Pozostałości.
Loleq - 09-07-2010 00:53
Czy wiesz, że Fire Elemental nie pozostawia po sobie pola ognia, kiedy go zabijesz? Na zdjęciu widać, że teraz możemy otworzyć pozostałość po Fire Elementalu.
http://images.hunted.pl/im-539-540.jpgAle ponieważ taka pozostałość nic nie waży, nie może być schowana w plecaku. Jednak nie jesteśmy pewni, czy żywiołak ognia nie pozostawia po sobie żadnego łupu.
Zupełnie inaczej jest u Slimów, kiedy giną, pozostawiają po sobie szlam, który już nam nie zagraża.
http://images.hunted.pl/im-540-541.jpgI w bardzo szybkim tempie znika.
http://images.hunted.pl/im-541-542.jpgŹródło:
Tibianews.net
wojtron - 09-07-2010 01:37
Od kiedy pamietam to FE zostawal po sobie ogien, widac kilka lat nie grania na rl robi swoje.
Iksded - 09-07-2010 01:48
to od 8.58 jest loot z tego co pamiętam :P
Jarmu - 09-07-2010 02:05
Ale ponieważ taka pozostałość nic nie ważny, nie może być schowana w plecaku. Jednak nie jesteśmy pewni, czy żywiołak ognia nie pozostawia po sobie żadnego łupu.
a nie miało być czasem, nic nie waży?
The Crow - 09-07-2010 06:02
o to zmienili widze ale raczej z fe nic nieleci bo jak tak myslac co to z tak slabego potworka moglby byc za locik? Moze jakies inne pomysly uzytkownikow?
Cien Jade - 09-07-2010 07:40
Też właśnie zauważyłem, że ciała slimów zaczęły dużo szybciej znikać, a co do FE to może loot trzeba wyłowić jak z WE. ;P
Klenosar - 09-07-2010 08:49
A może w łatce dadzą jakiś item, żeby z jego ciała móc coś zdobyć.
Koszmarny Kosiarz - 09-07-2010 08:49
o to zmienili widze ale raczej z fe nic nieleci bo jak tak myslac co to z tak slabego potworka moglby byc za locik? Moze jakies inne pomysly uzytkownikow?
Wiesz jakbyś chciał wiedzieć, rat też jest słaby, a jednak ma loota ;)
Ale wracając do tematu, to dobrze, że tak zrobili. Bo jak się biło demce, to zawsze pełno zostawało tych pól ognia.
Kung-Fu Panda - 09-07-2010 08:52
Zrobili tak dlatego ponieważ, szczególnie na światach optional-pvp stosowało się taka metodę:
Jakiś sorcerer albo druid summonuje fe ustawia się, żeby fe stało przed drzwiami. Wylogowywuje się, ale ten fe jeszcze przez chwilę stoi. Fe sie szybko zabija przez jakiś wyższy lvl żeby padł na strzala i powstaje ogień. W drzwi się przesuwa jakiegoś gracza i sie drzwi zamyka, przez co drzwi wpychają tego gracza na ogień. Następnie drzwi się otwiera, wsuwa tam gracza i znowu zamyka. I tak dopóki gracz nie padnie. Wszystko jasne ??
mateusz_1003 - 09-07-2010 11:17
Zrobili tak dlatego ponieważ, szczególnie na światach optional-pvp stosowało się taka metodę:
Jakiś sorcerer albo druid summonuje fe ustawia się, żeby fe stało przed drzwiami. Wylogowywuje się, ale ten fe jeszcze przez chwilę stoi. Fe sie szybko zabija przez jakiś wyższy lvl żeby padł na strzala i powstaje ogień. W drzwi się przesuwa jakiegoś gracza i sie drzwi zamyka, przez co drzwi wpychają tego gracza na ogień. Następnie drzwi się otwiera, wsuwa tam gracza i znowu zamyka. I tak dopóki gracz nie padnie. Wszystko jasne ??
Z tego co wiem optional PVP to jest non-pvp tak? No więc jak ja grałem w tibie to na światach non-pvp nie można było bić czyiś summonów a jak się wchodziło w ogień zrobiony przez gracza to raz że nic on nei zabierał a dwa że znikał po chwili.
Xeez - 09-07-2010 11:36
Zrobili tak dlatego ponieważ, szczególnie na światach optional-pvp stosowało się taka metodę:
Jakiś sorcerer albo druid summonuje fe ustawia się, żeby fe stało przed drzwiami. Wylogowywuje się, ale ten fe jeszcze przez chwilę stoi. Fe sie szybko zabija przez jakiś wyższy lvl żeby padł na strzala i powstaje ogień. W drzwi się przesuwa jakiegoś gracza i sie drzwi zamyka, przez co drzwi wpychają tego gracza na ogień. Następnie drzwi się otwiera, wsuwa tam gracza i znowu zamyka. I tak dopóki gracz nie padnie. Wszystko jasne ??
Ja gram na świecie optional pvp i niemożna bić summonów które należą do drugiego gracza więc nie da się zabić gracza w taki sposób. A co do tematu to podoba mi się że szlam z slimów szybciej znika ponieważ gdy ma się niski lvl i niema wykupionego czaru "antidote" to oczekiwanie aż szlam zniknie może okazać się długie i nudne :P.
Adiq - 09-07-2010 13:39
Szkoda , że slime tak szybko znika...
Inferniak - 09-07-2010 13:53
Szkoda , że slime tak szybko znika...
Gaz trujący, a nie slime. Gratuluje umiejętności czytania ze zrozumieniem.
Ja gram na świecie optional pvp i niemożna bić summonów które należą do drugiego gracza więc nie da się zabić gracza w taki sposób. A co do tematu to podoba mi się że szlam z slimów szybciej znika ponieważ gdy ma się niski lvl i niema wykupionego czaru "antidote" to oczekiwanie aż szlam zniknie może okazać się długie i nudne :P.
Owszem, jeśli gracz jest online. Zauważ, że po wylogowaniu się potwór jest jeszcze przez chwile i wtedy można go zabić.
_ryzy_ - 10-07-2010 20:58
haha paranoja, co im przeszkadzał ten gaz ze slima? Usunęli z gry nawet to żeby bociło się lepiej i żeby 10 letnie dzieci przypadkiem nie zginęli od szlamu i się nie zrazili do gry. Właśnie przez takie drobne zmiany wprowadzane stopniowo od paru lat tibia traci to co było w niej fajne
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl
0000_cytat_naglowek
Da mihi aliquid potum - daj mi co do picia.
Jak wiat wiatem, rozrywka zawsze miała stokroć szersze powodzenie od wielkiej sztuki. Z domami publicznymi nigdy nie mogły konkurować panteony. Jerzy Waldorff (1910-1999)
Diabeł wie wszystko, nie wie tylko gdzie kobiety ostrza swoje noże. przysłowie bułgarskie
A to czysta wariacja ta demokracja! Tadeusz Boy-Żeleński
Ile głów ludzi, tyle zdań. Terencjusz.