Nowa sonda - "Jaka jest Twoja opinia dot. konsekwencji śmierci?"
Slythia - 16-11-2008 00:01
Wczorajszego dnia, jak co tydzień, została opublikowana nowa sonda na stronie tibia.com. Oto jej treść:
Sonda jest dostępna pod
tym adresem. Będzie trwała do 21 listopada. Głosować mogą gracze posiadający poziom 10 lub wyższy.
Zachęcamy do głosowania!
zuy maciek - 16-11-2008 00:25
(FIRST!:D)
Mi się podoba obecny system.:p
Kunon - 16-11-2008 00:37
bardzo fajny pomysł :D coś takiego jak w metin2 jest :D
Kruszon - 16-11-2008 00:45
Jest dobrze jak jest.
Kerazz - 16-11-2008 00:54
Moim zdaniem ta "konsekwencja" jest za duża :/
~~
Np. ja taki knightcik to jak padne i lvl spadnie to pół biedy :rolleyes:, ale skile to już tragedia, a na koniec dobija Cię jeszcze strata części eq jeśli rzecz jasna nie posiadasz AOL' a...:mad:
~~
Mój pomysł jest taki: gdy padniesz odrazu zostajesz kick' nięty na jakąś tam specjalną wyspę, na której czeka specjalny npc który wyznacza Ci "pokute" np. masz 7 dni na wręczenie mi 30 chicken feathers czy tam Guardian shield' a jeżeli wykonasz zadanie możesz wybrać co ma Ci nie spaść skille, lvl, mlvl itp. "Co Wy na to?" xPP
Kunon - 16-11-2008 01:05
Moim zdaniem ta "konsekwencja" jest za duża :/
~~
~~
Mój pomysł jest taki: gdy padniesz odrazu zostajesz kick' nięty na jakąś tam specjalną wyspę, na której czeka specjalny npc który wyznacza Ci "pokute" np. masz 7 dni na wręczenie mi 30 chicken feathers czy tam Guardian shield' a jeżeli wykonasz zadanie możesz wybrać co ma Ci nie spaść skille, lvl, mlvl itp. "Co Wy na to?" xPP
beznadziejny
Slash - 16-11-2008 01:09
nie wiem ale jak sie pada na kicku i traci 250k to przesada :s zapomiałem aol'a skąd mialem wiedzieć ze bedzie kick
Mentos - 16-11-2008 01:14
Jak dla mnie przesada... Tibia to jedyna gra w której tracisz skille i bp ;/ Jak dla mnie to powinno się tracić tylko lvl, a jak masz skulla to tak jak teraz (no a rs to all + więcej lvl i skilli). Bo powiedzcie mi, gdy zginę to dlaczego spadają mi umiejętności w walce w czymś O..o?? A jak plecak wypada to czemu nie wszystko?
Kruszon - 16-11-2008 01:22
Jak dla mnie przesada... Tibia to jedyna gra w której tracisz skille i bp ;/ Jak dla mnie to powinno się tracić tylko lvl, a jak masz skulla to tak jak teraz (no a rs to all + więcej lvl i skilli). Bo powiedzcie mi, gdy zginę to dlaczego spadają mi umiejętności w walce w czymś O..o?? A jak plecak wypada to czemu nie wszystko?
Myśleć zanim coś piszecie!!
Pomyślcie co by było gdyby każdy by se padał jak chciał np. w takim L2 lub innych gierkach ...
Litin - 16-11-2008 01:45
Sądzę, że cipsoft wziął się do roboty ^^ chcą poznać nasze zdanie na temat propozycji i wprowadzić zmiany ;)
Moim zdaniem zbyt wysokie są straty w expie / skillach zwłaszcza na wysokim lvl, kiedy te 2% stracone ma duże znaczenie. Co do strat pieniężnych powinny zostać jakie są. Ded nie powinien być używany do np. szybszego wrócenia do miasta, jak w innych grach (np. Metin).
Czikenek - 16-11-2008 01:54
System śmierci w Tibii jest tragiczny... Zbyt duża strata czasu gdy ktoś np. po miesiącu expienia przy kicku wychodzi na zero lub często na minusie. W większości gier tego typu traci się kilka % lvla i losowo (nie zawsze) jakiś item z plecaka. Najgorsze jest że lvl spada gdy zabije Cię inny gracz... Powinni to zmienić
See-ba - 16-11-2008 08:07
jest dobrze tak jak jest teraz, a nie że kurcze niektóóorzy nakupowali blessów a oni teraz zmniejszą straty expa skilli...etc. a rzeczy niech wypadają jak wypadają, bo Tibia bdzie zbyt łatwa.;/ (a kto umie grać, nie pada) a kick, lag, to sie nazywa pech ;d;d proste? jak ja padłem na kicku zmotywowało mnie to moim noob charem, a padłem 9 dni temu teraz mam 11 lvl+, a padłem na 30+ ;d;d
Staszek54321 - 16-11-2008 08:25
Powinni to zmienić. Na tym 30 czy 50 lvl stracon 2-10% lvl nie robi różnicy, pół dnia i odrobione.Na 150~ lvl to 2 % wynosi około 1,1kk expa(5,5kk expa na facc i bez bless), już nie mówiąc o tym co jest dalej. System jest do poprawy, ten był robiony na dużo niższe lvle, nie bral chyba pod uwagę wyższych lvli
Co do spadania itemu
Jakby nie spadało nic z itemów przestali by blokowac low lvle ale i tak wole aol
barti - 16-11-2008 08:38
powini zrobic cos z tym ze nasz bp i czasem jakis armor leci
pozdro dla Mcdonalda na aurerze:D
Zwinner - 16-11-2008 08:55
Jak dla mnie przesada... Tibia to jedyna gra w której tracisz skille i bp ;/ Jak dla mnie to powinno się tracić tylko lvl, a jak masz skulla to tak jak teraz (no a rs to all + więcej lvl i skilli). Bo powiedzcie mi, gdy zginę to dlaczego spadają mi umiejętności w walce w czymś O..o?? A jak plecak wypada to czemu nie wszystko?
Moim zdaniem tak powinno byc... Bo największym bulem po dedzie są skille (na wysokim lvl) potem lvl a na koncu itemki...
dawidoss112 - 16-11-2008 09:11
Najgorsze jest to że sobie spokojnie expisz, a tu nagle jakis dupek luruje ci masę beznadziejstwa i tracisz przez to najcenniejsze skille. Taki pale musi na nie wydac w Łohoho kasy. Powinni ograniczyc spadek skilla do jakis 3-4 % i byłby już luz.
przemekk121 - 16-11-2008 09:12
Witam. Jeszcze 2 dni temu krzyczeliście, że CipSoft zwala pom,ysły z innych gier...a teraz chcecie żeby zrobili tak jak w innych grach
Szaryx - 16-11-2008 09:16
Mogli by zrobić np.40 lv może kupić blessy za 10k/każdy i ma taką ochronę jak teraz jest.
Ale np.100lv może kupić blessy za np.20k/każdy i ma wtedy moc blessów taką, że traci np.0,5%
200lv kupuje blessy po 50k/każdy i ma moc blessów, że traci 0,1%
Albo takie coś, że kupujesz normalne blessy i potem np. Kupujesz kolejny już droższy za 100k i masz 0,5% i kupujesz kolejny za 200k i masz 0,1%.
lukaszkrus - 16-11-2008 09:18
Mogli by zrobić jakieś nowe blessy, które by w ****** kosztowały ale by prawie level nie spadał.
rum - 16-11-2008 09:26
Jestem za tym żeby trochę zmniejszyli karę. Skille mogłyby mniej spadać. No może jeszcze ceny aol/bless można obniżyć. Często pada się od lags/freez/kick. Zdarza się, że muszę wydać 300k/tydzień.:(
lukaszkrus - 16-11-2008 10:04
Jestem za tym żeby trochę zmniejszyli karę. Skille mogłyby mniej spadać. No może jeszcze ceny aol/bless można obniżyć. Często pada się od lags/freez/kick. Zdarza się, że muszę wydać 300k/tydzień.:(
Co racja, to racja. Ma racje ;]
--- lukaszkrus dodał 7 minut i 14 sekund później ---
Moim zdaniem powinni przywrócić, amulet z którym się nie traciło doświadczenia ale traciło się bp, tak jak na starej tibi było. Tylko cena powinna być wysoka za niego.
Dar'vinn - 16-11-2008 10:10
@up.
Amulet of Life działał jak AoL + to że nie spadały ci skille, mlvl i exp :)
lukaszkrus - 16-11-2008 10:13
@up.
Amulet of Life działał jak AoL + to że nie spadały ci skille, mlvl i exp :)
o to nie wiedziałem, myślałem że tylko doświadczenie nie spadało ;p
Kerazz - 16-11-2008 10:21
Moim zdaniem ta "konsekwencja" jest za duża :/
~~
Np. ja taki knightcik to jak padne i lvl spadnie to pół biedy :rolleyes:, ale skile to już tragedia, a na koniec dobija Cię jeszcze strata części eq jeśli rzecz jasna nie posiadasz AOL' a...:mad:
~~
Mój pomysł jest taki: gdy padniesz odrazu zostajesz kick' nięty na jakąś tam specjalną wyspę, na której czeka specjalny npc który wyznacza Ci "pokute" np. masz 7 dni na wręczenie mi 30 chicken feathers czy tam Guardian shield' a jeżeli wykonasz zadanie możesz wybrać co ma Ci nie spaść skille, lvl, mlvl itp. "Co Wy na to?" xPP
beznadziejny Ważne, że szczerze.
Pitr of Secura - 16-11-2008 10:57
Jestem za tym żeby trochę zmniejszyli karę. Skille mogłyby mniej spadać. No może jeszcze ceny aol/bless można obniżyć. Często pada się od lags/freez/kick. Zdarza się, że muszę wydać 300k/tydzień.:(
kolega ma rację, można by także dodać nowe blessy dla h-lvli i zmniejszyć prawdopodobieństwo wypadnięcia części eq z 10% do np 5%
CptJack - 16-11-2008 11:06
Moim zdaniem cena AOLA i Blessów mogłaby być mniejsza. Bo do tego że traci się lvl, mlvl i skill to dochadza wlasnie koszty błogosławieńst i amuletu. :(:)
Killer Queen - 16-11-2008 11:08
Wykupienie wszystkich blessów redukuje ilość traconego doświadczenia do 2% (jeśli ma się promocję, w przypadku jej braku, do 5%). Dodatkowo high levele noszą AoL, więc wprowadzanie nowych blessów nie jest zbyt potrzebne.
lukaszkrus - 16-11-2008 11:15
Wykupienie wszystkich blessów redukuje ilość traconego doświadczenia do 2% (jeśli ma się promocję, w przypadku jej braku, do 5%). Dodatkowo high levele noszą AoL, więc wprowadzanie nowych blessów nie jest zbyt potrzebne.
Bo ja wiem, jak MDW padał to chyba po 3 lv mu spadały. Ja bym dodaj dla 300+ jakieś lepsze ...
Tyrael - 16-11-2008 11:23
Ciężka sprawa. A no widzicie Tibia została spier... od samego początku, wiadomo w pierwszych wersjach tibii sie traciło całe eq, obojętnie czy sie miało rs'a czy nie. Więc teorytycznie teraz jest na plusie ;]
Witam. Jeszcze 2 dni temu krzyczeliście, że CipSoft zwala pom,ysły z innych gier...a teraz chcecie żeby zrobili tak jak w innych grach
Tak, słuszna uwaga. Bo to tak jest że nie zawsze wszystko wszystkim sie podoba ;> Moim zdaniem ten "podgląd" loota na chacie jest w 100% trafiony nawet jeżeli wzięty z innych gier, tak samo buffy. Teraz wszyscy są niezadowoleni, byc moze po upie sie to zmieni ;)
Andrre - 16-11-2008 11:30
Według mnie powinni zmniejszyć straty levela i skila o kilka % . Eq może zostać ...
Asterek Pall - 16-11-2008 11:41
Wg. mnie utrata skilla jest zbyt wielką karą, np 110 dyst spadnie do 108, ile to godzin skillowania :O, lvl to mógł by spadac tak jak dotychczasowo, ale rs'om o wiele więcej. Co do bp i eq mogły by wypadać tylko rs'om.
Rage92 - 16-11-2008 12:07
Według mnie powinni zmniejszyć straty levela i skila o kilka % . Eq może zostać ...
W pełni zgadzam się z tą wypowiedzią ; )
Wiewior - 16-11-2008 12:07
Wszystko fajnie tylko lepiej by bylo jakby sie tracilo 50% lvla a nie 10% ogolnego doswiadczenia ... ze skillami tak samo co do spadania eq to wg. mnie jest dobrze :<
Fortress - 16-11-2008 12:16
Aktualna kara jest rzeczywiście stanowczo za surowa. Ja mysle w troche inny sposób. Bardziej na logike. Jesli postac pada nie powinna tracic swojego doświadczenia w walce (czyli: lvl i skilli) dlaczego? A co jak padasz to Ci kawałek rozumu zabiera i juz czegoś tam nie umiesz? No jasne, że nie! Według mnie, najlepszym rozwiązaniem, byłoby aby postać w ogóle nie traciła expa i skilli. Za to zlikwidowałbym AoL'a, a prawdopodobieństwo straty eq zostawił tak jak jest, bo ono i tak jest wysokie, z własnego doświadczenia... padłem wypadły mi bohy i mms jednocześnie. Zauważcie, że jeśli kupicie blessy i aola płacicie średnio ~100k za to
czyli bez wzgledu na to, czy macie blessy i aola czy nie i tak tracicie. Aol i blessy przepadają, czyli po dedzie tracicie ~100k które na nie wydaliście. Bez blessow i aola prawdopodobnie stracicie tyle samo przy dedzie. Jeśli dajmy na to pójdziemy sobie na exp padniemy wypadają nam bohy i royal helmet na przykład. Strata? taka sama. Co innego jak ktoś chodzi z MPA, to wtedy rozumiem aola. Sam bym go w takiej sytuacji kupił ;]
Co do expa, jak już wsponiałem, całkowicie zlikwidowac te strate - idiotyzm
Spójrzcie jak bardzo zmniejszyłaby sie liczba pkerów (ponieważ ich fucha mijałaby się z celem) :)
Andrre - 16-11-2008 12:18
Moja propozycja :
gracz bez skulla : spada bp , 2,5% ogólnego doświadczenia , 5% szans na utrate części seta
gracz z pk : spada bp , 5% ogólnego doświadczenia , 10% szans na utrate części seta
gracz rs,em : spada bp , 15-20% ogólnego doświadczenia , 50% szans na utrate cześci seta
blessy i aole działały by jak dotychczas ...
Kasper - 16-11-2008 12:54
A mi się podoba to, że CipSoft najpierw o coś nas zapyta, a później to zrobią, bo przynajmniej większość będzie tego chciała.
@Topic
Moim zdaniem powinno być trochę łagodniej, bo osoby mające słaby internet lub kicki/frezy mają tak naprawdę przesrane. Aole, Blessy kosztują, a nie każdego stać, żeby kupować ded, po dedzie je. Mowa tu oczywiście o Hlvl, bo osoby do 70 lvl to jeszcze jako tako dużo nie tracą (chyba, że mają dobre skille).
Royal Osa - 16-11-2008 13:08
Przecież Cipsoft opisał dlaczego się traci exp!
"Bogowie w zamian za przywrócenie nas do życia zabierają nam część doświadczenia~"
taa... jasne... Czyli po wykupieniu blessow i promocji tracisz -5,5%? tzn dostajesz expa za śmierć?
Jeszcze tam pare wypowiedzi było bez sensu
Ludzie checie, żeby tibia stała się taka jak inne gry? Żeby 45druidek sobie próbował solować demony/huncił na nich, questy robili solo na chama, deda wykorzystywano do powrotu z huntu... No błagam was jak ~~~~ to zmienią to już nie będzie tego pytania "dam rade zabić, czy nie, no kurde boję się..."
Tibia stanie się Otsem i liczba botów wzrośnie, bez obaw o strate poziomu, natomiast pvp zmieni się w n-pvp, bo po co zabijać skoro on będzie wybiagał 50x z temple i próbował nas zabić... czy to 10/7/2% to tak dużo dla was? do 60 poziomu nie potrzeba blessów, a na 300 się traci 2 poziomy! Jak to wprowadzą będziecie ~~~~~~~ić "tibia sux znowu kopiują z innych gier, 7.6 r0x, bo otsy fajne"
#edit
Sonda bez sensu i tak 90% nabów zaznaczy zmniejszyć/wycofać kary...
#down
To twój problem. Dlaczego? przykład: Masz słabą wątrobe, więc nie możesz pić. Twój problem nie zmienią składu. Albo kupiłeś gre, ale masz za słaby komputer... twój problem, że nie masz lepszego nie zmienią jakości gry.
Ja się z tą wypowiedzią zgadzam w każdej literce... :D
______________
It's Only The Game
pacek - 16-11-2008 13:25
jak najbardziej dotychczasowe rozwiązanie jest odpowiednie,wpienia mnienp rozwiązanie zastosowane w kalonline czy silkroad-nic z eq nie leci i tracisz max 2%expa.
Pitr of Secura - 16-11-2008 15:17
Cytat:
Napisał andrre
Moja propozycja :
gracz bez skulla : spada bp , 2,5% ogólnego doświadczenia , 5% szans na utrate części seta
gracz z pk : spada bp , 5% ogólnego doświadczenia , 10% szans na utrate części seta
gracz rs,em : spada bp , 15-20% ogólnego doświadczenia , 50% szans na utrate cześci seta
blessy i aole działały by jak dotychczas ...
taa... jasne... Czyli po wykupieniu blessow i promocji tracisz -5,5%? tzn dostajesz expa za śmierć?
może chodziło mu o to, że jakby tak było to zlikwidowano by blessy
Gadzilla13 - 16-11-2008 15:20
Moim zdaniem powinno być tak jak w metin2.
Tzn. Tracisz do 2% danego lvl'a i żadnego itema.
Leo9070 - 16-11-2008 15:28
może chodziło mu o to, że jakby tak było to zlikwidowano by blessy
Taa...
Moja propozycja :
gracz bez skulla : spada bp , 2,5% ogólnego doświadczenia , 5% szans na utrate części seta
gracz z pk : spada bp , 5% ogólnego doświadczenia , 10% szans na utrate części seta
gracz rs,em : spada bp , 15-20% ogólnego doświadczenia , 50% szans na utrate cześci seta
blessy i aole działały by jak dotychczas ...
Więc naucz się czytać ze zrozumieniem ...
Czikenek - 16-11-2008 15:41
Moja propozycja :
gracz bez skulla : spada bp , 2,5% ogólnego doświadczenia , 5% szans na utrate części seta
gracz z pk : spada bp , 5% ogólnego doświadczenia , 10% szans na utrate części seta
gracz rs,em : spada bp , 15-20% ogólnego doświadczenia , 50% szans na utrate cześci seta
blessy i aole działały by jak dotychczas ...
O kurde kolego przesadziłeś... Gracz z rs traci 20% ogólnego expa?! :eek: Wyobrażasz sobie stratę na takiej ilości doświadczenia na 300lvlu???
Kruszon - 16-11-2008 15:45
O kurde kolego przesadziłeś... Gracz z rs traci 20% ogólnego expa?! :eek: Wyobrażasz sobie stratę na takiej ilości doświadczenia na 300lvlu???
Tu większości nie interesuje ktoś kto ma 300lv tylko 20 w carlin i go zabijają ...
Elaw - 16-11-2008 15:47
Moim zdaniem, nie musicie mnie popierać ale powinni zrobić tak, że tracisz 10%
(Możliwe, że więcej) z LV! np. jak masz 67% do 153 lv i padasz, poczym budzisz się w świątyni i masz 57% do lv ; ) I wtedy blessy były bezużyteczne : / a AOL by działał.
Rozważcie tą decyzję
Kruszon - 16-11-2008 15:50
Moim zdaniem, nie musicie mnie popierać ale powinni zrobić tak, że tracisz 10%
(Możliwe, że więcej) z LV! np. jak masz 67% do 153 lv i padasz, poczym budzisz się w świątyni i masz 57% do lv ; ) I wtedy blessy były bezużyteczne : / a AOL by działał.
Rozważcie tą decyzję
A pomyśl jak wyglądałyby wojny na serwerach? ...
Zauważ, że ludzie w miesiąc już potrafią wbić od 150 do 200 z dedami.
#Leo
Ja idę się już uczyć papa :**
Leo9070 - 16-11-2008 15:51
#up
Non-sens
Wyobraź sobie blokowanie ghazbarana/morgarotha, wtedy zawsze będą zabijać, bo co tam 250lvlowi 10% w tu czy tam...
Zanim napiszesz użyj
http://naukowy.blog.polityka.pl/wp-c.../brain_450.jpgKto następny?
Andrre - 16-11-2008 16:12
@Pitr of Secura , Leo 9070
Umiecie czytać ze zrozumieniem -.- ?
Leo9070 - 16-11-2008 16:13
Źle zrozumiałem? powiedz jaśniej, bo chyba ty nie umiesz pisać...
Interpetuje to tak:
Proponuję
Gracz, który nie posiada oznaczenia traci 2,5% całego doświadczenia i ma 5% szans na zgubienie przedmiotu
Gracz, który jest player killerem traci 5% całego doświadczenia i ma 10% szans na zgubienie przedmiotu
Gracz, który posiada czerwoną czachę traci od 15 do 20%(LOL) całego doświadczenia i ma 50% szans na zgubienie przedmiotu
Błogosławieństwa i aole działają tak jak teraz.
Andrre - 16-11-2008 16:18
O kurde kolego przesadziłeś... Gracz z rs traci 20% ogólnego expa?! :eek: Wyobrażasz sobie stratę na takiej ilości doświadczenia na 300lvlu???
Wiem że stracił by duuuużo , ale pomyśl - wiele osób zastanowiło by się zanim by wbiło rs,a :)
@Leo9070
W poprzednim poście napisałeś zupełnie co innego
Leo9070 - 16-11-2008 16:31
Wiem że stracił by duuuużo , ale pomyśl - wiele osób zastanowiło by się zanim by wbiło rs,a :)
taa... 300lvl traciłby wtedy 89108000 expa, czyli z 301 do 279 fajna alternatywa ^^
@Leo9070
W poprzednim poście napisałeś zupełnie co innego
Ciekawe...
2,5 - 8 = -5,5
Mam rację?
Czyli 2,5% normalnie - 8%(blessy, i promocja) = -5,5% tzn dostajesz 5,5% całego doświadczenia jak padniesz
Mam Pytanie Mogłby ktoś zapelowac do G'ma o wprowadzenie Npc Ukurego Sie Sprzedaje Np Bułki ?? Żeby Małe Levele Miał Jak Zarabiac
Napisz w temacie proposals, bo GM nie ma nic w tych sprawach...
Kruszon - 16-11-2008 16:34
Wiem że stracił by duuuużo , ale pomyśl - wiele osób zastanowiło by się zanim by wbiło rs,a :)
@Leo9070
W poprzednim poście napisałeś zupełnie co innego
Są tacy którzy grają tylko po to, żeby zabijać i co im byś powiedział?
No, No zabijać nie wolno? oO
#Leo, ale Ty mądry jesteś oO nawet nie widziałem xDD!
Czikenek - 16-11-2008 16:37
Wiem że stracił by duuuużo , ale pomyśl - wiele osób zastanowiło by się zanim by wbiło rs,a :)
@Leo9070
W poprzednim poście napisałeś zupełnie co innego
Znaczy wiesz Andrre... świetny sposób na zlikwidowanie wszystkich pk'erów oraz zrobienie wszystkich Tibijskich serwerów Non-PvP :p
Leo9070 nic tylko stawiać Fielda pod świątynią i wychodzić "expić" :D
Leo9070 - 16-11-2008 16:38
Hahaha xd Dobre...
Btw. Andrre'a chyba zabili ;< i mu p set wyleciał, że takie propozycje nakłada Oo.
PRECZ Z KOMUNĄ!!! VIVAT PRAWO RĘCZNYM!!!
SUT21 - 16-11-2008 17:56
nie lepiej wprowadzic spowrotem AoLi?(Amulet of Life)
Maras - 16-11-2008 18:02
Amulet of Lief były by dobre. Tylko że wtedy powinni je dać po cenie np. 150k.
@Taki joke \/
A może według zasady "uczy się na błędach" za śmierć dodawali by expa i skilli :D
Gadzilla13 - 16-11-2008 18:12
A może nic nie zmieniać niech będzie tak jak jest :p
MaX_F. - 16-11-2008 18:35
A może inaczej:
1. Po śmierci dostajemy trochę expa (
"W końcu czegoś się nauczyliśmy!")
2. Po śmierci zostajemy nasze ciało leży przez 5 minut (
"Bogowie są zapracowani, poczekaj w kolejce... albo wykup blessy i poczekaj tylko 2 minuty!), oczywiście możemy być zalogowani i popatrzeć na jeszcze ciepłe zwłoki.
3. Gdy odczekamy swoje, ciało znika, a my pojawiamy się w świątyni z eq jakie pozostało w ciele (tzn. czego nie ukradli "przechodnie" - przykładowo ktoś zaj... ukradł ci tylko BoHy - budzisz się z plecakiem, armorem itp. itd., oprócz BoHów. (
"Koniec ze sztuczną losowością!")
4. Po spełnieniu powyższych warunków, możemy dodać nową profesję: Nekromantę :D
@Taki joke \/
A może według zasady "uczy się na błędach" za śmierć dodawali by expa i skilli :D
Oż ty! Poszedłem na kolację i już mnie wyprzedził z pomysłem :P
Vex~ - 16-11-2008 18:39
Ja uwazam, ze dobrze jest tak jak jest teraz ;]
Chociaz... mogli by wprowadzis spowrotem amulet of life :p
Sasek - 16-11-2008 18:49
zgadzam sie z up
a tak wogole to jest tak jak jest przynajmniej pekerzy moga cos sobie lootnac :S
Draenael - 16-11-2008 18:50
Amulet of life albo... kolejne blessy, ktore redukowaly by spadek skilli/lvl/eq do 0 :P
Lub dodac nowa promocje/ulepszyc aktualna, ktora dawalaby te 2% wiecej.
Wtedy stajac sie pro elo elite knightem tracimy tylko 5% wszystkiego, a z blessami 0 ;d
badz...
zawalmy pomysl z wowa, nie tracimy nic ale kara za smierc jest to, ze musimy duchem wrocic po cialo. Znajda sie jednak tacy, ktorym nie bedzie sie chcialo leciec po martwe cialo i odradzac sie z 1hp i mana (tak by bylo najsprawiedliwiej) i beda wskrzeszac sie wtedy u specjalnego NPC w swiatyni, ale kara za nieodnalezienie swojego ciala bedzie pociagniecie im powiedmy 5% z eq/skilla/lvl :P
Chrisor - 16-11-2008 19:16
Według mnie niby jest dobrze, ale wkurzający jest sam sposób padania. Rozumiem wojny gildii, smierc w walce z potworami, ale zabijają również gracze pekujący dla zabawy, bądż dla kasy albo padamy przez lagi itp., co nie zalezy raczej od naszych umiejętności (graczom nieraz można uciec).
Maras - 16-11-2008 19:47
Albo mam inną koncepcję.
Mogli by zrobić taki system, że ilość straconego doświadczenia zależała by od potworka/lvlu PKera, który nas zabił.
Tak, że gdyby 30 lvlowi ktoś lurął gsa to nie straciłby on 10% doświadczenia tylko powiedzmy 5% :)
Ale nawet pomimo blessów traciło by się najmniej 2%.
Smecta - 16-11-2008 20:03
Moim zdaniem ta "konsekwencja" jest za duża :/
~~
Np. ja taki knightcik to jak padne i lvl spadnie to pół biedy :rolleyes:, ale skile to już tragedia, a na koniec dobija Cię jeszcze strata części eq jeśli rzecz jasna nie posiadasz AOL' a...:mad:
~~
Mój pomysł jest taki: gdy padniesz odrazu zostajesz kick' nięty na jakąś tam specjalną wyspę, na której czeka specjalny npc który wyznacza Ci "pokute" np. masz 7 dni na wręczenie mi 30 chicken feathers czy tam Guardian shield' a jeżeli wykonasz zadanie możesz wybrać co ma Ci nie spaść skille, lvl, mlvl itp. "Co Wy na to?" xPP
Idiotyzm ... Bardziej beznadziejnej propozycji nie słyszałem o_0
Ten system, który obowiązuje dotychczas jest właściwy i nie trzeba go zmieniać - taka jest moja opinia :P
Dudu - 16-11-2008 20:23
Ja proponuje zrobić coś takiego, że po śmierci nasze ciało trafia na cmentarz i zostaje wskrzeszone po jednym dniu. Ofc dla zapaleńców sms za 10,96 i już trafiasz do świątyni.
Petrus - 16-11-2008 21:05
Ja proponuje zrobić coś takiego, że po śmierci nasze ciało trafia na cmentarz i zostaje wskrzeszone po jednym dniu. Ofc dla zapaleńców sms za 10,96 i już trafiasz do świątyni.
Pachnie (śmierdzi?) szajsowatym otsem ściągniętym z neta... i w ogóle pomysł o kant dupy rozbić :|
@Topic
Jak dla mnie jedyne co by mogli zmienić w tym aspekcie gry, to przywrócić amulet of life - tylko i aż tyle :)
@PinioPoprawione, dzięki ;)
Szaryx - 16-11-2008 21:26
Jak tak ulepszają party hunty. To by mogli zrobić, że jak umierasz to widzisz przez 10 minut co się dzieje koło twojego ciała i jeśli w ciągu tych 10 minut przyjdzie ktoś z grupy i puszcza zaklęcię, które wymaga lv kolesia*20 many(gdy jedna osoba nie ma tyle many, to można w dwie lub wiecej) i można by wskrzesić osobe.
MaX_F. - 16-11-2008 21:40
@up
Czyż nie wspominałem o tym kilka postów wcześniej? :]
Pinio - 16-11-2008 22:06
Pachnie (śmierdzi?) szajsowatym otsem ściągniętym z neta... i w ogóle pomysł o kant dupy rozbić :|
@Topic
Jak dla mnie jedyne co by mogli zmienić w tym aspekcie gry, to przywrócić amulet of loss - tylko i aż tyle :)
Chyba amulet of life :)
No cóż... Ja zagłosowałem, by strata była mniejsza. Mimo, iż jestem nałogowym pk'erem, to i tak wole mieć lepiej na main charze...
Michał - 17-11-2008 00:12
1. Po śmierci dostajemy trochę expa ("W końcu czegoś się nauczyliśmy!"
Zaraz ktoś wysunie propozycję ,żeby za dead'a ,dodać kilka lvli ,bo w końcu "czegoś się nauczyliśmy" ....
Chcecie z Tibi zrobić OTS'a ? Niektóre pomysły mnie dobijają.
@topic
Najlepiej by było ,gdyby mniej skilla spadało ... tyle wg. mnie wystarczy :)
Kruszon - 17-11-2008 02:57
Zaraz ktoś wysunie propozycję ,żeby za dead'a ,dodać kilka lvli ,bo w końcu "czegoś się nauczyliśmy" ....
Chcecie z Tibi zrobić OTS'a ? Niektóre pomysły mnie dobijają.
@topic
Najlepiej by było ,gdyby mniej skilla spadało ... tyle wg. mnie wystarczy :)
Wiesz co to ironia? ; )
Malweria - 17-11-2008 07:11
Jest spoko bo uczymy sie na bledach a jak jakiemus 200 lvl poleci 6 lvli to niech mysli gdzie idzie a co do kickow to zadko sa.
jack207 - 17-11-2008 12:44
Moim zdaniem ta "konsekwencja" jest za duża :/
~~
Np. ja taki knightcik to jak padne i lvl spadnie to pół biedy :rolleyes:, ale skile to już tragedia, a na koniec dobija Cię jeszcze strata części eq jeśli rzecz jasna nie posiadasz AOL' a...:mad:
~~
Mój pomysł jest taki: gdy padniesz odrazu zostajesz kick' nięty na jakąś tam specjalną wyspę, na której czeka specjalny npc który wyznacza Ci "pokute" np. masz 7 dni na wręczenie mi 30 chicken feathers czy tam Guardian shield' a jeżeli wykonasz zadanie możesz wybrać co ma Ci nie spaść skille, lvl, mlvl itp. "Co Wy na to?" xPP
moim zdaniem to nie najlepszy pomysl
bombek - 17-11-2008 16:27
moim zdaniem exp nie jest największą stratą dam przykład
60 knight 80/80. Dead traci (nie chce mi się liczyć) z poltora albo 2 levele z 250+k co może odrobić w 10h (25k/h <- lajtowo) a skile mu spadają tyle, że je odrabia 25~30h(tez nie chce mi się liczyć)
WIĘC PRZESTANCIE MOWIC ZE EXP JEST NAJGORSZY ! ! !
Kruszon - 17-11-2008 21:05
Jest spoko bo uczymy sie na bledach a jak jakiemus 200 lvl poleci 6 lvli to niech mysli gdzie idzie a co do kickow to zadko sa.
n/c
Pomyśl trochę ... : s
matej00 - 17-11-2008 22:36
Ja uważam iż nie powinno być kary do skilli, a reszta powinna zostać tak jak jest aktualnie bo to jeden z urkow tej gry. Lecz skille nie powinny spadać przy dedzie bo to trzeba odrabiać po kilkanaście a później nawet kilkanaście godzin. Oczywiście taka opcje zaznaczyłem w ankiecie.
Elew - 18-11-2008 00:01
zgadzam sie z powyższymi 2 postami ... wypadanie eq,spadek lvl powinny zostać (coś jednak musi boleć po śmierci) ale co do skili ... to chyba największa kara bo skilowanie ani nie jest przyjemne ani opłacalne ale za to bardzo czasochłonne
maafias - 18-11-2008 17:00
Czy to coś zmieni?
Po co spamować za tak lub nie?
Nic nie zmieni tego co zostało już z góry ustalone.
A Cipsoft chcą poprostu poznać opinię a nie zapytać czy warto to zmienić i czy jest sens.
Taką mam dywizę.
Killer Queen - 18-11-2008 17:18
@maafias
Nie masz racji. Niedawno CipSoft zamieścił na stronie głównej sondę pt. "Czy lubisz działać w grupie?", a potem w teaserze poinformowali graczy, że w nowej aktualizacji chcą wprowadzić tzw. party buffs.
Btw. co to jest dywiza?
maafias - 18-11-2008 17:20
Mówiłem o śmierci i jej konsekwencjach. Nie sądzę aby po tylu latach chcieli zmienić coś z tym systemem.
Nie nam dokładnej regułki tego słowa, lecz najwyraźniej oznacza to wypowiedz lub sugestię na dany temat.
Maamba - 19-11-2008 23:24
Zdane na owy temat, sąd nad daną sentencją.
Obecny "system" jest w miarę dobry. Nie potrzebne są nowe zmiany, ofc odnosząc się do konsekwencji pośmiertnych. Nawet jeśli już ktoś padnie na tym hlvl without bless, i spadną mu te lvle, to przecież nic takiego się nie stanie, it's only a game. Życie toczy się dalej, i trzeba o tym pamiętać.
Człowiek uczy się na błędach, najlepiej swoich własnych.
Pozdrawiam,
Maamba.
taste_the_rainbow - 20-11-2008 21:15
Dla mnie system pasuje w 99%. Ten 1 przeznaczony jest na skille, moim zdaniem lvl jest łatwiej odrobić niż skille, no ale cóż...
Maamba - 21-11-2008 07:14
Dlatego kupuje się blessy, z nimi aż tak dużo znów tego skilla nie spada.
Triffek - 21-11-2008 20:12
jakby % za dead od mobow byl np z 15% lvla a od pvp z 3% ( z pvp nie dropil bys itemow) i jakby zrobic bossy z naprawde super drop-eq co by sie regularnie respily np z raz na tydzien _+4 godziny, to bys mial takie wy~~~~~~ pvp ze sie glowie nie miesci...
i nie wazne ze sie odgapia od innych gier, bo oto wlasnie chodzi... samemu praktycznie nic nie idzie wymyslic... a jak sa dobre pomysly to trzeba je wdrazac i przerabiac tak zeby ogolem gra byla unikalna
teraz w tibi przyjdzie jakis nachlany debil po zawodowce... za bije cie, dlatego ze on zadzi na serwie i juz nie masz co grac bo ci kaze placic za nic.... bez sensu takie cos...
wiem wiem dzieci 10-12 lat nie wiedza ze sa inne gry po za tibia i uznaja to za debilny pomysl, ale uwiezcie malolaty ze wlanie ten pomysl jest sprawdzony na tyle ze odrazu go mozna wprowadzic, bez zadnych testow
maafias - 22-11-2008 10:21
Sugerujesz zasady z gry Silkroad. Lecz sądzę iż są one nie realne w świecie Tibii.
Za duża różnica pomiędzy gatunkami.
Nie opłacalne byłoby nie dropowanie itemów z pvp, ponieważ dla hlvl na serverach Pvp jest to jeden z głównych źródeł dochodów. Więc nie sądzę aby znalazło to poparcie w świecie Tibii. Na Silkroad pvp jest zabawą i jedynie tym.
A na Tibii niewyczerpalnym źródłem pieniędzy :)
Triffek - 23-11-2008 09:25
akurat mialem namysli lineage xd
i sam mowisz ze to zarobek tylko dla high lvli, gralem w tikie jakis czas temu i bez zabijania ludzi spokojnie dawalem sobie rade z kasa ;] a jezeli chodzi o kase, to wystarczyloby zrobic wcalym miescie peace zone i wlaczyc ladowanie many ;]
Dark Skorpio - 25-11-2008 21:17
no racja z tymi skilami, zawsze szybciej sie odrobi lvl niż skile, ja bym proponował (jak już pewnie dużo osób mówiło), żeby nie ubywało skili po dedzie, a z expem to też trzeba by było to zmienić, bo to trochę dużo te 10%
Lord of the Rings - 25-11-2008 21:25
@UP
10% tak mało zawsze jak padam to spada dużo więcej. Miałem 67% do 23 po śmierci 25% do 22.XD
@TOPIC
Niech tak zostawią.
Krecior - 06-12-2008 20:16
Moim zdaniem jest dobrze. Padłem wiele razy i wiem co to znaczy, lecz gdyby zmniejszyli konsekwencje to by nie miało najmniejszego sensu.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbetaki.xlx.pl