Nowa metoda na bottera?
Yetj - 12-10-2008 11:20
Mystex(30, Royal Paladin) wpadł na pomysł jak pozbyć się osób używających oprogramowania które gra za kogoś. Jego pomysł ma na celu co jakiś czas
(np. co 30 minut) pokazanie się ikony krzyżyka w którymś rogu ekranu. Gracz miał by określony czas
(np. 3 minuty) gdy musiał by kliknąć w niego i wpisać losowo wygenerowany kod. Gdy tego nie zrobiłby w określonym czasie zostawał by w jakiś sposób ukarany.
Więcej informacji oraz oryginalny temat dostępny jest pod
tym adresem.
Zapraszamy do wypowiadania się na ten temat i zamieszczania swoich opinii.
Slythia - 12-10-2008 11:30
Czytałam to. Moja odpowiedź brzmi nie nie nie nie nie nie. Jak to się ma do realiów gry? Czy, przykładowo expiąc na smokach, taki krzyżyk (i do tego kod) nie byłby małym zagrożeniem? Co z wojnami? A twórcy botów i tak znajdą sposób na obejście tego - w końcu to ich praca.
Relit - 12-10-2008 11:31
zgadzam sie
Bodder - 12-10-2008 12:19
Zupełnie bez sensu ! Co jak byś sobie skillił czy stał przy depo dłuższy czas i tu nagle bana dostajesz ?? :confused:
FcMuza - 12-10-2008 12:26
chyba ze by wprowadzono cos ze jak jestes w depo to nie ma kodu albo jak jest blokada wylogowania to tez nie ale to ma swoje minusy ze np. botter moze byc na ratach albo w depo
Astiss - 12-10-2008 12:28
Glupszego pomyslu w zyciu nie slyszalem... Mam palka + 90 lvl i czesto jak expie, to przez godzine nawet do znajomych nie moge napisac taką mam nawalnice potworow... S tym bardziej klikac w jakies beznadziejne ikonki... Kolego puknij sie w glowe zanim cos wymyslisz nastepnym razem ;/
pozdrawiam
rum - 12-10-2008 12:30
Totalna pomyłka. Przecież jak jesteś na wojnie to nie da się co chwile jakichś pierdoły wpisywać. To samo jest z niebezpiecznymi huntami. A jeśli nawet by takie coś zrobili (co nie nastąpi) to NG/blackd team w ciągu paru dni znajdą na to sposób.:rolleyes:
btw.
CipSoft stwarza pozory, że walczy z botami, a tak naprawdę "zdechnie" bez nich. Bo grywalność spadnie ;p
Zuy Czuowiek - 12-10-2008 12:30
Absolutne NIE !!!
To jest wogóle bez sensu... ani afkować ani hard exp... poza tym da się to obejść... więc... nie widzę kompletnego sensu żeby to wprowadzać.
mieciuziomus - 12-10-2008 12:31
Bez sensu już lepiej niech walą bany na 30 dni i za 2 razem kasacja konta.
Ace70ne - 12-10-2008 12:31
Noob: a co to za kszyrzyk?
30 minut mija - ban
Noob: ej co jest czemu?
Każdy newbie dostałby bana? :o
Lechista - 12-10-2008 12:34
buhauhauhuha, a jak masz 300lvl, i dostaniesz trapa? Uchas sie co sekunde bo nie wyrabiasz, a tu masz jeszcze takie pierdoły wpisywac? Porażka
Shivek - 12-10-2008 12:38
Co za idiota to wymyślił...
Będzie to łatwo ominąć...
Artiru Newal - 12-10-2008 12:45
NIE!!!!!!!!!!
Po 1.Newbie który dopiero zaczął grać i kompletnie nic nie wie.. nie naciska krzyżyka i dostaje bana :/
Po 2.Teraz są takie boty że dla nich to pestka wykombinować obejście :(
Po.3. Expie sobie na np. Demony. Wyskakują 3 demce i krzyżyk i co robić ban czy ded???
zal!!!.pl ;'[
Karateka - 12-10-2008 12:46
To jest Bezsensu czytałem temat ciekawy ale bezsensu to moja Opinia to bezsensu to czyli NIeeeeeeee
Czacha - 12-10-2008 12:46
mi się wydaje że to ch nie wypali bo zawsze wymyślają jakieś nowe boty żeby ich nie wykryli
Artiru Newal - 12-10-2008 12:50
Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 136 (6 użytkownik i 130 gości) tyle ludzi to czyta i chyba każdy jest zdania ze to marny pomysł ;/
bughshis - 12-10-2008 12:50
a jakby np jakis team robil poi albo anni i nagle im pzyzyk wyskakuje i wez wpisz. Albo jakby byla jakas wojna i sie lali nagle wszyscy przerywaja wpisuja kod i bija sie dalej? BEZ SENSU!! Zreszta 30 lvl to wymyslil to co on moze wiedziec... droge na deserta na pamiec znac
Cenne Starocie - 12-10-2008 12:58
bughshis napisales ze co on moze wiedziec bo ma 30 lvl... moze ma 2 postac i wie wiecej niz ty?? nie oceniaj ludzi po lvlu taka moja rada. A co do pomyslu to jestem na nie np.jakis 70-80 lvl expi sobie na fire axe quest czy no nie wiem team robi poi i tu nagle im cos wyskakuje-jakas ikonka do klikania.Glupi Pomysl :)
Slythia - 12-10-2008 12:58
a jakby np jakis team robil poi albo anni i nagle im pzyzyk wyskakuje i wez wpisz. Albo jakby byla jakas wojna i sie lali nagle wszyscy przerywaja wpisuja kod i bija sie dalej? BEZ SENSU!! Zreszta 30 lvl to wymyslil to co on moze wiedziec... droge na deserta na pamiec znac
Ej, ej. Sama piszę posty postacią, która ma 30 lvl. Czy to oznacza, że nic o Tibii nie wiem?
Ostatnio ktoś dał dobrą propozycję na 2 lvl...
Czikenek - 12-10-2008 12:59
Hehe już to widze... Wyprawa na Ghazbarana i w pewnym momencie wszyscy Druidzi wpisują kod :cool: STANOWCZE NIE
Melzerader - 12-10-2008 12:59
Pomysł do bani!! Zgadzam się z panami powyżej, gdy ktoś będzie np. na dragach i mu jakich krzyżyk wyskoczy!!:mad: Bardzo bardzo zły pomysł:mad:
Silent Cavalier - 12-10-2008 13:00
Raczej nie, ponieważ w czasie jakiejś akcji stanowczo by to przeszkadzało :p.
Czikenek - 12-10-2008 13:03
Ej, ej. Sama piszę posty postacią, która ma 30 lvl. Czy to oznacza, że nic o Tibii nie wiem?
Ostatnio ktoś dał dobrą propozycję na 2 lvl...
Dokładnie, zgadzam się ze Slythią, level się nie liczy. Widzicie różnicę między 30 lvlem wbitym samemu a np. 150 lvlem wbitym na bocie? Czy pomysły dużych lvli są lepsze niż niskich? Nie sądze...
Aventriss - 12-10-2008 13:10
Jesli cos takiego weszlo by w zycie to Rookgaard by sie zamienil w Czarnobyl ;)
Jesli wiecie o co mi chodzi ;]:D:D:cool:
Royal Blon - 12-10-2008 13:15
Bez sensu!! bijesz sobie demy albo jestes na poi albo inq i jak masz niby znalesc na to czas??
Ludzie zacznijcie uzywac botow albo dajcie im spokoj
Raxio1910 - 12-10-2008 13:34
beznadzieja
powody sa juz wypisane szkoda mi ich znow wypisywac xd:D
mard - 12-10-2008 13:36
lepej juz było by zrobi bota,i jak ktoś
włączy to odrazu ma bana xd
Syle Gis - 12-10-2008 13:38
Haha ! Beznadzieja ... Tak sobie teraz pomyślałem to fajnie by było jakby na mainie ten kod działał ale na rooku by nie trzeba było wpisywać ... Ile by było Rookstayerow Hoho !
Pinio - 12-10-2008 13:38
Więcej jest minusów, ale z drugiej strony medalu może kilka noobów by bana dostało :D
Wdłg mnie topic do zamknięcia, bo albo kolejne posty będą takie same "beznadzieja", "do dupy", "a co, jak ktos bedzie poi robil albo expil", albo znowu rozwinie się offtopic i kazdy bedzie mowil jaki ma lvl i ze wcale nie jest noobem ;o (te 2 albo 3 posty wyzej to rozumiem, zeby wyjasnic tamtemu kolesiowi)
Zuy Czuowiek - 12-10-2008 13:38
Zreszta 30 lvl to wymyslil to co on moze wiedziec... droge na deserta na pamiec znac
Bez komentarza...^^
@up
Racja, temat już do zamknięcia... bo reszta komentów pod temat będzie taka sama...
CptJack - 12-10-2008 13:41
Również uważam że pomysł jest zupełnym niewypałem i mam nadzieje ze nikt z CIP nie weźmie go pod uwagę ^^ :)
NLRP - 12-10-2008 14:11
Jesli cos takiego weszlo by w zycie to Rookgaard by sie zamienil w Czarnobyl ;)
Jesli wiecie o co mi chodzi ;]:D:D:cool:
Wszyscy wiemy o co ci chodzi! :)
Pomył nie był do końca przemyślany przez gracza. Nie wziął pod uwagę takich sytuacji jak wojny, ciężkie hunty czy nawet Rookgaard. Moje stanowisko w tej sprawie chyba jest jasne.;)
YoS - 12-10-2008 14:16
a mi się Strasznie podoba!! swietny pomysl.. ale gdyby bylo tak ze to sie pokazuje ale nie kod na 98 literek i cyferek tylko jakis prosty kod.. idealny pomysl popieram!!
do ludzi pisacych ze ban za to.. "w jakis sposob ukarani" nie jest powiedziane "ukarani banem" prawda?;] wg mnie kick bylby swietny..
a moze by zamiast tego kodu tylko krzyzyk? ktory by losowo sie pokazywal w rogach ekranu?? wtedy by sie tylko kliknelo i po sprawie.. wg mnie to byloby najlepsze
CptJack - 12-10-2008 14:21
a moze by zamiast tego kodu tylko krzyzyk? ktory by losowo sie pokazywal w rogach ekranu?? wtedy by sie tylko kliknelo i po sprawie.. wg mnie to byloby najlepsze[/QUOTE]
Osobiście twierdze że jak to powiedział już któryś kolega UP, twórcy botów znajdą na wszystko sposób, pewnie będą znów 2 dni spokoju aż nie wyjdzie nowa wersja oprogramowania i zacznie się na nowo... Pozostaje tylko dobra praca GM'ów którzy ostatnio robią znaczne postępy w tępieniu botów, lecz to nadal jest za mało :(
Pulloxd - 12-10-2008 14:21
wedlug mnie mozna by jak sie cos pojawi(nieprzeszkajacego w grze) ,3 minuty, wziasc nacisnac jakis klawisz albo cos napisac
Tibionator - 12-10-2008 14:23
@YoS:
Zgadzam się w 100% :)
@Topic:
Było by lepiej, gdyby ten krzyżyk pojawiał się tak z 4-12x dziennie i o określonych godzinach :p
Kubqq - 12-10-2008 14:34
Czytałam to. Moja odpowiedź brzmi nie nie nie nie nie nie. Jak to się ma do realiów gry? Czy, przykładowo expiąc na smokach, taki krzyżyk (i do tego kod) nie byłby małym zagrożeniem? Co z wojnami? A twórcy botów i tak znajdą sposób na obejście tego - w końcu to ich praca. Dokłądnie zgadzam się z tym. Jesteś na wojnie klepiesz kogos i nagle cie kicka. bez sensu. Głupi Pomysł.
Titorius - 12-10-2008 14:37
Krzyżyk hmm... nie!
Pomyślcie, wymyślono anty afk system, auto exp, auto loot'er itd. itp.
Jakiś góra tydzień po wprowadzeniu tego krzyżyka (zakładając, że zostanie wprowadzony) ktoś stworzy program który sam by ten krzyżyk znajdował lub coś podobnego i go naciskał. Z kodem trochę trudniej byłoby ale jak większość mówiła (czyt. pisała) przeszkadza on podczas expienia, wojen etc.
Cori666 - 12-10-2008 14:51
ZDECYDOWANIE NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czym by byla tibia bez bota?? niech najpierw pomysli a potem mowi:p .... a wogule jak by byla tibia bez bota to poco by byli godowie gmowie i inna pomoc?:confused:
Lookasz - 12-10-2008 14:55
zupelnie bez sensu !! nie wprowadzac tego glupiego pomyslu w gre! bo on i tak nie wypali :mad:
tyle...
dou - 12-10-2008 14:56
Pomysl jest glupi ale jak by gmowie chcieli to by boterów bylo znacznie mniej
raz na moim servie gmowi lazili do kazdego po koleji i w taki sposob okolo 10 osob dostalo bana w tym jakies 150lvl+ , moim zdaniem niech gm czasem popatrzy kto jest online i przylooka kazdego i problem z glowy,
dla kazdego kto napisze (a jakiemu gmowi by sie chcialo sprawdzac po 900 osob dziennie) nie koniecznie 900 osob nie gmowie moga podzielic praca np ty bierzesz nicki od A do E ja od F do M itp a przeciez wystarczy przeciez poswieciec max 1min na takiego botera czy walnie tego slima czy nie , czy odpisze czy nie czy wpisze czar czy nie, jeszcze innym pomyslem moze byc okreslony czas odpowiedzi gma (max 5min zauzmy).
pozdrawiam
davidzior - 12-10-2008 15:04
Zdecydowanie zgadzam sie z przedmowcami (tzn z ich wiekszoscia). Pomysl nierealny, utrudnial by zycie wszystkim graczom, no i oczywiscie nawet i na to znalazlo by sie jakies wyjscie.
AseNET - 12-10-2008 15:07
Coz, nie ma nawet sensu się rozpisywac - to nie wypali...
--- AseNET dodał 0 minut i 52 sekund później ---
Pomysl jest glupi ale jak by gmowie chcieli to by boterów bylo znacznie mniej
raz na moim servie gmowi lazili do kazdego po koleji i w taki sposob okolo 10 osob dostalo bana w tym jakies 150lvl+ , moim zdaniem niech gm czasem popatrzy kto jest online i przylooka kazdego i problem z glowy,
dla kazdego kto napisze (a jakiemu gmowi by sie chcialo sprawdzac po 900 osob dziennie) nie koniecznie 900 osob nie gmowie moga podzielic praca np ty bierzesz nicki od A do E ja od F do M itp a przeciez wystarczy przeciez poswieciec max 1min na takiego botera czy walnie tego slima czy nie , czy odpisze czy nie czy wpisze czar czy nie, jeszcze innym pomyslem moze byc okreslony czas odpowiedzi gma (max 5min zauzmy).
pozdrawiam
Dokładnie, tylko, ze im sie nie chce pracowac, bo mają to w pupie :))
.prO#siaK - 12-10-2008 15:30
totalne nie!
Zaitoku - 12-10-2008 15:40
yhy a jak kogoś leją w trapie to co? nie bedzie miał czasu żeby klikać i wpisywać wygenerowany kod,według mnie pomysł jest do kitu
Deli - 12-10-2008 15:47
Tak jak większość, również jestem przeciw... :o
Voeur - 12-10-2008 15:55
Mogło by być takie coś gdy by KAŻDY używał botów. A tak nie jest.
royal_tibijczyk - 12-10-2008 16:05
Najlepiej wprowadzic zeby usuwali konta a nie banowali. Niedawno byl taki temat na tibia.com
SUT21 - 12-10-2008 16:25
troche dziwny pomysl ale fajny
Artiru Newal - 12-10-2008 16:53
Zakończcie ten temat bo większość formuwiczów jest zdania że to nie ma sensu ;)
RawR - 12-10-2008 16:54
Pogratulować wszystkim -.- przeczytaliście to chociaż w oryginale? wyraźnie napisał że nie będzie wyskakiwał jak walczysz z graczem, lub ktoś ciebie napieprza -.-
pisał ze w lewym górnym rogu , 1 na kilka godzin ,nie klikniesz, za 5-10-20 minut masz kicka, (suchar ze nie po 3) jeżeli nie walczysz, jak walczysz to nie możesz atakować (chyba ;]) lub ruszać się.
jeżeli kliknąłeś dopiero po jakimś czasie to bedzie częściej wyskakiwać.(przynajmniej Ja tak to zrozumiałem)
ale i tak Boterzy maja alarmy, co problem raz an kilka godzin bocenia wstać do kompa wpisać kod ;p a te płatne boty, BlackD ,NG na 100% znaleźli by sposób, rozpoznawania liczb/cyfr czy coś ;]
Palladium - 12-10-2008 16:55
to by było bez sensu np atakuje Ghazabaran a tu wszyscy muszą wpisywać jakieś kody zzzaaalll
exal - 12-10-2008 16:56
wedlug mnie nie jest to dobry pomysl bo jak juz wczesniej ktos wspomnial nie wszyscy uzywaja bottow. zamiast expic zajmowaliby sie wpisywaniem kodow i wypatrywaniem jakiegos krzyzyka...zly pomysl wedlug mnie:(
kurczak98 - 12-10-2008 17:03
ja mam 41 prawie 42 to niejest h lvl ale mam niski lvl to musze miec glupie pomysly np. 5 lvl moze miec lepsze pomysly od 300 lvl co nie :cool:
--- kurczak98 dodał 0 minut i 59 sekund później ---
ja mam 41 prawie 42 to niejest h lvl ale mam niski lvl to musze miec glupie pomysly np. 5 lvl moze miec lepsze pomysly od 300 lvl co nie :cool:
__________________________________________________ __________________
i'love aurelia
Wiewior - 12-10-2008 17:25
Gupie :o nikt by nie patrzyl czy jest jakis krzyzyk bo niektorzy graja jak boty chodza w kólko po całym expowisku. To 1
Sam czasami boce wiec jestem za nie xD oczywiscie :p to 2
Niech temu madremu 30 lvlowi co to wymyslił ten krzyżyk kiedys sie pojawi przy biciu jakiegos bossa ktorego dlugo sie bije... to 3 ;)
ShadowWolf - 12-10-2008 17:45
Uważam, że to jest całkowicie bez sensu. Klikanie jeszcze moge znieść ale ten kod z obrazka to kiepski pomysł.:mad:
artis99 - 12-10-2008 18:11
Nie nie nie:confused:
Witchers Ilidian - 12-10-2008 18:27
Dobry pomysł ale bez sensu
ponieważ twórcy botów znaleźli by na to sposób zresztą cipsoft by i tak nie wprowadził żadne zabezpieczenia przeciwko botą ponieważ jak by wyeliminowali boty to by było mniej graczy bo nie umieli by sobie
poradzić bez botów i mniej by wtedy kupowała pacc teraz jest już trudniej na non pvp zabijać boty albo blokować wcześniej do tego służyły poty a teraz pot jest jak skrzynka którą nie można otworzyć
CyzioKo5 - 12-10-2008 19:02
Jeżeli ktoś zajęty huntem tego nie zauważy przypadkiem to ma zostać ukarany albo jeżeli na huncie mu się pokaże kod żeby wpisać?... Dosyć że gracze czasami padają przez lagi albo kicki to teraz 3/4 będzie padać przez jakiś kod przeciwko botterom ... Ja jestem na Nie!!! A co do walki z botterami to ja mam pomysł...może wkońcu Game Masterzy wezmą się do pracy i wchodzą codziennie na wszystkie światy a nie raz na jakiś czas od święta kogoś zbanują na pojedynczym świecie nie jest ich 3 czy 4 więc skoro podjęli się pracy Gm'a to niech ją wykonywają sumiennie!!!
Slash - 12-10-2008 19:28
botterzy swoją drogą a co z tymi co grają uczciwie ?? mają cierpieć bo ileś tam ludzi łamie zasady ? ;p powinni zrobić takie coś tym co juz mieli bana za botta :p i tak najepszym pomysłem jest
usuwania acc
Jackob - 12-10-2008 19:36
Noob: a co to za kszyrzyk?
30 minut mija - ban
Noob: ej co jest czemu?
Każdy newbie dostałby bana? :o
Popieram.A wedlug mnie z tymi krzyzykami to jest totalnie glupi pomysl.
predator30 - 12-10-2008 19:38
przeszkadzało by expieniu.
sir vadill - 12-10-2008 19:40
To jest nie opłacalne np. siedze w depo i mam ~~~~zke :D co bym zrobił? :D Ale pomysł był by dobry jak by do gry wprowadzono np. anty bot program :D jak by takie coś istniało to by sie botterzy załamali :DDDDD
Tracer - 12-10-2008 19:54
Gdyby zrobili coś takiego to przestałbym grac w Tibie...
OK...co 30 min kliknac w taki poje*** krzyzyk(niech bedzie) ale po h** ten kod?
Wideac ze NOOB wymyślił takie gówno.
A ci co programuja boty,i tak wymyśla sposub na obejście tego zabezpieczenia:p:p
Aleksywa - 12-10-2008 20:11
idiotyczny pomysl! przeciez wszyscy sa skupieni na grze, na tyle zaciekawieni co sie dzieje w tibi ze nikt nie bedzie znaczka wylaczal, ludzie w zyciu bym nie pamietal o tym ze trzeba cos takiego robic. ;)
Wiewior - 12-10-2008 20:15
I tak twórcy bottow by na to znalezli sposb =].
kolczu - 12-10-2008 20:51
Kicki by nic nie daly. Boty zawieraja auto-login :/ Wg mnie powinno byc tak , ze gdy 3x cie kicknie-poleci ban :)
maiej943 - 12-10-2008 21:05
nie nie nie np koleś idzie na poi robia poi a tu nagle wyskakuje i co ma zrobic dać sie dednac bo musi wpisać jakiś kod zal.pl z takim pomysłem:o:mad::confused::(
WieczoreQ - 12-10-2008 21:06
Mi Sie Ten Pomysł
Nie podoba ;// :mad:
Letu Algort - 12-10-2008 22:29
Jesli juz to kilka krzyzykow, w tym jeden odrozniajacy sie od innych (np innego koloru) oraz powiadomoenie 30 sekund przed. Ewentualnie opcja afku wlaczona, ze nic nie robisz a jakc cheszz cos zrobic to Ja wylaczasz... No ale chyba proxy i ng team cos an to poradza :PP
Palladium - 12-10-2008 22:55
po opiniach innych wyraźnie widać że nikt nie chce tych krzyżyków!!!:p:p:p
valiusen - 12-10-2008 23:11
NIE!!
Pomysł beznadziejny tak ja już było pisane.Jest wojna która trwa na pewno więcej niż 30minut i musisz takie coś naciskać klikniesz w ten krzyżyk wpisujesz kod potwierdzasz go a tu nagle patrzysz i napis "You are dead...".
Letu Algort - 13-10-2008 07:19
Ale mi chodzi o wybranie odrozniajacego sie od innych krzyzyka bez zadnego potwierdzenia :) Oraz opcja afku (nic nie robisz) :)
naabek123 - 13-10-2008 14:03
i tak i tak bot all zrobi ; ] wiec nie ma sensu
Letu Algort - 13-10-2008 16:21
No... w sumie masz racje :D
Petrus - 13-10-2008 16:32
To jest już żenujące... o ile bot od dawna jest już czymś normalnym, to od jakiegoś czasu stał się czymś pozytywnym: "zacznijcie używać botów!", "jakby wszyscy używali botów nie byłoby problemu!"
@topicPomysł nie funkcjonalny i bez problemu szybko wprowadzono by odpowiednie aktualizacje do botów...
Silve - 13-10-2008 16:42
pff.. a jak ktos se afkuje? ;]
pomysl to odgapiony z plemiona juz duzo osob o tym myslalo onby nie wypalilo xD
Snake1995 - 13-10-2008 17:52
Stoję sobie przed depo jestem AFK i czekam aż mi mana lub życie urośnie. Po kilku minutach przychodzę i jestem zbanowany. Expie na demcu lub czymś podobnym i mam wybrać pomiędzy banem a deadem bardzo mądrze. Skilluję i znowu jestem AFK i znowu ban. Stoję w depo bo do kibelka muszę iść i znowu dostaję bana. Newbie się wlognął wyskoczyło mu coś i myśli "co to jest?" po kilku minutach grania newbie dostaje bana. Normalnie kolo godzinami siedział nad tym pomysłem. To 30 RP na pewno nigdy nie skilluje (bo wpadł na pomysł który nie pozwala skillować) i ma skille 30/30. Kolo powinien się prze ciepnąć na dofusa, bo tam takie pomysły na porządku dziennym. Gdyż ta gra jest dla 5-latków.
Adamurs - 13-10-2008 18:24
No to może niech CipSoft zrobi tez takie specjalne kwadraciki z protection zone :) Czlowieczkowi wyskakuje ikonka wchodzi sobie na kwadracik wpisuje kodzik i expi dalej :P
Maniana - 14-10-2008 10:08
Nie i Nie Twórcy botów i tak wymyślili by coś na to .... :D
Pozdro ;***
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl