Czy jesteś zadowolony z pracy pomocy technicznej?
Juzek Masarz - 27-10-2009 13:07
Jak można przeczytać na stronie
www.tibia.com:
Wypowiedzieć można się w
tym temacie.
Manager - 27-10-2009 14:10
Nie nie jestem zadowolony
MaronYugi - 27-10-2009 14:21
Nie nie jestem zadowolonony. Mało kto nawet o niej wie
Mateusz947 - 27-10-2009 14:33
Nikt chyba nie jest. Oczywiscie ja też.
xxforumowiczxx - 27-10-2009 15:01
wiadome, że nie ;/
Kaziu05 - 27-10-2009 15:07
No coment...
Don Wendrowiec - 27-10-2009 15:07
Mniej więcej 50% tibijczyków ma problem z debugami i crashem.:(
aszej123 - 27-10-2009 15:07
Jestem niezadowolony z pracy Cipsoftu, tutorów etc. Nikt nie odpowiada na reporty i gdyby nie to, że mój angielski jest średni to napisałbym im tam co o tym myślę.
D.A.R.K - 27-10-2009 15:41
nie jestem zadowolony ... ale widać że chcą jak najlepiej i się starają
boroskorpion - 27-10-2009 15:45
pewnie że nie jestem zadowolony raz mi tylko odpisali na emaila to jest 1 na jakieś 10 wiadomości? ;D
Inferniak - 27-10-2009 15:45
Nareszcie jest okazja, by dowiedzieli się co gracze myślą o ich "pomocy".
Myster Migdal - 27-10-2009 16:22
Jeżeli chodzi o tutorów to niektórzy są bardzo pomocni, lecz także są tacy którzy mają taką pomoc w d**** (nosie) :cool:
A z tymi e-mailami dotyczącymi pomocy technicznej to nie będę się wypowiadać ponieważ nigdy nie wysyłałem żadnych e-maili do nich :p
kowol121 - 27-10-2009 16:40
Za mało ludzi pracuje w Cipsofcie, żeby każdy raport sprawdzić ;) Moim zdaniem starają się jak mogą, ale opcja raportów powinna zostać jakoś usprawniona. Co do maili mają taki sam problem. Powinno to jakoś zmodernizować bo taka pomoc to prawie żadna pomoc i w dużej mierze od tego czy zostanie ona nam udzielona zależy szczęście...
A co do tutorów: na helpie zawsze ktoś służył pomocą, więc co do tego nie mam żadnych zarzutów :)
Norbik - 27-10-2009 17:12
nie nie jestem ..
no ale coz robia co moga :p
Iksded - 27-10-2009 17:29
będę inny - jestem zadowolony :) szczególnie z byłego GMa Eriga.
Aga - 27-10-2009 17:52
Jeżeli chodzi o tutorów to niektórzy są bardzo pomocni, lecz także są tacy którzy mają taką pomoc w d**** (nosie) :cool:
A z tymi e-mailami dotyczącymi pomocy technicznej to nie będę się wypowiadać ponieważ nigdy nie wysyłałem żadnych e-maili do nich :p
Bo niektórzy zdali test na tutora albo z czyjąś pomocą, albo dzięki wysłaniu smsa :]
Co do tematu to nie mam zdania, nigdy nie potrzebowałam żadnej pomocy, ani nic nie musialam zgłaszać, aczkolwiek po tym co mówią mi znajomi to nie są zadowoleni.
Knightekkk - 27-10-2009 17:57
No jasne,są mili ,życzliwi , uprzejmi , pomocni , po prostu aniołki :)
Czukinho - 27-10-2009 17:58
znam angielski na 10 a na raporty nikt w zyciu mi nie odpowiedzial.
Still Standing - 27-10-2009 18:07
@up
Ty się najpierw naucz pisać po polsku. :)
@topic
Ogólnie nie jestem zadowolony z ich pracy. Ale jak to mówią, za darmo nikt nie chce robić. Świetną pracę według mnie wykonują CM'i, Rejana, Ogrey, Mirade.
Dark Hunter Palladin - 27-10-2009 18:09
Tyle polaków gra w tibię to i można by było polską obsługę zatrudnić :) Ktoś tam pisze ze 50% tibijczyków ma problem z tibią. To nie raczej problem z tibią tylko z internetem. Pewnie bezprzewodowy. Możecie mi nie wierzyć, ale z netem miałem tylko 2 problemy w ciągu 2 lat. Problem polegał na tym że tego internetu nie było może przez 2-3 godziny :p Pozdrawiam bezprzewodowych użytkowników :)
Don Wendrowiec - 27-10-2009 18:32
Ja mam problem z 10 razy co wejdę na tibie debug za debugiem wściec się można i nic z tym nie robią niech do ładki dodac usunięcie debugów w 80% i to mi starczy przynajmiej raz czy 2 razy mi wyskoczy debug a nie raz za razem jak usuna debugi bendzie dobrze
P.S kiedy ładka??
Izoldar - 27-10-2009 19:31
To nie ta Tibia co kiedyś, tak wiec zdecydowanie nie.
Brav - 27-10-2009 19:51
Zauważyłem, że wiele osób nie za bardzo zrozumiało, o co chodzi w tym temacie.
Oceniamy tutaj tylko obsługę tego forum, oraz kontakt z Customer Support'em poprzez support@tibia.comJako tutor mam obowiązek obsługiwać wspomniane Technical Board i muszę przyznać, że poziom obsługi piszących tam graczy jest co najmniej zadowalający. Dużo gorsze zdanie mam natomiast co do obsługi maila, gdyż na mniej więcej co trzeci mail nie dostajemy odpowiedzi. Sam fakt, że za kontakty mailowe z graczami odpowiadają tylko dwie osoby, przy obecnej ilości wysyłanych maili, już jest ogromnym nieporozumieniem.
Pozdrawiam,
Brav
Valdan - 27-10-2009 20:13
Ja raczej jak większość, także jestem niezadowolony.
Przemas1818 - 27-10-2009 20:29
Niestety ale nie jestem zadowolony:mad:
Anianusz - 27-10-2009 21:14
Nie jestem zadowolony
Wysylam raporty co chwila a nikt mi nie odpowiada... kiedyś było innaczej...
Loleq - 27-10-2009 21:30
A ja czuję się usatysfakcjonowany, nie wiem czy to szczęście czy trafność tematów, ale zawsze ktoś odpisze na mój temat ;) Nie rozumiem dlaczego Wam się nie podoba.
Krewux - 27-10-2009 21:41
Nie nie jestem... Dla mnie to ludzie zajmujacy sie tym zglosili sie tam po to by miec jakies stanowisko a nie pomagac calkowite nie!
Freodon - 28-10-2009 07:09
Nie jestem zadowolony, chyba nie trzeba mówić why.
Assassin Warrior - 28-10-2009 15:26
Nie nie jestem zadowonony, ponieważ nie odpisują nigdy na raporty etc.
Rafiq - 28-10-2009 16:17
Nie. Raczej większość osób ma podobne zdanie ponieważ na raport nigdy nikt mnie nie odpisał na emaila również...
Sir_Rafallek - 29-10-2009 13:47
A ja jestem \o/
Maamba - 29-10-2009 15:08
Nie, nie jestem. Nie jednego emaila do nich wysłałem, i nie mówię tutaj o emailach dziesięciolatków, którzy nie potrafią pisać konstryktywnie. Na ani jednego emaila nie dostałem odpowiedzi. Tutorzy, hmm... obecnie tutor = 5zł + VAT, aczkolwiek zdarzają się czasami naprawdę pomocni ludzie, którym zależy na dobru innego gracza, nawet jeśli pozycje zdobyli nieuczciwie...
Rastaman - 29-10-2009 16:19
osobiście nigdy nie korzystałem... ale kumpel miał problem z kupnem pacca przez przelew, dostał odpowiedź w ciągu paru godzin ;P pewnie dlatego że chodziło o pacca ^^
PFK Kompany - 29-10-2009 17:12
Według mnie nie jesteśmy zadowoleni, ponieważ w Cipsofcie pracuje nie wystarczająca liczba osób a raportów jest mnóstwo. Gdyby więcej ludzi znalazło tam pracę, myślę że byłoby ok :)
Royal'Ashi - 29-10-2009 21:56
Moja wypowiedz chyba jest oczywista ponieważ zgadzam się z większością ze chyba nikt nie jest zadowolony.
Vihio - 30-10-2009 13:36
NIE
Dlaczego?....
Dlatego.......
http://img4.imageshack.us/img4/7306/...jjjjjjjjjj.gif
Velanox - 30-10-2009 14:57
Nie, nie jestem zadowolony. Nie raz wysyłałem do nich raport, nigdy nie uzyskałem odpowiedzi. Myślę, że przydało by się więcej GM`ów, wtedy może wszystko było by ok. :)
--- Velanox dodał 1 minut i 4 sekund później ---
A ja jestem \o/
Skoro jesteś, no to twoja sprawa. Mnie osobiście to dziwi. :mad:
Hardkorr - 30-10-2009 16:49
Nie bardzo ^^
Suht Dris - 31-10-2009 10:34
ja nie jestem zadowolony
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl