagany lvl: 60
mana: 1200
cena: 8000 gp
*Exevo Gran Mas Flam
5. RunyRuny są doskonałym źródłem zarobku dla Maga. Są także niezbędne podczas huntów.
Przydatniejsze runy:
http://tibia-wiki.net/images/Fire_Field.gifnazwa: Fire Field
wymagany lvl: 15
mana: 240
Ładunków w runie: 3
cena: 500 gp
http://tibia-wiki.net/images/Destroy_Field.gifnazwa: Destroy Field
wymagany lvl: 17
mana: 120
Ładunków w runie: 3
cena: 700 gp
http://tibia-wiki.net/images/Desintegrate.gifnazwa: Desintegrate
wymagany lvl: 21
mana: 200
Ładunków w runie: 3
cena: 900 gp
http://tibia-wiki.net/images/Heavy_Magic_Missile.gifnazwa: Heavy Magic Missile
wymagany lvl: 25
mana: 350
Ładunków w runie: 10
cena: 1500 gp
http://tibia-wiki.net/images/Soulfire.gifnazwa: Soulfire
wymagany lvl: 27
mana: 420
Ładunków w runie: 3
cena: 1800 gp
http://tibia-wiki.net/images/Fireball.gifnazwa: Fireball
wymagany lvl: 27
mana: 460
Ładunków w runie: 2
cena: 1600 gp
http://tibia-wiki.net/images/Thunderstorm.gifnazwa: Thunderstorm
wymagany lvl: 28
mana: 430
Ładunków w runie: 4
cena: 1100 gp
http://tibia-wiki.net/images/Great_Fireball.gifnazwa: Great Fireball
wymagany lvl: 30
mana: 530
Ładunków w runie: 4
cena: 1200 gp
http://tibia-wiki.net/images/Magic_Wall.gifnazwa: Magic Wall
wymagany lvl: 32
mana: 750
Ładunków w runie: 3
cena: 2100 gp
http://tibia-wiki.net/images/Sudden_Death.gifnazwa: Sudden Death
wymagany lvl: 45
mana: 985
Ładunków w runie: 3
cena: 3000 gp
6. Soul pointsAby zrobić daną runę musisz mieć określoną liczbę Soul Points (SP). Odnawiają się one, gdy zabijemy potwora, który daje tyle samo lub więcej punktów doświadczenia, co nasz poziom.
Postacie z darmowym kontem posiadają 100 SP, zaś postacie z promocją 200 SP.
1 SP odnawia się:
- co 15 sekund dla gracza z promocją
- co 2 minuty dla gracza bez promocji
- co 15 minut, jeśli spisz w łóżku
Liczba SP potrzebna do wykonania danej runy:
Poison Field - 1
Light Magic Missile - 1
Fire Field - 1
Destroy Field - 2
Energy Field - 2
Desintegrate - 3
Stalagmite - 2
Heavy Magic Missile - 2
Firebomb - 4
Soulfire - 3
Fireball - 3
Animate Dead - 5
Thunderstorm - 3
Poison Wall - 3
Great Fireball - 3
Explosion - 4
Magic Wall - 5
Fire Wall - 4
Energy Bomb - 5
Energy Wall - 5
Sudden Death - 5
7. SummonySummony to przyzwane przez nas potwory, które podlegają naszym rozkazom, czyli podążają za nami i atakują tego potwora (człowieka) co my. Nie mogą jednak schodzić na niższe, wyższe poziomy i znikają, gdy odejdziemy zbyt daleko lub wejdziemy 2 pietra wyżej, niżej. Możemy ich używać zarówno do expienia, blokowania jak i do pkowania. Należy jednak pamiętać, że gdy atakujemy potwora summonem otrzymujemy jedynie 50% expa.
Przydatne Summony:
-Minotaur Archer
Koszt: 390 mp
-Orc Berserker
Koszt: 590 many. Przydatny do Pkowania przez wzgląd na wysokie obrażenia, które zadaje.
-Monk
Koszt: 600 many. Dobry do expienia na Scarabach bądź Dwarf Guardach. Summonowany często do skillowania dla Pallków i knightów.
-Ghoul
Koszt: 450 mp. Nie nadaje się do expienia, ale za to jest przydatny do skillowania dla palladynów/knightów.
-Demon Skeleton
Koszt:620 many. Przydatny w wyprawach na Dragi i Dragon lordy oraz Hydry. Odporny na ogień i posiadający spora obronę.
-Orc Leader
Koszt: 640 many. Posiada dużą obronę i jest odporny na ogień, dlatego też jest niezwykle przydatny podczas polowania na Dragi i Dragon lordy.
-Fire Elemental
Koszt: 680 many. Zadaje wysokie obrażenia, dlatego też jest doskonały to pkowania. Niestety jego wadą jest to, iż porusza się dosyć wolno.
8. EkwipunekOd razu pragnę poinformować, że są to jedynie moje PROPOZYCJE i są dostosowane do graczy początkujących!
(oczywiście można, a nawet zaleca się zmiany eq wcześniej zgodnie z naszymi upodobaniami, potrzebami, a przede wszystkim posiadanymi pieniędzmi na ich zakup)
8-20 lvl- Mage Hat, Spirit Cloak, Plate Legs, Dwarven shield/Ancient Shield/Beholder Shield, Leather Boots
20-50 lvl- Focus Cape, Blue Legs, Hat of the Mad, BoH, Medusa Shield/Vampire Shield
50+lvl- Lightning Set/Magma Set/Glacier Set/Terra Set, Demon Shield/ Mastermind Shield
b)RÓŻDŻKI
Istnieje 7 rodzai rózg dla Magów:
-Wand of Vortex
wymagany poziom: 7
-Wand of Dragonbreath
wymagany poziom: 13
-Wand of Decay
wymagany poziom: 19
-Wand of Draconia
wymagany poziom: 22
-Wand of Cosmic Energy
wymagany poziom: 26
-Wand of Inferno
wymagany poziom: 33
-Wand of Starstorm
wymagany poziom: 37
-Wand of Voodoo
wymagany poziom: 42
9. Expa)Facc
8-15 lvl:
-Trolle w okolicy Venore
-Rotwormy niedaleko Venore
-Gobliny koło Carlin
-Dwarfy na poziomie -1 i -2
-Zamek Elvenbane
-Amazon Camp
16-30 lvl:
-Rotwormy Fibula
-Dark Catedral
-Mount Sternum
-Kopalnie Kazordoon na poziomie -3
30-50 lvl:
-więzienie Dwacatra
-Kopalnie Kazordoon
-Elf Fortess
-Podziemia pod Mount Sternum
-Mount Sternum
50-80lvl:
-Orc Fortess
-Elf fortess
-Mintwallin
-PoH
-Deep Fibula
-Dragon Lair Venore
b)Pacc
8-19 lvl:
-Gobliny na Edron
-Rotwormy pod Liberty Bay
-Larvy Ankrahum
-Tomby Ankrahmun -1
-Rotwormy Darashia
20-30 lvl:
-Larvy Ankrahum
-Tomby -1 i -2
-Jaskinia Orków na Edron
-Larvy/Scaraby z Monkiem
-Dzielnica Cudzoziemców
31-60 lvl:
-Dark Pyramid (darashia)
-Tomby Ankrahmun -2
-Scaraby
-Hydry, Hero, Dle z Blokerem
-Dragi Ankrahmun
-Dzielnica Handlowa Yalaharu
-Dzielnica Cudzoziemców
61-80 lvl:
-Tomby Ankrahmun -3 i -4
-Dragon Lair w Ankrahmun
-Nargor
-Chor
-Dzielnice Yalahar
-Bog Raidery
10. Przydatne przedmiotyIstnieją takie przedmioty, które każdy (no może prawie każdy) mag posiadać powinien.
-Energy Ring - jest lepszą wersją czaru 'utamo vita'. Lepszą, bo możemy go używać wtedy, gdy tego potrzebujemy bez niepotrzebnego tracenia many.
-Life Ring i Ring of Healing - regenerują one naszą manę i życie dużo szybciej, dlatego są niezwykle przydatne podczas huntów i tworzenia run.
-Stealth Ring - lepsza wersja czaru 'invisible'
-Time Ring - zwiększa naszą prędkość, przydatny podczas huntów oraz ucieczek przed Pk.
-Soft Boots- mają podobną zasadę działania co RoH i LR, niezwykle przydatne podczas expienia i tworzenia run.
-Boots of Haste-Mag jest postacią, która rzadko stoi w miejscu. Dlatego też każdy szanowany mag powinien posiadać BoH-y, dzięki którym poruszamy się dużo szybciej, co nieraz ułatwia nam expienie.
-Spellbooki - zwiększają poziom magiczny.
-Blank Rune - niezbędna do tworzenia run.
-Mana Potion - jak wspominałam, Mag bez many nie jest nic wart, dlatego też zawsze trzeba mieć przy sobie tzw. mf-y
11. PoradyParę przydatnych (mam nadzieję) rad.
-Proponuje zawsze nosić przy sobie jedzenie, by móc trenować mlvl w każdym momencie, nie tylko podczas tworzenia run i expienia (np.podczas przemieszczania się z jednego miasta do drugiego)
-Dobrze jest mieć przy sobie (przynajmniej 1) blank runę, by w razie potrzeby móc utworzyć daną runę
-Mag nie musi chodzić 24/7 z 'utamo vita' ! (poważnie ;)) oraz nie może stać on w miejscu! Gdy będziesz uciekał/a przed potworami stracisz mniej życia/many i Twoje zyski z expa będą wyższe. Dlatego też dobrze jest mieć przy sobie Energy Ring, by używać czaru Mana shield jedynie, gdy jest on niezbędny.
-Dobrze jest mieć przy sobie parę run obszarowych (Great Fireball, Avalanche Rune) nawet, gdy wiesz, że nie będą Ci one przydatne.
-Niezbędne jest posiadanie wszystkich 3 rózg (Wand of Inferno, Wand of Starstorm, Wand of Voodoo) i dobieranie ich na podstawie potworków, na które się wybieramy (np. na Hero zabieramy Wand of Voodoo, a na Hydry Wand of Starstorm). Dobrze jest także nosić 2 rózgi w miejscach, gdy spotykamy potwory różnego rodzaju (np.Tomby)
-w kwestii doboru eq staraj się kierować wagą (im mniejsza tym lepiej) i przydatnością danego przedmiotu, a nie jego obroną (Czarodzieje i tak POWINNI być ciągle w ruchu i nie pozwalać na bezpośrednie starcie z potworem), to samo tyczy się innych przedmiotów (jak lina czy łopata), dobrze jest wybierać ich lżejsze odpowiedniki
-rób lootbagi. Zawsze! Nawet gdy są niewielkie to i tak z czasem nazbiera się tego sporo. jest to bardzo dobra forma zarobku, w szczególności dla niskopoziomowego maga
Fytas - 18-07-2009 15:43
To się napracowałaś :d
Za to notka leci.
FcMuza - 18-07-2009 15:45
W ekwipunku dodaj Yalahari Mask i Spellbooki
Do summonów dodaj Gozzlera (dobry do skillowania)
Do expa dodaj Okolnir, Dragi Darashia
Nice poradnik :D
danio652 - 18-07-2009 15:51
Ładny poradnik, widać że się starałaś i bardzo napracowałaś.
Trevo - 18-07-2009 15:54
Ładny Poradnik ;] 10/10
P.S popraw hmm ma 10 ładunków a nie 2 ...
Jeszcze 1 PS dodaj do pacc jeszcze roty na Cormaya super są ;]
Redox - 18-07-2009 15:59
Sam mam sorca, więc poradnik mi się przyda.Ogólnie bardzo dobrze napisany. ;*
Jakbyś mogła poprawić ilości ładunków w runach.
Deser11 - 18-07-2009 16:05
Jeśli chodzi o poradnik to na pewno dużo się napracowałaś i wielki +, jednak sam gram sorem i przeczytałem już dziesiątki poradników - Twój nie wniósł nic nowego :P
Poza tym "tak zwanej czarnej magii" - czarna magia to nie magia ofensywna tylko magia śmierci xd
Ale bardzo podobają mi się "porady". Bo informacje, które sa w pierwszych punktach można zdobyć nawet z.. oficjalnej strony gry, a porady innych graczy - nie :)
Droid - 18-07-2009 16:21
huh w końcu porządny ogarnięty poradnik jest kilka błędów niewielkich, które poprzednicy wyłapali, ale ogólnie OK !
Tylko czemu zawsze mag ?! czemu nikt nie opisze druta ? :(
mówią że 2 takie same postacie ale to duży błąd ! Czekam na poradnik dla Druta ^^
Deser11 - 18-07-2009 16:27
huh w końcu porządny ogarnięty poradnik jest kilka błędów niewielkich, które poprzednicy wyłapali, ale ogólnie OK !
Tylko czemu zawsze mag ?! czemu nikt nie opisze druta ? :(
mówią że 2 takie same postacie ale to duży błąd ! Czekam na poradnik dla Druta ^^
Kiedy był up (kiedy balansowali profesje) i drut stał się najbardziej oblegana profesja ze wszystkich powstalo tyle poradnikow dla druta, ze ich liczba przebila wszystkie inne,a Ty mowisz, zenie ma poradnikow dla druida.
Dejv of Isara - 18-07-2009 16:30
Justynko droga ale chyba był poradnik o Magu xD ? Jak nie to Gratz dla ciebie :)
9.5/10 :).
Rolnik - 18-07-2009 16:42
Bardzo fajny poradnik. Oceniam na 10/10 i tam gdzie są opisane wandy jest mały błąd czyli Hego zamiast Hero :)
Omi - 18-07-2009 16:51
Ja bym dodal do expowisk pare z rejonów "Zuego Carlin i Ab".
1.Demona <--- pare wrl. jak sie zrobi sd można wyjść nawet na +, nie najgorszy exp.
2.Draconia <--- 1 dl + 5 dragów, rzadko kto tam siedzi, chyba ze boter, mozna poafczyc, pobić, co kto lubi.
3.Hellgate <--- duzo ghuli, rotów, beho, elder beho.
Ogólnie poradnik dobry :)
Pozdro 600
lordi_ - 18-07-2009 17:05
Popraw na Hero.
Ładnie, tylko zmień kolor tytułów bo razi ;/
Kristoof - 18-07-2009 17:19
To mi się podoba.Długo czekałem na jakiś fajny poradnik dla maga gdyż gram tą profesją po raz pierwszy.No a co do miejsc expa i jakie miasto wybrać to spodziewałem się po Tobie że polecisz Kazoordon i expienie na krasnoludach :D
pietras23 - 18-07-2009 17:29
Tak, czego jak czego ale nie mogło zabraknąć Justynkowych dwarfów. Gram sorciem i uwierz mi przydatny jest czar Fire Wave,oraz utevo res ina do trenowania mlvl (tym czarem wbiłem 3 mlvl w 2 dni i póki co mlvl mam już z głowy).
Bulmaa - 18-07-2009 17:33
Poradnik poza kilkoma drobnymi błędami jest doskonały widać, że bardzo się przy nim napracowałaś. ;)
Redox - 18-07-2009 17:34
@Droid
Poradnik dla Druid jest tutaj na forum.Opcja SZUKAJ nie boli.
O
tutaj.
Może nie tak dobry jak ten, ale najważniejsze rzeczy są zawarte.
bednielo - 18-07-2009 18:14
Wszystko pięknie, ładnie tylko tylko ten niebieski strasznie razi w oczy ;*
Savier - 18-07-2009 18:21
Rażący kolor pod tytułów, trochę ciężko się czyta. W wielu miejscach nie ma kropek i przecinków ... a być powinny. W zakresie leveli 8-16 mogłabyś dodać jeszcze roty koło Thais (Ancient Temple). Ogólnie poradnik wydaje mi się robiony jakby naprędce. Lecz nie wszystko jest źle ;].
8/10
merinks - 18-07-2009 18:21
LOL ? czy według ciebie stalagmite nie jest jedną z przydatnych run ?
ja moim 25 sorcem to bym nie dał rady na cycach bez stala.
Ogólnie ładnie i przejrzyście napisany poradnik ;]
Deser11 - 18-07-2009 19:00
LOL ? czy według ciebie stalagmite nie jest jedną z przydatnych run ?
ja moim 25 sorcem to bym nie dał rady na cycach bez stala.
Ogólnie ładnie i przejrzyście napisany poradnik ;]
Nie dałbyś rady bez? To ciekawe jak 99% sorów expi na cycach bez nich.
Mystick - 18-07-2009 20:29
Poradnik ok ale jeśli brak nam kasy to polecam beho i dsy na fibuli. Tylko wziąść woce (wand of starstorm) na DS i woi na beho. Przyda się Gfb żeby na początku wyczyścić jednak poza kasą nie ma tam na co liczyć.
--- Mystick dodał 1 minut i 48 sekund później ---
Stalki pomagają zmniejszyć waste na cycach do minimum więc są przydatne ;p
Dervish - 18-07-2009 20:34
Fajny poradnik popraw bledy;P
leci ocenka...
Tez gram sorkiem pozdro dla reszty magow ;D
Justynka - 18-07-2009 22:12
@Redox
Dzięki, już poprawiłam. Nie wiem gdzie ja miałam głowę jak to pisałam
@Lordi
Zmienione, specjalnie dla Ciebie :)
Nie piszcie bym dodała jakieś czar/runę itp. bo wybrałam
najważniejsze według mnie, równie dobrze mogłam wstawić tutaj wszystko, a że są to najważniejsze to sami powinniście wiedzieć czemu nie dodam tego i tamtego.
Guard - 18-07-2009 22:51
Następnie przy czarach pierwsze słowa w linijkach nie są z dużej litery.
Brak zdjęć, za bardzo skupiłaś się na runach.
Radzę używać polskich sformułowań, aby było bardziej przejrzyste.
Polecam używać edycję tekstu.
Justynka - 18-07-2009 23:03
Następnie przy czarach pierwsze słowa w linijkach nie są z dużej litery.
Brak zdjęć, za bardzo skupiłaś się na runach.
Radzę używać polskich sformułowań, aby było bardziej przejrzyste.
Polecam używać edycję tekstu.
nie wkurzaj mnie ;p miałam tyle zdjęć, ale ciągle mi pisało, że za dużo grafiki i musiałam praktycznie wszystko usunąć ;/ tyle pracy na marne.. ale ok;]
i widzę, że nie masz się już chyba do czego przyczepić, bo wymyślasz jak nie wiem ;> mi się podoba z małej i tak będzie.
PiratMan - 19-07-2009 07:53
:):) No sam gram "NEKROMANTĄ" heh
A co do poradniku 9.9/10 ;D
P.S od 33 lvl'a mozna spokojnie chodzic na crypty pod M.S:p
PolskiMag - 20-07-2009 22:50
bardzo dobry poradnik na pewno sie przyda postaciom zaczynajacym przygode z sorciem ale 9.9/10 przez lekkie bledy
Desman - 21-07-2009 11:29
Jestem lepszy od Guarda! Yes, yes!
Ładnie :). Zaraz postaram się o aktualizację Spisu :). 9/10 za ten haczyk :D.
I mogłaś napisać co te runki i czary dają. Przynajmniej w jednym słowie (-.\) ^^.
Mógłbyś wypisać te błędy. A w ogóle to na 90% tego nie przeczytałeś całego.
Justynka - 22-07-2009 19:56
Dzięki Desman! :) Niewybaczalne przeoczenie z mojej strony..
Desman - 22-07-2009 21:18
Teraz tak patrzę...
Na -1 to można sobie postać, wejśc na dół, albo do góry. Wydaje mi się, że tomby zaczynaja się minimum na poziomie -3. (-4 ?!). Nie jestem pewien, bo PAcC nie posiadam aktualnie.
Justynka - 22-07-2009 22:15
Teraz tak patrzę...
Na -1 to można sobie postać, wejśc na dół, albo do góry. Wydaje mi się, że tomby zaczynaja się minimum na poziomie -3. (-4 ?!). Nie jestem pewien, bo PAcC nie posiadam aktualnie.
Tak to prawda, ale przyjęło się liczyć poziomy na Tombach od tego, na którym zaczynają się potwory :)
Ca'bool - 29-07-2009 16:29
Dodaj pare zdjęć :D Notka :)
Exsilun - 29-07-2009 18:59
Przyznam że poradniczek bardzo ładny, Aczkolwiek nie wiem poco Się rozpisywałaś na temat czarów i run. Przecież to można sprawdzić na tibia.pl Czy tibia.org i innych Stronach fanowskich. ogólnie bdb.
FcMuza - 30-07-2009 09:47
On ma 5 pocisków
See-ba - 03-08-2009 11:44
Dość dobry poradnik, ale te czary... przesadziłaś za dużo tego... opisałaś prawie wszystkie czary... tego można dowiedziec się z tibia.pl... mogłaś użyć hiperłącza...
masz 7/10
Crazy Frog123 - 31-10-2009 16:27
lepszego wyniku nikomu nie dalem :D 9.99/10 czemu?bo nie napisalas o fire wave a bez niego moim magiem bym padal i padal i w kolko i w kolko itd
damian3383 - 31-10-2009 17:05
Bardzo doby poradnik i do pacc jeszcze dodaj earth elementale pod edron ;D
Fear - 31-10-2009 21:38
Dobry poradnik mi sie podoba, wszystko ładnie opisane i ogolnie ok:)
10/10
Manager - 31-10-2009 23:49
Bardzo fajny! Jeden z lepszych na forum
9.5/10
Możesz dopisać więcej miejscówek (ich nigdy nie za mało).
Woziu - 07-11-2009 14:52
Fajny poradnik. Przejrzysty, ale brakuje mi tutaj informacji o sposobie expienia dla danych miejscówek. 9/10
Moraix - 29-11-2009 15:35
dużo treści ale mało screenów i wyróżnień (BB code)
Assassin Warrior - 29-11-2009 16:14
Bardzo dobra praca. All świetnie opisane. Masz notke.
Młody Forumowicz - 07-12-2009 02:55
świetnie napisane sam druidem a nie magiem gdyż ma w sobie to coś :D
ale czytając poradniki dla maga uświadamiam coś sobie : druid i mag to niewiele różniące się profesje
bartekk - 27-01-2010 17:54
poradnik bardzo dobry, przydał się, ale dodam że dla pacca 33-60 lvl:
earth elementale dobra forsa i exp :happy:
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl