Wesprzyjmy Naszych Biało-Czerwonych.
Scobel - 08-06-2008 12:25
Już za kilka godzin
http://www.rookstat.com/flags/PL.gif Polska
http://www.rookstat.com/flags/PL.gif rozegra swój pierwszy w historii mecz na Euro !!
A mecz ten prócz znaczenia historycznego będzie miał też wymowę symboliczną. Bo z kim jak z kim ale mecze z
http://www.rookstat.com/flags/DE.gif Niemcami
http://www.rookstat.com/flags/DE.gif zawsze wzbudzały wielkie emocje wśród obu narodów.
Jak wszyscy wiecie, do tej pory Polska nie miała zbytnio szczęścia w meczach z zachodnimi sąsiadami. Wystarczy powiedzieć, że reprezentacja Polski nigdy nie wygrała z reprezentacją Niemiec w jakimkolwiek meczu piłki nożnej. Ale czas to zmienić, od bitwy pod Grunwaldem (dla nie pamiętających 15.07.1410) upłynęło już zbyt wiele lat, teraz nadszedł czas na kolejne WIELKIE zwycięstwo Polaków nad Niemcami.
Z okazji rozpoczętych wczoraj Mistrzostw Europy w piłce nożnej, zapraszamy was drodzy użytkownicy do wspierania naszej reprezentacji, przez cały czas trwania turnieju.
Można to uczynić bardzo prostym gestem, na czas mistrzostw niech znikną wasze zdjęcia w podpisach i ukaże się jedno:
http://img142.imageshack.us/img142/4301/polskafi4.jpg
Kogucik302 - 08-06-2008 12:27
Ja taką flagę wywiesiłem, ale to też daje do podpisu.
Emeryt - 08-06-2008 12:35
Mi inicjatywa bardzo sie podoba :D trzeba wspierać naszych rodaków by pokazali że Futbol w Polsce się zmienił na lepsze, i że Niemcy nie są już tak wspaniałą drużyną jak kiedyś ;]
Trzymam kciuki za nasze
Orły PS: Oczywiście u mnie w oknie nie zabraknie flagi Polski :)
Z!D0 - 08-06-2008 12:54
Ale czas to zmienić, od bitwy pod Grunwaldem (dla nie pamiętających 15.07.1410) upłynęło już zbyt wiele lat, teraz nadszedł czas na kolejne WIELKIE zwycięstwo Polaków nad Niemcami.
dzis: 08.06.2008
8+6 2+8
=14 =10
1410
czyli dzisiaj odbedzie sie druga bitwa pod grunwaldem.... tyle ze w Austrii xd
Slythia - 08-06-2008 13:07
Co ma piłka nożna do bitwy pod Grunwaldem? Przecież jest to tylko rozwinięta forma zabawy, rozrywki... Zwycięstwo, prócz chwili radości, prawie nic nam nie da. Bitwa zaś była walką o Polskę, o życie...
Wracając do tematu Euro - Polacy nigdy nie wygrali z Niemcami, zaś Niemcy nigdy nie wygrali żadnego meczu na Euro (podobno, mnie to tam w ogóle nie interesuje).
Optymistic - 08-06-2008 13:17
Bardzo miła inicjatywa z tymi flagami, ale po co?
Ilu piłkarzy wchodzi na Hunted. Wiem miło jest jak wszyscy o tobie pamiętają ale mi się zdaje że polscy futboliści o tym wiedzą. Sami czują presję sytuacji. Rozumiem też kibiców, powieszę flagę niech widzą że kibicuję. Albo inaczej wywieszę flagę nie będę gorszy. Mnie osobiście irytują ludzie którzy na różne strony, fora, portale wrzucają fotki tylko dlatego że inni też tak zrobili.
@Slythia:
A ma dużo. Polacy mają rozgromić Niemców dziś tak samo jak zrobili to w 1410.
Zabawa też ale oprócz tego prestiż, sława, satysfakcja.
Co do statystyki. To trafienie w jeden konkretny punkt na tarczy strzelniczej jest nie wykonalne (prawdopodobieństwo = 1/nieskończoność ). A strzały się jakoś dziwnym trafem wbijają. :P
@Dla naszych orłów:
Żebym żałował że nie poszedłem na mecz. :>
Scobel - 08-06-2008 13:18
Co ma piłka nożna do bitwy pod Grunwaldem? Przecież jest to tylko rozwinięta forma zabawy, rozrywki... Zwycięstwo, prócz chwili radości, prawie nic nam nie da. Bitwa zaś była walką o Polskę, o życie...
Wracając do tematu Euro - Polacy nigdy nie wygrali z Niemcami, zaś Niemcy nigdy nie wygrali żadnego meczu na Euro (podobno, mnie to tam w ogóle nie interesuje).
Pani już podziękujemy ...
Do Optiego:
To dla nas samych ...
Slythia - 08-06-2008 13:21
Pani już podziękujemy ...
Nie mogę już przedstawiać mojego zdania? Przecież nie każdy musi kochać ten sport...
Scobel - 08-06-2008 13:22
Nie mogę już przedstawiać mojego zdania? Przecież nie każdy musi kochać ten sport...
Dlatego, pani już podziękujemy ... :)
I tu się mylisz, bo nie chodzi tyle o sport co o wymowne znaczenie tego spotkania ... Sport sportem, patriotyzm patriotyzmowi ...
Kogucik302 - 08-06-2008 13:27
Ból i żałość... =|
http://nasza-klasa.pl/profile/11379613/gallery/42
Slythia - 08-06-2008 13:28
Dlatego, pani już podziękujemy ... :)
I tu się mylisz, bo nie chodzi tyle o sport co o wymowne znaczenie tego spotkania ... Sport sportem, patriotyzm patriotyzmowi ...
Na poprzednim euro (czy którymś tam) Polska grała z Irlandią. Po tym meczu moja nauczycielka historii stwierdziła, iż kibicowanie obcej drużynie (czyt. Irlandii) wcale nie oznacza braku patriotyzmu. Wtedy mnie to zdziwiło, lecz teraz...
Dla mnie jest to tylko sport... Równie dobrze mogę kibicować Niemcom. Dlatego też bardzo nie podoba mi się mieszanie tego z patriotyzmem, polską historią, bitwą pod Grunwaldem...
Scobel - 08-06-2008 13:41
Na poprzednim euro (czy którymś tam) Polska grała z Irlandią. Po tym meczu moja nauczycielka historii stwierdziła, iż kibicowanie obcej drużynie (czyt. Irlandii) wcale nie oznacza braku patriotyzmu. Wtedy mnie to zdziwiło, lecz teraz...
Dla mnie jest to tylko sport... Równie dobrze mogę kibicować Niemcom. Dlatego też bardzo nie podoba mi się mieszanie tego z patriotyzmem, polską historią, bitwą pod Grunwaldem...
Wyobraź sobie coś niewyobrażalnego ... ŻE KTOś MOżE MIEć INNE ZDANIE, INNY POGLąD NA JAKąś SPRAWę NIż TY ... I KONIEC BEZSENSOWNEGO SPAMOWANIA NAS OBOJGA BO TO KTO I JAK ZAPTRUJE SIę NA PATRIOTYZM I KIEDY I GDZIE TO SPRAWA INDYWIDUALNA ... JEśLI CHCESZ TO I KIBICUJ ROSJI ... PRZECIE KAżDY ROBI TO CO CHCE I LUBI ...
Inny jakoś rozumieją o co chodzi, i nikt im nie każe ukazywać w jakikolwiek sposób swój patriotyzm w życiu ...
A to z czym mam to mieszać jak nie z patriotyzmem - jeśli uważam że jest to dla mnie ważne z punktu widzenia patrioty ... NC/NVM.
Nildox - 08-06-2008 13:43
Polska Gola
Będzie 2:1 Dla Polski hehehe
GOOL:)
Petrus - 08-06-2008 13:50
Fanem piłki nożnej to ja nie jestem... ale dzisiejsze spotkanie ma dla mnie większe znaczenie, mało razy Niemcy z nas zakpili? Taki dumny naród... trzeba im pokazać na co stać Polaków :D Jako Polak nie wyobrażam sobie, aby kibicować innej drużynie niż naszym biało-czerwonym :)
Optymistic - 08-06-2008 13:55
Ból i żałość... =|
http://nasza-klasa.pl/profile/11379613/gallery/42 I tu się pokazuje brak wychowania. Za taki tekst w RL bym zatłukł. Nie nie jestem agresywny, ale są granice. Tak jak Pan Scob Powiedział koniec spamowania bez sensu.
Polska i tak wygrała już. A wynik meczu to 2 rzędna sprawa. Cieszmy się że są na Euro i mogą grać.
I jeśli toś będzie miał jeszcze jakieś wątpliwości co do opinii wyrażanych przez innych to mam dla was pewien cytat:
Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, ale po kres moich dni będę bronił Twego prawa do ich głoszenia.
Jankielek - 08-06-2008 13:59
Nie ma co mieszac historii ze sportem. Oni nas w 1939 rozgromili my ich pare razy w 1944 i 45 takze jestesmy kwita. Teraz liczy sie rywalizacja.
Emeryt - 08-06-2008 14:01
Bardzo miła inicjatywa z tymi flagami, ale po co?
Ilu piłkarzy wchodzi na Hunted. Wiem miło jest jak wszyscy o tobie pamiętają ale mi się zdaje że polscy futboliści o tym wiedzą. Sami czują presję sytuacji. Rozumiem też kibiców, powieszę flagę niech widzą że kibicuję. Albo inaczej wywieszę flagę nie będę gorszy. Mnie osobiście irytują ludzie którzy na różne strony, fora, portale wrzucają fotki tylko dlatego że inni też tak zrobili.
Właśnie tu się mylisz ;> nie chodzi tu o żadne wywyższanie że ktoś kibicuje to i ja muszę. Sam gram w klubie i wiem co to znaczy mieć za sobą kibiców bo przecież kibice to 12 zawodnik !!! A w jaki sposób okazujemy wsparcie nie ma znaczenia, ważne żeby ich wspierać, nie możesz być na meczu, to oglądnij mecz w telewizji?, ale pamiętaj że musisz zrobić klimat by poczuć się tak jak byś był razem z nimi i czuł tą wspaniałą sytuacje zwycięstwa
Polski nad Niemcami :D
Co do Pań, to tylko nie liczne wiedzą co to znaczy
sport dla mężczyzn? :D
Scobel - 08-06-2008 14:02
Nie ma co mieszac historii ze sportem. Oni nas w 1939 rozgromili my ich pare razy w 1944 i 45 takze jestesmy kwita. Teraz liczy sie rywalizacja.
Pewna osoba to zmieszała z historią, a tu chodziło o symbolizm... wymowę... :)
Sambard - 08-06-2008 14:06
DO BOJU POLSKO!!!
mr.kamil - 08-06-2008 14:25
Polska górą oby było 2 : 1 dla Polski
Uwielbiam mistrzostwa :D
Titorius - 08-06-2008 14:39
Moim zdaniem Polska ma szanse na pokonanie Niemców, licze na wynik gdzieś 0:1 góra 2:1 trzeba myśleć racjonalnie :D A co do tych którzy twierdzą że to
itd to zaczynam wątpić w inteligencję niektórych ludzi ...
"Kobieto podaj mi piwo i odsłoń bo mecz oglądam ..." xD (Bez obrazy dla płci pięknej ;))
Sasukekeuhn - 08-06-2008 14:47
Mam nadzieje ze nam sie uda:D
pekon12-72 - 08-06-2008 15:32
http://images28.fotosik.pl/227/320d22c0db5809da.jpgPolska Górą , ten ss dedykuje calej POLSKIEJ REPREZENTACJI!!! DO BOJU POLSKA LICZE NA WAS!!:):):cool:
Xenhil - 08-06-2008 16:45
polska ma wygrac!!!!!!!!!11
Krecik972 - 08-06-2008 16:52
POLSKA GOL! POLSKA GOL!! POLSKA GOL! GOL! GOL!
Fajny temat, bardzo mądry!!
Recordinho - 08-06-2008 17:03
Polska Gola
Będzie 2:1 Dla Polski hehehe
GOOL:)
A wiesz że właśnie taki wynik obstawiłem?
Melzerader - 08-06-2008 17:46
Wszyscy bardzo byśmy chcieli żeby Polska wygrała::) Zobaczymy co bedzie:D Ja wieżę w naszych!!;) POLSKA GOLA:D
Purek - 08-06-2008 18:04
Wsprzyjmy naszych 11 spoconych sportowców, niech pocą się za grube pieniądze, kopiąc czarno-białą piłkę przez 90min!!! Naśladujmy ich, po wygranej otwórzmy szampana, a po przegranej wyskoczmy z balkonu!!! Jejejejejejeje, nie wiem po co to przeżywać, już dzieci w tibii od tygodnia na biało-czerwono latają ... :-) Moje zdanie :]
Aekal - 08-06-2008 18:38
Też chciałbym żeby Polska w końcu wygrała, ale czy tak się stanie to nie wiem.. Ja obstawiam wynik 0:0 :cool:
Doman - 08-06-2008 18:52
Będzie 2:1 dla Polski:)
WYGRAMY TE MISTRZOSTWA:cool:
Lookasz - 08-06-2008 22:17
~~POLSKA~~
Tylko To
Sie Liczy
!!!!!!!!!!!!!!
:p:p:p:p
:mad::mad::mad::mad:
Yetj - 08-06-2008 22:48
No cóż niestety się nie udało wygrać Polsce z Niemcami. Wynik meczu dla tych co nie oglądali
Niemcy 2-0 Polska
Titorius - 08-06-2008 22:58
Ale podobał mi się występ Podolskiego mimo że strzelił 2 gole to nie manifestował swojej radości było widać, że go serce bolało jak strzelał te gole (jak ktoś nie wie to Podolski to polak z niemieckim paszportem). Jedynym pocieszeniem jest 1. miejsce Roberta Kubicy w dzisiejszym Grand Prix :)
Emeryt - 08-06-2008 23:08
A więc tak, można było przewidzieć że przegramy, gdyż wskazywało na to dużo incydentów (Kontuzja Błaszczykowskiego itp.).Moim zdaniem jeszcze mamy o co walczyć bo Polacy grali bardzo dobrze. W tym meczu nie zadecydowały umiejętności, lecz silna psychika było widać że graliśmy stremowani i nie mogliśmy sie przełamać choć kilka akcji było dobrych to brak wykończenia i lipa.
Mnie to dziwi naprawdę że z takiego talentu jak
Podolski zrezygnowano, widać było że chłopak nie chciał, ale musiał strzelić gole.
Scobel - 08-06-2008 23:08
Wsio jeszcze przed nami ...
A tak naprawdę to dziś remisik w rywalizacji Polsko Niemieckiej mamy ... F1 & Piłka Nożna :P ...
Rosolek - 08-06-2008 23:41
I stalo sie...przegrali..;/ a szkoda...ale mimo iz Podolski strzelil te 2 gole potrafil przyznac sie ze jest Polakiem...a gdzie byl klose czy jak tam sie to pisze... on nie mial tyle odwagi?... :[
Optymistic - 09-06-2008 00:06
A mnie tylko ciekawi jak w kanadzie zespół BMW oglądał mecz. Niemiecki team z polakiem na podium. Możliwe że nie oglądali a świętowali.
Ale co tam. To tylko jeden mecz.
Najbardziej mnie smuci jednak podejście ludzi. I ich zbyt emocjonalne kibicowanie, a w szczególności tych pseudo. I niektóre teksty są naprawdę nie na miejscu i żenujące. Nie będę cytować bo po co. Ale jeśli się pisze coś w opisach to niech się człowiek zastanowi co to oznacza....
Purek - 09-06-2008 06:57
2:0 dla Niemiec, ehh :-) Może za kilka lat znów się spotkamy ...
Scobel - 09-06-2008 07:51
I stalo sie...przegrali..;/ a szkoda...ale mimo iz Podolski strzelil te 2 gole potrafil przyznac sie ze jest Polakiem...a gdzie byl klose czy jak tam sie to pisze... on nie mial tyle odwagi?... :[
Hahaha to mnie rozśmieszyłeś - potrafił się przyznać ?? Właśnie przed meczem w rozmowach z dziennikarzami podkreślał jak to on odcina się od polski totalnie bo gra dla niemiec i tam mieszka ... wiec n/c ... a to że dostał koszulkę polski to inna bajka ...
Tibsat - 09-06-2008 10:15
Pewnie nie wyjda z grupy(za duza presja jak dla nich). Zawsze graja dobrze dopuki nie pojada na jakas impreze typu Euro a jak juz tam sa to koniec:mad:(nie mowie o meczu z Niemcami). Nastepny mecz przegraja a trzeci wygraja(jak w 2002 i 2006) a szkoda:(
A Podolskiego w Polsce nie chcieli to wykorzystal szanse grania w Niemczech.
kamczoo - 09-06-2008 11:30
Już za kilka godzin http://www.rookstat.com/flags/PL.gif Polska http://www.rookstat.com/flags/PL.gif rozegra swój pierwszy w historii mecz na Euro !!
A mecz ten prócz znaczenia historycznego będzie miał też wymowę symboliczną. Bo z kim jak z kim ale mecze z http://www.rookstat.com/flags/DE.gif Niemcami http://www.rookstat.com/flags/DE.gif zawsze wzbudzały wielkie emocje wśród obu narodów.
Jak wszyscy wiecie, do tej pory Polska nie miała zbytnio szczęścia w meczach z zachodnimi sąsiadami. Wystarczy powiedzieć, że reprezentacja Polski nigdy nie wygrała z reprezentacją Niemiec w jakimkolwiek meczu piłki nożnej. Ale czas to zmienić, od bitwy pod Grunwaldem (dla nie pamiętających 15.07.1410) upłynęło już zbyt wiele lat, teraz nadszedł czas na kolejne WIELKIE zwycięstwo Polaków nad Niemcami.
Z okazji rozpoczętych wczoraj Mistrzostw Europy w piłce nożnej, zapraszamy was drodzy użytkownicy do wspierania naszej reprezentacji, przez cały czas trwania turnieju.
Można to uczynić bardzo prostym gestem, na czas mistrzostw niech znikną wasze zdjęcia w podpisach i ukaże się jedno:
http://img142.imageshack.us/img142/4301/polskafi4.jpg zapomniałeś o powstaniu warszawskim;]
może i przegraliśmy, ale bądźmy szczerzy - sami z sobą(podolski? czy jak mu tam).
i prosze zauważyć Niemcy wygrali mecz dzieki polakowi a BMW też dzieki polakowi... tak naprawde bez nas, polaków ten naród jest niczym;]
Tibsat - 09-06-2008 11:40
może i przegraliśmy, ale bądźmy szczerzy - sami z sobą(podolski? czy jak mu tam).
i prosze zauważyć Niemcy wygrali mecz dzieki polakowi a BMW też dzieki polakowi... tak naprawde bez nas, polaków ten naród jest niczym;]
Zgadzam sie w 100%
Kogucik302 - 09-06-2008 12:29
Przerąbaliśmy ten mecz, nie ma co płakać. Ale widać, że Niemcy są lepszym zespołem, na początku atakowaliśmy, ale na końcu meczu już tylko się broniliśmy. Bywa.
Jankielek - 09-06-2008 13:20
Nie ma co plakac! mistrzostwa dopiero sie zaczynaja! WESPRZYJMY NASZYCH DO CHOLERY!
Tibsat - 09-06-2008 13:36
Niechce mi sie co tydzien edytowac podpisu(dzisiaj i jak odpadna za tydzien)
Turok - 09-06-2008 13:41
Podolski ma już szkopski akcent:(. Nie mogłem uwierzyć, że już prawie nie mówi po Polsku! Ale i tak, jest jednym z moich ulubionych piłkarzy (fifa 08 rulez:)).
Azz - 09-06-2008 13:56
Jacy polacy sa glupi...niedocenili go (Podolskiego) a teraz maja...2:0 2 samobuje polak polakom bramke strzela...
Prakt - 09-06-2008 16:13
Nic się nie stało... Polacy nic się nie stało... Nic się nie staaało... Polacy nic się nie staałooo..
mrówka - 09-06-2008 17:18
No i przegraliśmy :( nie che tego komentować!!
Doman - 09-06-2008 21:16
Przegraliśmy ale to co. Nie ma co myśleć nad tym meczem, mistrzostwa jeszcze przed nami. Wygramy:D
Wspierajmy Polaków do końca.
Prakt - 09-06-2008 21:21
Uwielbiam takich dziwnych optymistów (bez urazy Opti ;))
dzień później
po tygodniu
po roku
Emeryt - 09-06-2008 22:37
Ehh .... po dwóch dniach śpiewają :
"Już za cztery lata, już za cztery lata Polska będzie mistrzem świata"
Jankielek - 10-06-2008 01:54
Polska jeszcze dokopie niemcom na TYCH mistrzostwach! Rozgromimy niemcow po wyjsciu z grupy! leo why przemysli wszystko i wygramy!:cool:
Tibsat - 10-06-2008 10:05
Jest z tym problem bo nie wyjda z grupy(za duza presja)
czesiu - 10-06-2008 17:18
Weźcie się do roboty nasze chłopaki żeby wygrać w końcu ze szwabami tylko
miejmy nadzieję że cipsoft nie przewiduje żadnej kary dla Polaków jakbyśmy wygrali.. xD
Scobel - 10-06-2008 18:00
Już przestańcie z Niemcami ... to już przeszłość ... teraz Austria !!
Veretheog - 10-06-2008 18:57
http://img73.imageshack.us/img73/246...3643788fo2.jpg
xDTK - 11-06-2008 10:03
Ale jak nasi mieli strzelac bramki jak w ataku byl sam Ebi?
Jankielek - 11-06-2008 21:09
no to juz jutro gramy z austria! jutrzejszy mecz bedzie cholernie wazny! nie moze byc powtorki z historii tak jak z ekwadorem -.-
WAzeliniaz - 11-06-2008 21:11
Kiedy będzie następny mecz polski?
Strasznie ostanio zabiegany jestem i się pogubiłem :|
@edit
Ooops...
Ktoś napisał powyższy post przedemna.
Ruszy - 12-06-2008 08:50
Heh...
Mecz ostatniej szansy dla Nas jak i dla Austriaków. Zapowiada się ciekawy mecz :P...
Pozdrawiam,
Ruszy.
Aekal - 12-06-2008 11:15
Dziś kolejna walka..
http://img405.imageshack.us/img405/6346/polskatn8.png Polska - Austria http://img401.imageshack.us/img401/7121/austrahk5.pngJaki obstawiacie wynik?
Doman - 12-06-2008 11:22
Polska ma ostatnią szanse, którą na pewno wykorzysta;)
Będzie 2:1 dla Polski
Wspierajmy naszych do końca:D
Tibsat - 12-06-2008 11:36
Roztawienie zawodnikow ma byc takie samo(tak w TV mowili) wiec codow sie nie spodziewam. Jak by bylo 2 albo 3 napastnikow to by troche lepiej bylo ale to mecz z Austria wiec tak 2-1 dla Polakow
Emeryt - 12-06-2008 11:55
Sęk w tym że w naszym zespole nie leży problem w ustawieniu, tylko w tym iż się boimy grać swoją piłkę, Leo wie co robi, ale to nie wystarczy bo nasi piłkarze się stresują w ważnych momentach i nie potrafią zrobić dobrej sytuacji pod bramkowej :d
2:0 moim zdaniem :]
Kogucik302 - 12-06-2008 13:55
1:0-moje obstawienie.
Aekal - 12-06-2008 15:21
No więc ja również obstawiam 1:0 dla naszych..
Kogucik302 - 12-06-2008 22:43
1:1 w doliczonym czasie gry... Żal i ból!
Sędzia dał tego karnego tylko za to, że to gospodarze i wypada...
Za takie coś nie daje się rzutów karnych! :mad::mad::mad::mad::mad:
Jankielek - 13-06-2008 07:15
Ktos slusznie powiedzial ze nie bedzie sprawiedliwosci w futbolu jesli nie wejda do niego nowe technologie.
Ale przeciez gramy dalej no nie?
WAzeliniaz - 13-06-2008 08:23
Ale to było żałosne!! :mad::mad::mad::mad:
Sedzia co chwila jakichs ~~~~~~~ sie czepial...
Tibsat - 13-06-2008 09:45
Wszystkie decyzje sedziow sa zalosne... A na serio to czesciowo ich wina bo jakby sie postarali i wbili drugiego gola to by wygrali nawet z tym karnym Austrii.
Aver - 13-06-2008 11:00
Tak, ale jak ktoś zauważył za coś takiego się karnego nie daje. Bardziej mnie rozsierdziło jak sędzia dał kartkę Bąkowi, a nie cholernemu szkopowi, który zaczął do Bąka skakać. Szkoda mi też Lewandowskiego.. Taki ciężar teraz na jego psychice.. Szkoda, że sędzia sam nie próbował się postawić w takiej sytuacji.. Widać, że szkoleniowiec Austrii nauczył swoich podopiecznych paru włoskich sztuczek.. Mimo, że pierwsze 30min były żałosne to naprawdę nasi zasłużyli na wygraną:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Tibsat - 13-06-2008 11:05
To co ze sie nie daje jak Polacy za to dostali.
czesiu - 13-06-2008 14:19
<cenzura> Angol taki sędzia to się do sędziowania meczy 5 ligi nadaje...
Grabarz - 13-06-2008 14:39
http://photos84.nasza-klasa.pl/dev12...0259408618.jpg
Emeryt - 13-06-2008 15:02
Jak to wszędzie Ruskie mają wtyki, nawet na Euro. Myślę że Polscy piłkarze jak i inni sportowcy nic nie osiągną, gdyż Polska nie liczy się w polityce zagranicznej i nie ma sprzymierzeńców (układów). Takie jest moje zdanie co bardzo dobrze widać -.- i przekłada sie na wyniki ;/
Optymistic - 13-06-2008 15:32
Jak to wszędzie Ruskie mają wtyki, nawet na Euro. Myślę że Polscy piłkarze jak i inni sportowcy nic nie osiągną, gdyż Polska nie liczy się w polityce zagranicznej i nie ma sprzymierzeńców (układów). Takie jest moje zdanie co bardzo dobrze widać -.- i przekłada sie na wyniki ;/ Przykro mi, ale nie można mieszać polityki we wszystko. Wiem, że Światem żądzą układy ale bez przesady. Nie mówmy czegoś czego nie jesteśmy pewni.
Wczorajszy mecz był bardzo ładnie zagrany, tak przez Polaków jak Austriaków. Aż było się miło denerwować, choć oglądałem jedynie końcówkę. Ale dajmy już spokój temu sędziemu. Zobaczył to co zobaczył, odgwizdał karnego i już. Możliwe że popełnił błąd, ale czy szarpanie za koszulkę nie jest przypadkiem przewinieniem. Nie można wymagać od sędziego, że zmieni swoje postępowanie tylko dlatego, że to koniec meczu i polska dzięki temu nie wygrała. A co by powiedzieli Austriacy, gdyby nie było tego karnego, że sędzia jest zły bo dał Polsce wygrać. Według mnie postąpił mniej lub bardziej ale słusznie.
Taka mała uwaga dla tych co zbyt emocjonalnie wyrażają swoje nastroje, jakiekolwiek wyzwiska, obraźliwe stwierdzenia, czy zachowania mające na celu obrazić inną osobę, bardzo mnie denerwują. A jeśli widzę je na każdym kroku to zaczynam działać impulsywnie, więc uważajcie na linki, zdjęcia, posty jakie piszecie na temat Euro.
Irwin546 - 13-06-2008 15:39
Nie kamam czym się tak przejmujecie. To tylko zabawa-rozrywka na wieczór, a nie jakiś dramat od którego zależą losy świata. Nie rozumiem też jak można mieszać politykę w piłkę nożną. O ile wiem jedno nie ma wpływu na drugie...
I jeszcze rasiści z was. Ruskie i murzyny to zuo, nie wspominając o żydach,,,
Mecz ładnie zagrali i o to chodziło.
A tu mały akcent:
http://images.wikia.com/nonsensopedi...Moze_teraz.jpg
Emeryt - 13-06-2008 15:46
Przykro mi, ale nie można mieszać polityki we wszystko. Wiem, że Światem żądzą układy ale bez przesady. Nie mówmy czegoś czego nie jesteśmy pewni.
Wczorajszy mecz był bardzo ładnie zagrany, tak przez Polaków jak Austriaków. Aż było się miło denerwować. Ale dajmy już spokój temu sędziemu. Zobaczył to co zobaczył, odgwizdał karnego i już. Możliwe że popełnił błąd, ale czy szarpanie za koszulkę nie jest przypadkiem przewinieniem. Nie można wymagać od sędziego, że zmieni swoje postępowanie tylko dlatego, że to koniec meczu i polska dzięki temu nie wygrała. A co by powiedzieli Austriacy, gdyby nie było tego karnego, że sędzia jest zły bo dał Polsce wygrać. Według mnie postąpił mniej lub bardziej ale słusznie.
Może i masz rację co do polityki :)
Ale z tym szarpaniem to się nie zgodzę, bo piłka nożna to nie jest sport dla panienek, tylko dla mężczyzn, a na boisku nikt nie będzie sie tulić i głaskać.
Oczywiście bez przesady bo nie można grać nieuczciwie, lecz w tej sytuacji nie było mowy o żadnym przewinieniu, szarpanie w polu karnym to jedno a przewracanie się o własne nogi to co innego :D Taki jest futbol że nic nie jest pewne :) I raczej był ewidentny błąd sędziego co do podyktowania "11" przez co możemy i czujemy się oszukani -.-
Optymistic - 13-06-2008 16:08
Może i masz rację co do polityki :)
Ale z tym szarpaniem to się nie zgodzę, bo piłka nożna to nie jest sport dla panienek, tylko dla mężczyzn, a na boisku nikt nie będzie sie tulić i głaskać.
Oczywiście bez przesady bo nie można grać nieuczciwie, lecz w tej sytuacji nie było mowy o żadnym przewinieniu, szarpanie w polu karnym to jedno a przewracanie się o własne nogi to co innego :D Taki jest futbol że nic nie jest pewne :) I raczej był ewidentny błąd sędziego co do podyktowania "11" przez co możemy i czujemy się oszukani -.- Co do tego że futbol to gra kontaktowa to wiem, ale Austriacy prowokowali i Polacy powinni uważać. Nie pamiętam czy to był rożny, chyba nie, czy dośrodkowanie, ale w takich sytuacjach zawsze są przepychanki, sam się za dawnych czasów przepychałem, ale trzeba to robić rozsądnie, tak żeby nie było się do czego przyczepić. Nie chcę dyskutować czy karny był słuszny czy nie, nie znam się aż tak dobrze na piłce nożnej aby to rozstrzygać, moją opinię przedstawiłem, i będę jej bronić, sędzia ma zawsze rację, zagwizdał koniec dyskusji. Widzieliście zachowanie polskiego bramkarza, przed samym karniakiem. Wygonił polaków kłócących się z sędzią, znaczy profesjonalnie i prawie bez nerwów zaakceptował decyzję (możliwe że nie zaakceptował ale przyjął do wiadomości), wiedząc że kłótnia nic nie skóra, może oprócz dodatkowych kartek.
Emeryt - 13-06-2008 16:29
Co do tego że futbol to gra kontaktowa to wiem, ale Austriacy prowokowali i Polacy powinni uważać. Nie pamiętam czy to był rożny, chyba nie, czy dośrodkowanie, ale w takich sytuacjach zawsze są przepychanki, sam się za dawnych czasów przepychałem, ale trzeba to robić rozsądnie, tak żeby nie było się do czego przyczepić. Nie chcę dyskutować czy karny był słuszny czy nie, nie znam się aż tak dobrze na piłce nożnej aby to rozstrzygać, moją opinię przedstawiłem, i będę jej bronić, sędzia ma zawsze rację, zagwizdał koniec dyskusji. Widzieliście zachowanie polskiego bramkarza, przed samym karniakiem. Wygonił polaków kłócących się z sędzią, znaczy profesjonalnie i prawie bez nerwów zaakceptował decyzję (możliwe że nie zaakceptował ale przyjął do wiadomości), wiedząc że kłótnia nic nie skóra, może oprócz dodatkowych kartek.
Racja sędzia ma ostatnie zdanie, ale ja czuję sie pokrzywdzony :) w końcu jak by nie było zostaliśmy wystrychnięci na dudka, i potwierdzone jest to przez ekspertów że to był błąd sędziego, lecz wiadomo nie omylny tylko jest Bóg, więc każdy ma prawo do błędu, a do tego dochodzi presja w końcu sędziowie też są częścią gry, tak czy inaczej mamy sukces w końcu graliśmy na Euro :D
PS: Dobra nie jesteśmy lepsi w końcu gol Rogera (podobno) był ze spalonego heh
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl