50 odpowiedzi od menedżerów produktu.
Loleq - 06-05-2010 20:34
Od 20 do 21 kwietnia mieliście możliwość bezpośrednio zadać pytania do menadżerów produktu. Pytania dotknęły różnych tematów: PvP, balansowanie postaci, środki zwalczania oszustw, wprowadzenie w życie nowych zasad, zagadnienia techniczne i wiele innych. Najczęściej zadawane pytania doczekały się odpowiedzi od trzech menadżerów produktu:
Guido,
Craban i
Skyrr.
W tym miesiącu będziemy ujawniać odpowiedzi na pytania krok po kroku, kilkanaście na tydzień. Nowo dodane pytania oraz odpowiedzi będą umieszczane na samej górze w oddzielnej kategorii. Licznik Q&A wskazuje ilość opublikowanych pytań, odpowiedzi oraz ile jeszcze jest ich przed nami.
Gra oraz zawartośćP: Ludzie od dłuższego czasu proszą o nowe questy oraz wyzwania pod względem wysokiego poziomu 150+ do 200+. Masz jakiekolwiek plany w związku z tą sprawą?Guido: Ten temat stał się ważniejszy, ponieważ coraz więcej graczy osiąga wysoki poziom. Tak, będziemy dodawali nowe funkcje specjalnie zaprojektowane dla dużych poziomów. Do tej pory powstały jedynie plany o tym, że dodamy kilka trudnych nowych obszarów, potworów, questów, najazdów oraz imprez w kolejnych aktualizacjach. Ponadto, biorąc pod uwagę, że zaklęcie z największym wymogiem możemy zdobyć już na 70 poziomie, zastanawiamy się o nowych czarach dla wysokich poziomów.http://images.mtibia.net/im-269-266.jpgP: Czy zastanawiasz się nad zmianą kary śmierci? Craban: Zasadniczo tak. Ważnym punktem jest zdefiniowanie pojęcia kary śmierci. Kara śmierci składa się z kilku elementów i ma kilka skutków. Według nas kara śmierci jest jedną z podstawowych funkcji, która sprawia, że Tibia jest jedną z trudniejszych gier. Chcemy by śmierć się liczyła. Chcemy abyś miał uczucie o śmierci. To powinno Tobie w tej chwili zaszkodzić i spowodować gniew. Ma to spowodować prawdziwą frustrację. Dlatego mogę powiedzieć, że zastanawiamy się nad tą kwestią. Musimy ustalić, które czynniki śmierci postaci bolą najbardziej. Przykładem może być utrata pozycji na niskim poziomie, strata pieniędzy z powodu błogosławieństwa na wysokim poziomie i oczywiście powód śmierci, w tym PvP oraz wiele innych aspektów. P: Czy zamierzasz zrobić trzeci dodatek do strojów, kiedy my jesteśmy chętni je zbierać?Guido: Na początku planowaliśmy trzy dodatki do strojów. Ale ponieważ zabiera to bardzo dużo pracy, aby stworzyć podstawowe stroje i dodatki, zmniejszyliśmy liczbę dodatków do dwóch. Od tego czasu woleliśmy dodać kilka nowych strojów zamiast doganiać pierwotny plan wprowadzenia trzech dodatków. Obecnie nie mamy żadnych planów co do trzeciego dodatku. Z pewnością nie zobaczycie tego w tym roku.P: Jakie jest Twoje zdanie na temat tak zwanych „legendarnych przedmiotów” (złoty hełm, demoniczne nogawice, rogaty hełm, itp.)?Skyrr: Zakładam, że to pytanie odnosi się do wszystkich przedmiotów, które nie mogą być zdobywane regularnie w grze np. przez questy. Jako stary gracz, który dołączył do CipSoftu, ostatnio w 2009 roku doświadczyłem „starych czasów”. Większość istniejących rzeczy pochodzi z tego czasu. Jako stary gracz zawsze lubiłem, to że są wyjątkowe i każdy z nich ma swoją historię.P: Biorąc pod uwagę stały spadek liczby aktywnych graczy na wielu światach Open PvP, uważasz, że Open PvP jest wciąż realnym światem gier, specjalnie do tego przeznaczonym?Skyrr: Przypuszczasz, że spadek liczby graczy online jest bezpośrednio połączony z problemami Open PvP – jednak nie zgadzam się z tym wnioskiem. Od początku działania "Anti-Cheating Reloaded" liczba aktywnych botów znacznie spadła. (Tak, wiem, że w grze ciągle można zauważyć boty, jednak my wciąż z nimi walczymy). Ale tych botów, które przemierzały światy gier, teraz brakuje, więc spodziewaliśmy się spadku liczby graczy. Odkąd zauważyliśmy, że coraz mniej botów używa się na światach Open PvP, to świadczy o tym, że spadek na tych światach jest znacznie mniejszy. Dodatkowo mamy wahania sezonowe, które zdarzają się co roku w tym samym czasie.
Nadal wyżej wymienione rzeczy nie muszą zrobić czegoś z Open PvP, myśleliśmy nad serwerami Open PvP. To jest powód, dla którego zaczęliśmy dyskusję o ulepszeniach systemu wojen z wybranymi graczami. Przed tym mieliśmy dyskusję na naszym forum. Chcemy zaadresować kilka spraw na serwery Open PvP. I jeżeli ktoś życzy sobie jakieś opcje na Open PvP, które nie zostaną wprowadzone, pomyślimy nad innym sposobem ich zaimplementowania. W każdym razie, chciałbym wyrazić mój niepokój na temat graczy, którzy chcą PvP bez karania za uśmiercanie, ale nie grają na Hardcore PvP, która oferuje tę opcję.P: Zastanawiam się czy są już jakieś plany dotyczące balansowania postaci w nadchodzących aktualizacjach?Craban: Na pewno jest już plan pracy na balansowanie postaci, które nastąpią wkrótce. Duża część tego planu opiera się na równowadze sił pomiędzy profesjami, również opieramy to na równowadze broni i sprzętu, zasobów, łupu, ceny, potworów i terenów łowieckich oraz wiele więcej. Wszystkie te rzeczy mają bezpośredni wpływ na porównywanie postaci. Profesje są różne, ale każda z nich jest interesująca i da się nią grać, w końcu wszystkie mają takie same szanse na postęp w grze. Rycerze są ciekawsi w grze, co sprawia, że czarownicy i druidzi są bardziej wyjątkowi. Aktualnie poszukujemy nowego projektanta treści gry, którego głównym zadaniem będzie praca nad bilansem zawartości strony. Razem z tą osobą będziemy głębiej wnikać w ten temat jeszcze w tym roku, ale nie mogę obiecać, w którym momencie będziemy mieli coś do przedstawienia. Co więcej, balans w grze jest bardzo delikatną sprawą, co oznacza, że nie będzie aktualizacji, która zrobi BAM! i wszystko będzie idealne. Takie rzeczy wymagają czasu i powinny odbywać się stopniowo.http://images.mtibia.net/im-270-267.jpgZasady i oszukiwanieP: Znając wpływ oszustów na wszystko, jakie są Twoje plany na przyszłość, aby wyeliminować wszystkie oszustwa?Skyrr: To pytanie zakłada, że możliwe jest „wyeliminowanie wszystkich oszustów”. W Tibii znajdą się zawsze jacyś gracze, którzy próbowali zdobyć nieuczciwą przewagę poprzez wiele środków i jestem pewien, że niezależnie od wszelkich środków wprowadzamy zmiany, dzięki którym nie będzie tych, którzy starają się znaleźć nowe sposoby na osiągnięcie tego celu. Z naszego punktu widzenia nie myślimy o tym, że nigdy nie będziemy w stanie wyeliminować wszystkich oszustów raz na zawsze. Dla nas jest to raczej stała walka, w której staramy się zapobiec oszustom tak bardzo jak to jest możliwe. To musi być zrównoważone przez inne cele, jakie posiadamy, aby nie ukarać uczciwych graczy. Anti-cheating jest dla nas ważnym przedsięwzięciem, na który menadżerowie produktu przeznaczają sporo budżetu – regularnie, a nie tylko raz.P: Czy jesteś zadowolony, że tak wiele ludzi narzeka na problemy dotyczące oszustów i jeśli nie, jak chcesz to zmienić?Skyrr: Oczywiście, że nie jestem zadowolony, gdy wielu naszych graczy zobaczy coś jako problem. Jednakże, często rzeczy nie są tak proste jak się to wydaje na pierwszy rzut oka. W przypadku botów, widzimy gwałtowny spadek oszustwa, zwłaszcza, że wprowadziliśmy na stałe ostateczne ostrzeżenia. Jednak nie jest to co liczy się dla Ciebie. Nie mierzysz problemu w całkowitych liczbach, ale przez Twoje osobiste doświadczenie, jak wędrówka do Twoich ulubionych miejsc polowań i sprawdzenie czy tam są boty. Tak więc, jesteśmy bardzo zadowoleni z wpływu naszych działań, jednak daleko nam jeszcze do rozwiązania problemu.
Jak chcemy to zmienić? Z jednej strony, wciąż ulepszamy i rozwijamy metody wykrywania botów. Również opracowujemy nowe koncepcje, które pozwalają nam rozwiązywać problemy występujące w grze – ostatnio wprowadziliśmy funkcję raportowania. Z drugiej strony, mamy nadzieję, że gracze będą odczuwać skutki naszych działań w grze krok po kroku. Dostajemy pozytywne opinie od graczy, którzy mówią nam, że dawne tereny, które zostały zaatakowane przez boty, dziś są od nich wolne. A my i tak będziemy nadal wywierali stali nacisk na dalsze rozwiązania.http://images.mtibia.net/im-271-268.jpgP: Dlaczego uważasz, że aktywni Mistrzowie Gry nie pomogą rozwiązać minusów aktualnego systemu rozpatrzenia wykroczeń?Skyrr: System Mistrzów Gry został wprowadzony na samym początku Tibii. Był to system zaprojektowany na potrzeby gry niekomercyjnej i działał bardzo dobrze przez lata. Dziękujemy naszym Mistrzom Gry, którzy poświęcali czas, aby rozwiązywać problemy Tibijczyków. Lecz Tibia zmienia się z dnia na dzień, najbardziej zauważalna zmiana, to przekształcenie struktury gry na komercyjną, za którą gracze płacą i bardzo się to rozwinęło. Pragniemy zaoferować jakościową obsługę naszych graczy, która będzie dostępna. Oczywiście, analizowaliśmy możliwość poboru większej ilości Mistrzów Gry, którzy by pracowali na zasadzie wolontariatu, jednakże znaleźliśmy wiele powodów, które wykluczają tą możliwość w aktualnej sytuacji. Więc, chcemy zachować pozytywne aspekty Gamemasterów, ich pomoc, wiedzę i motywacje w dalszym działaniu, i zachować im w systemie pomocy, gdzie adresowane są pytania o problematyczne punkty w regulaminie.Klienty, Serwery i inne techniczne zagadnienia.P: Czy kiedykolwiek rozważałeś możliwość otworzenia Test Serwera dla zabawy w takie dni jak np. urodziny Tibii używając klienta Tibii 7.x?Craban: To pytanie ma dwie części i na każdą pozwolę sobie odpowiedzieć osobno.1) "Test serwer dla zabawy": Mamy tutaj niezgodność w pojęciach. Prawdziwy "Test Serwer" ma na celu testowanie. To pytanie pokazuje, że powinniśmy odseparować serwer, w którym testowanie będzie zakończone, ale nie zostaje uruchomiona gra ze zwyczajowymi konsekwencjami. Pytasz o serwer, przeznaczony całkowicie do gry "for fun", z nawiązaniem do zwykłych serwerów Tibii. Jeżeli usunęlibyśmy cząstkę "test" z pytania, mógłbym powiedzieć, że ten pomysł nie jest zły, a zainteresowanie nim jest widoczne. Nie mamy w planach otworzenia takiego serwera, ale też nie ma powodu by wykluczyć ten pomysł. Problemem nie jest otworzyć sam serwer "for fun". Pytaniem jest, czy będą jakieś interesujące warianty tego pomysłu. Jednakże, jak już mówiłem, nie ma planów w tym kierunku, i jeżeli mielibyśmy zrobić coś takiego, to na pewno nie w najbliższym czasie.
2) "Wersja klienta 7.x": To pytanie została zadane wiele razy, a nasza odpowiedź jest niezmienna: Nie zrobimy tego. Wykorzystam okazję i powiem wam więcej, dlaczego:
Otóż, ciągle dopracowujemy Tibię i nie staramy się jej jakoś zmieniać, lecz ulepszać. Więc udostępnianie starszych wersji spowodowałoby postawienie kroku w tył. Te starsze wersje zawierają błędy i słabości, które zostały naprawione, więc jeżeli zrobimy to, gracze bardzo szybko zobaczą, że tak nie jest lepiej.
Po drugie, gracze ciągle pytają o stare mechanizmy gry, lecz z nową zawartością. To nie zadziała, odkąd niektóre nowe rzeczy, działają tylko przy współpracy nowych mechanizmów. Aby te prośby zostały spełnione, musielibyśmy przywrócić starą wersję i zaprojektować nowe rzeczy od początku tak, by działały pod daną wersję klienta. Oprócz poświęconego czasu na te działania, nie otrzymałbyś starego serwera, ale nową dziwną wersję, mieszankę czegoś nowego i starego.
W końcu, zauważyliśmy, że spośród tych wszystkich zgłoszeń, nie ma zgodności, co do wersji klienta. Nigdy nie będziemy w stanie zadowolić każdego, ponieważ każdy ma inną opinie na ten temat.P: Czy planujecie wprowadzić system, który ochroni graczy przed śmierciami spowodowanymi atakami DDoS?Skyrr: Oczywiście, chcemy chronić graczy przed takimi zgonami. Jednakże, jeżeli wprowadzimy możliwość która ochroni Cię przed śmiercią i stratami po niej, Ci którzy mogą rozpocząć taki atak, zaczną nadużywać tej opcji np. wysyłając atak DDoS gdy ich postać będzie bliska śmierci. To jest problem dotyczący wszystkich dodatkowych opcji: musimy nie tylko sprawdzać, czy one działają, lecz czy nie są nadużywane. Więc, wolimy pracować razem z naszymi usługodawcami, by usprawnić strukturę naszej sieci, co powoduje bezskuteczność takich ataków. Wiele takich ataków zostaje zablokowanych każdego tygodnia, a gracze tego nawet nie odczuwają. Ale oczywiście, staramy się dalej usprawniać nasze serwery i ich ochronę, by obronić się przed atakami na większą skalę i nie doprowadzić do zgonów postaci graczy.InneP: Tibia jest świetną gra, wielu z nas ją lubi i gra w nią co dzień. Wiemy też, że nie jest idealna. Jakie zagadnienia martwią Was najbardziej?Guido: Patrzę na to w ten sam sposób. Tibia jest niezła i wkładamy w jej rozwój wiele pasji. Oczywiście, jest jeszcze wiele do dopracowania. Najbardziej martwi nas botting, znajdowanie odpowiedniej granicy, pomiędzy odpowiednimi rodzajami PvP i przekształcenie Tibii tak, by była "łatwiejsza" dla nowych graczy. Głównie chcemy mieć zadowolonych graczy, a pod względem biznesowym, więcej klientówP: CipSoft często był oskarżany za bycie odizolowanym od ich własnej gry. Czy kiedykolwiek myślałeś nad stworzeniem grupy graczy, i przedyskutowanie z nimi nowych pomysłów przed ich wprowadzeniem oraz obmyślenie planów na przyszłość?Craban: Tak, robiliśmy tak wiele razy. Po jednej stronie mamy takie grupy graczy. Jesteśmy firmą, która tworzy gry, więc mamy również wielu graczy, a wielu z nich jest aktywnymi Tibijczykami. Inni są doświadczeni w innych grach. Wracając do tematu, próbujemy połączyć te doświadczenie i stworzyć sobie pomocne tło.
Z drugiej strony, mamy dyskusje z naszymi pomocnikami. Możesz również przemyśleć uczestnictwo w skupionych grupach odkąd ich jedynym celem jest poświęcenie grze tak jak doświadczenie w niej.
Na koniec, ostatnio rozpoczęliśmy dyskusję z kilkoma graczami, którzy pomagali nam z systemem wojen. To jest pewna grupka graczy, która została wspomniana w tym pytaniu, więc tak, robimy to teraz.Więcej pytań i odpowiedzi będzie opublikowanych w każdy majowy czwartek.
Nastawcie się na to!
Wasi Community Managers
Tłumaczenie:
Loleq,
Juzek Masarz,
Bell.
Miro1995 - 06-05-2010 21:35
Ja bym wolał gdyby npc kupowali więcej itemów :happy::happy: bo czasami rynki są przepełnione itemami i nie wiadomo co z nimi robić bo nie wyrzucisz a nikt nie kupuje :crying::crying:
Bobek - 06-05-2010 22:01
Ja bym wolał gdyby npc kupowali więcej itemów :happy::happy: bo czasami rynki są przepełnione itemami i nie wiadomo co z nimi robić bo nie wyrzucisz a nikt nie kupuje :crying::crying:
Zgadzam się z tobą, ale zawsze możesz coś dać jakiemuś newbowi! xd
Interesujące pytania, a odpowiedzi również. Nie mogę się doczekać kolejnych pytanek.
hancolek - 07-05-2010 00:06
ja z kolei wolałbym aby wprowadzono potiony na wyzsze lvl-e bo knight na 130 lvl uzywa potiony ktore dają mu max 700hp a tacy knight-ci co mają ponad 200 lvl to musza latać z tymi badziewiami na 130 lvl
a wracając do pytania które tutaj padło P: Jakie jest Twoje zdanie na temat tak zwanych „legendarnych przedmiotów” (złoty hełm, demoniczne nogawice, rogaty hełm, itp.)?
to moje jest zdanie takie: z tibi robi sie pomału ots najlepiej było jak te przedmioty byly nie dostepne bądź mozna je było zobaczyć w jakimś skarbcu itp
Tertic - 07-05-2010 08:52
Tak jak moi przedmowcy, ja rowniez chcialbym aby duzo itemow, ktorych nie da sie NPCom sprzedac, zostalo dodanych do ich ofert. Najprostszy przyklad to dla mnie composite hornbow, ktorych mam okolo 20, a nie moge w zasadzie nic z nimi zrobic, bo ludzie kupuja ten luk dosc rzadko i za niska cene, a NPCom nie da sie go sprzedac.
Co do potow: To jest wedlug mnie poza botami aktualnie NAJWIEKSZY problem w Tibii. Osobiscie mam 123 RP, i uwazam, ze kompletna porazka jest to, ze paladyn na 120+ lvlu dalej musi leczyc sie potami na 50 (!!!) lvl. Oczywiscie, sa jeszcze GSP, ale te potiony to tak naprawde to samo co SHP i SMP, tyle ze w jednym potku. Wiec gdy mi potrzeba to w zasadzie ani nie daja mi odpowiedniej ilosci many, ani odpowiedniej ilosci hp. Wielokrotnie juz zaliczalem zgon tylko dlatego, ze po kilku exura gran/exura san konczyla mi sie mana, a SMP dawal tyle many, ze na jedno rzucenie czaru exura san musialem uzywac najpierw dwa takie potki. A czesto bylem w takich sytuacjach, ze exura san potrzebny mi byl co ture, aby moc przezyc. SHP to tez niewielki uzytek, bo daje ~300hp. Jednym slowem: PORAZKA
Jeszcze tak wspomne: Ja mam dopiero 123lvl, wiec wole nawet nie myslec jaki problem z wypotowaniem sie maja tacy 200+, a nawet 300+ paladynowie...
kero123 - 07-05-2010 09:50
Ja osobiscie to bym wolal jakby SMP bylo rowniez dla knightow, na wyzszym lvlu knight, mimo ze nie nalezy do szczegolnie umagicznionej profesji, ma sporo punktow many a zawykle mana poty daja tyle co nic, tym bardziej w sytuacjach kiedy wymagane jest leczenie i uzywanie czaru exori gran
rowniez npc powinni skupowac wiecej itemkow, takie przedmioty jak avenger, mimo iz sa z tylko 1 questa a na wiekszosci swiatow jest ich juz duzo, zeby nie pwoiedziec za duzo a i rowniez cena niektorych itemkow mogla by sie ustabilizowac jak np. mpa bo na moim swiecie jest to koszt 150k i nadal maleje
a co do rare itemow wprowadzilbym cos na zasadzie starego questa na demon legi, ze jest sposob aby je zdobyc aczkolwiek wymagalo by to wielu zmudnych dni poszukiwan
Marvolo - 07-05-2010 11:08
Powiedzcie gdzie wy się angielskiego uczyliście?albo lepiej co robiliście na lekcjach...tak kiepsko przetłumaczonego tekstu dawno nie widziałem...
trzy osoby go tłumaczyły znaczy jeden umie czytać, druga pisać a trzecia chroni intelektualistów?to jest nie do pomyślenia żeby tłumaczyć z takimi błędami.
" Rycerze są ciekawsi w grze, co sprawia, że czarownicy i druidzi są bardziej wyjątkowi. "
tym już w ogóle zabiliście
Thratlin on Unitera - 07-05-2010 12:07
Uff! A już myślałem, że tylko ja mam problem ze zrozumieniem tego tłumaczenia. Z całym szacunkiem dla Waszego zespołu, bo odwalacie kawał dobrej roboty, ale przy tym artykule przynajmniej jedna osoba dała strasznie dupy.
Co to k... jest? Czy ktoś to przeczytał przed publikacją? Rzeczywiście powoduje frustrację.
Polska to trudna języka... ?
Dr.Dooner - 07-05-2010 12:29
mi się podoba że będą questy na wyzsze lvl :tongue:
Bell. - 07-05-2010 12:34
@ panowie up.
Cóż, tak wygląda śmieszny finał u kogoś, kto wielce zgrywa pro-reda, a potem z lenistwa kopiuje treść z translatora i chyba nie muszę tłumaczyć, który redaktor olał sprawe. To w sumie nie pierwszy raz, bo pan pro-red robił to wielokrotnie, a choć było to zgłaszane do opiekuna, to cóż: On również "olał sprawe". Poprawilibyśmy to, ale mamy dość niańczenia nieudolnych tłumaczy, którzy uważają się za niewiadomo kogo.
@ art.
Wydaje mi się, że obecne outfity z kolejnym addonem sprawiałyby wrażenie zbyt... "przesadzonych".
Juzek: A mi nie. : >
Bell: Ale mi tak. xD
Juzek: Pf. ;*
Zoodix - 07-05-2010 14:28
[QUOTE=hancolek;275407]ja z kolei wolałbym aby wprowadzono potiony na wyzsze lvl-e bo knight na 130 lvl uzywa potiony ktore dają mu max 700hp a tacy knight-ci co mają ponad 200 lvl to musza latać z tymi badziewiami na 130 lvl
wtedy kina byl by czolgiem a jesli juz by wprowadzali poty to kazdej profesji
Marilyn Manson - 07-05-2010 15:11
Ciekawy mógłby być trzeci addon , tak kozacko cnie ? :D
Sagitari Sunniva - 07-05-2010 16:24
Nie no 3 addon to może nie, było by tak jakoś zbyt na pyćkane na tych pikselach ^ ^
A co do nowych stroi to ja jestem za. Już teraz podoba mi się to jaka różnorodność panuję miedzy postaciami.
Oczywiście nowe questy to też mądry pomysł.
A teraz poty... omg, co prawda to prawda. Generalnie nie mam jeszcze tego "haj" lvl'u, jednak zauważyłam
to jak mało hp czy mp potrafią one dodawać, szczególnie da się to odczuć, kiedy gram druidem i cały czas potrzebuję
duże ilości many ( jeśli nie korzystam mocno z run ). Z waszych wypowiedzi wywnioskowałam, że lepiej nie będzie, ba
gorzej będzie... Tak więc przydałoby się coś z tym zrobić i może nie dodać następny już potion, bo nie powiem żeby te
wprowadzenie ich, w którymś tam update'cie mi się podobało, ale dobre było by zwiększenie dodawanych przez nich pkt.
Bugi mugi :P - 07-05-2010 16:29
Błagam zróbcie coś z mms, g legami i mpa bo ceny za to sąś śmieszne. Żeby g legi za 20k!?
Dodajcie do npc jakieegoś kilka przedmiotów do sprzedania :happy::wink:
Freodon - 07-05-2010 17:54
Rzeczywiście dziadowsko przetłumaczone. Chodzi przecież o to, że oni chcą najtów zrobić bardziej interesującymi, a sorców i drutów bardziej unikalnych/wyjątkowych. A z waszego wynika, że najty teraz są interesujące, a to powoduje unikalność magicznych postaci - WTF?
Ale w sumie fajny wywiad, oby takich więcej od CipSoftu :)
Szefu - 07-05-2010 19:20
Moim zdaniem dodanie nowych questów na wyższym lvl'u jest wspaniałym pomysłem, a o cennikach panujących na światach np. Harmonia mój świat to g legi 30k ? co to ma być pamietam g legi były bardzo drogie i były rzadko spotykane ! To jest po prostu porażka...
Teraz jak widzę 15lvl piszące na trade "buy aol" to mie po prostu...
Sagitari Sunniva - 07-05-2010 21:02
A ja wiem.... niby droższe itemy, a komuś kto kupuje kasę na allegro to w sumie różnicy takiej dużej
nie robi.
xxforumowiczxx - 07-05-2010 21:51
Liczyłem że padnie pytanie i odpowiedź na temat nierozwiązanych questów no ale cóż może innym razem... :( <sad>
andash - 08-05-2010 11:29
przeciez g legi i mpa mozna sprzedawac po zrobieniu demon aoaka, czyz nie?
Thratlin on Unitera - 08-05-2010 12:14
Liczyłem że padnie pytanie i odpowiedź na temat nierozwiązanych questów no ale cóż może innym razem... :( <sad>
To jest dopiero pierwsza część odpowiedzi na pytania. Sam zadałem kilka. Liczę, że jeszcze sporo się dowiemy.
nevil11 - 08-05-2010 15:23
Ja bym chciał żeby wprowadzili npc który kupuje MPA za 200k,MMS za 50k i g Legi za 50k.Bo na niektórych światach g legi juz 20k a mpa 150...:crying:
Adiq - 08-05-2010 15:43
Narazie dla wysokich lvl był tylko Demon Oak.
Może nawet coś na rooku będzie - coś podobnego do Oak'a np. za zabicie ~1111 minosów będzie np. spikesword :medieval:
Może nowe itemy się pojawią. :D
kamo1993 - 09-05-2010 15:54
hej wiadomo coś na temat powiększenia mapy na facc?
MrSnd - 09-05-2010 19:44
Bardzo ciekawe pytanie i odpowiedzi.
DzuDzu71 - 10-05-2010 18:35
Narazie dla wysokich lvl był tylko Demon Oak.
Może nawet coś na rooku będzie - coś podobnego do Oak'a np. za zabicie ~1111 minosów będzie np. spikesword :medieval:
Może nowe itemy się pojawią. :D
I co jeszcze moze bys chcial na "rooku" bez przesady to jest wyspa zeby zapoznac sie z gra i ruszyc w "swiat"
Odp: 50 odpowiedzi od menedżerów produktu.
hej wiadomo coś na temat powiększenia mapy na facc? No i najlepiej frytki moze do tego ;>? Na facc nie dodali nic i tak szybko nie dadza prosty rachunek Płacisz = Dostajesz:lolo:
Nunelek - 14-05-2010 08:05
Witam :)
Mam prosbe aby ktos przetlumaczyl kolejne pytania i odpowiedzi, ktore zostaly dodane w temacie "50 Answers from the Product Managers - updated May 12". Z gory dziekuje :)
Dwimenor - 14-05-2010 12:34
Witam :)
Mam prosbe aby ktos przetlumaczyl kolejne pytania i odpowiedzi, ktore zostaly dodane w temacie "50 Answers from the Product Managers - updated May 12". Z gory dziekuje :)
Tłumaczenie na TibiaSpy.com
Karateka - 14-05-2010 19:32
Od tygodnia zabierałem się by przeczytać ten wywiad. I się opłacało, bardzo fajny jest.
Funky Polak - 15-05-2010 07:52
Witam. Wy wszyscy tak narzekacie na "Rooka", bo to wyspa nowych. Ja uważam jednak, że jest on ciekawszy niż "Mainland" dlaczego ? Chociażby dlatego, że ciężej bije się level, a ja lubię wyzwania. Tylko jest jeden problem (boty). Gdyby nie boty to "rook" byłby jeszcze lepszy ("Main" też). I wkurza mnie to, że dla facca nie robią nic ! Dobrze powiedziane "Płacisz = Dostajesz". To co powiedzieli to prawda, że próbują uzyskać zadowolonych graczy. Tylko w jaki sposób to robią ? Sposobem na pieniądze. Przez takie ich podejście do Tibi przestałem w nią grać dla siebie, a szkoda...
Hades - 16-05-2010 14:05
Witam. Wy wszyscy tak narzekacie na "Rooka", bo to wyspa nowych. Ja uważam jednak, że jest on ciekawszy niż "Mainland" dlaczego ? Chociażby dlatego, że ciężej bije się level, a ja lubię wyzwania. Tylko jest jeden problem (boty). Gdyby nie boty to "rook" byłby jeszcze lepszy ("Main" też). I wkurza mnie to, że dla facca nie robią nic ! Dobrze powiedziane "Płacisz = Dostajesz". To co powiedzieli to prawda, że próbują uzyskać zadowolonych graczy. Tylko w jaki sposób to robią ? Sposobem na pieniądze. Przez takie ich podejście do Tibi przestałem w nią grać dla siebie, a szkoda... 1. Dlaczego napisałeś "Wszyscy" narzekacie na Rooka. Ja np. nie narzekam przechodzę go do godziny.
2. Hymm Wyzwaniem dla ciebie jest chodzenie na ciągle te same potworki? Wbij 30 Rookstayera tak jak ja to będziesz miał inne zdanie.
3. Pomyśl, jakbyś ty zrobił grę i by ci ludzie płacili, to dla których byś robił nowe rzeczy dla tych którzy płaca, czy nie??
4. Robią i tak wiele rzeczy dla facc!. Ślub jest dla facc, przeobrazili miasta np. Carlin, Thais.
@topic
Bardzo ładny wywiad.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl