Red Skull oraz Dystans palka.
.prO#siaK - 25-11-2008 16:26
Witam.
Jest to mój pierwszy problem, ale nie wynika on z mojej niewiedzy tylko niepewności :D Kłócę się z kolegą na takie 2 tematy.
1. Czy na Real po 3 fragach jest red i po jakim czasie znika każdy frag?Ponieważ mam 2 fragi:
I zastanawia mnie czy jak zabiję jeszcze jedną osobę wskoczy mi red.2. Czy palladin zadaje większe obrażenia, gdy stoi o jedną kratkę lub więcej dalej czy to bez różnicy gdzie stoi. [Gdyby ktoś nie wiedział o co chodzi: Czy palladin, który stoi obok potworka zadaje takie same obrażenia niż gdy stoi od niego dalej] ?
Mój kolega chce ze mną walczyć. I ja knight, czyli nie mam dużych szans, ale mowie mu, żeby stał obok mnie to możemy walczyć, a on: Nie, bo jak stoję przy samym tobie to mam mniejsze obrażenia.
lukaszkrus - 25-11-2008 17:23
1. Jeżeli zabijesz 3 osoby jednego dnia to dostaniesz rs'a lub kilkanaście w ciągu tygodnia
2. Nic nie piszą o tym żeby palek słabiej walił z jakiejś odległości, ale wiem (po sobie) że jeżeli wale z 3 sqm to wchodzą mi najlepsze hity.
Co do 2. to jest wiele teorii.
Lord of the Rings - 25-11-2008 19:06
Według mnie jak jesteś dalej to lepiej walisz. ;p
@DOWN
Nom, ale pallkiem zawsze się ustawiałem na ukos nie dlatego, że tak jest tylko dla tego bo bolt/spear/arrow ładniej leci. XD
@.prO#siaK
Czemu nie można nam ufać. XD
Mój poziom IQ leci w dół ale to najmniejszy problem. XD
Jankielek - 25-11-2008 20:21
To jest niepisana zasada ze z odleglosci sa lepsze hity a jak jeszcze podchodzisz-odchodzisz od goscia i walisz to sa najlepsze. Najlepsze hity tez leca jak walisz goscia na ukos. Poprostu manewrowanie postacia tez jest wazne tak jak m-lvl czy skile;) W tibii tez dziala fizyka;)
.prO#siaK - 25-11-2008 20:58
To jest niepisana zasada ze z odleglosci sa lepsze hity a jak jeszcze podchodzisz-odchodzisz od goscia i walisz to sa najlepsze. Najlepsze hity tez leca jak walisz goscia na ukos. Poprostu manewrowanie postacia tez jest wazne tak jak m-lvl czy skile;) W tibii tez dziala fizyka;)
A ja uważam, że gadacie całkowite głupoty, bo sami tak myślicie.
Według mnie to jest po prostu przypadek + wasza wyobraźnia.
Np. Dlaczego przy stawianiu serva w Tibi nie ma żadnych ustawień dotyczących tego?
Czekam na wypowiedź jakiegoś ważniejszego użytkownika, bo wam nie można ufać ;D
Pinio - 25-11-2008 22:42
Teorii na ten temat jest bardzo wiele... Ja np słyszałem, że jak knightem biegasz dookoła celu, to mocniej bijesz. jak dla mnie są to bzdury, ale jak ktoś w to wieży, to co za problem trochę pobiegać? :D
Jankielek - 25-11-2008 23:08
To jak nam nie ufasz to sobie
to poczytaj. Ja nie znam angielskiego wiec ci nie powiem co tam jest napisane.
Ale dalej podtrzymuje swoja decyzje ze manewrowanie tez jest wazne. bo skoro potwory zadaja takie same obrazenia to po co manewrowac przy smoku?
Moze byloby to dla botterow ulatwienie?
Slythia - 25-11-2008 23:14
Ale dalej podtrzymuje swoja decyzje ze manewrowanie tez jest wazne. bo skoro potwory zadaja takie same obrazenia to po co manewrowac przy smoku?
Manewrowanie ma znaczenie tylko w przypadku potworów używających magii. Ponieważ smok atakuje Fire Wave, tak ważne jest stanie do niego na ukos. Lepiej dostać z łapki niż z tego czaru. W przypadku normalnych potworków taniec nie ma żadnego znaczenia.
Optymistic - 26-11-2008 01:31
Co do pierwszego pytania to nie znam odpowiedzi.
Co do drugiego. To z tego co wiem CipSoft nie udostępnił kodów źródłowych serwera, ani klienta. Więc twoje pytanie zawsze zostanie nierozstrzygnięte. Jednak z obserwacji wielu graczy jak i z realnych założeń rzucenie włóczni w kogoś stojącego zaraz przy tobie jest mało skuteczne, lepiej jak stoi kilka metrów (kratek) od Ciebie. Zakładając, że twórcy Tibii choć trochę zbliżyli model fizyki gry do świata realnego można zakładać, że odległość ma znaczenie. Jednak tak jak powiedziałem ja i kilka osób predemną są to domysły.
Mam prośbę możesz mi podesłać ten silnik Tibii bardzo jestem ciekaw jak oni to zrobili. :D
A tak na poważnie, silniki OTS'ów to nie silniki Tibii one naśladują wyłącznie te oryginalne!
MaNioo - 26-11-2008 08:01
1. Trzy fragi w ciągu 24 godzin powodują RS. Jeżeli fragi są w dość dużym odstępie czasu można fragów mieć więcej. Dokładnej liczby nie znam, ale w ciągu 3 tygodni 10 fragów nie spowodowało pojawienia się RS'a (z doświadczenia wiem, tak więc informacja sprawdzona)
2. Również z doświadczenia wiem, że to prawda. Z odległości palladyn trafia częściej niż jeżeli stoi przy celu ataku. Częściej i mocniej. I nie jest to sprawdzane przez 2 godziny, ale przez dłuższy okres czasu. Jestem pewien, co wynika również z logiki, że lepiej rzucać włócznią z dalszej odległości (co nie oznacza żeby była to zbyt duża odległość)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl